Appartement Nana Angela ***

7,6

167 reviews over Appartement Nana Angela in het Nederlands

Nooit weer

Fam. uit Amsterdam, 29-8-2017

De appartementen zijn erg verouderd. Badkamer oogt vies en er is een rioollucht vanuit de badkamer die je overal ruikt. De bedden zijn verre van comfortabel, simpele lattenbodem met oude matrassen. De keukenkastjes kun je beter niet opendoen, ook dan ruik je een vieze/vochtige geur. In de keuken is weinig tot geen servies. Tevens geen waterkoker aanwezig, deze kun je alleen krijgen wanneer je eerst een borg (?) betaald.

Eigenaar heeft norse en chagrijnige uitstraling. Alles lijkt te veel moeite. Met aangegeven voorkeuren wordt geen rekening gehouden. Geen reclame voor het gastvrije Griekenland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genoten

Janneke-66, 26-8-2017

Prima verblijf gehad bij Nikos en Angela. En Carmen. De appartementen waren prima in orde. Bedden alleen een beetje te hard. Vonden wij. Maar ja. Dat is toch voor iedereen verschillend.

Wat alleen wat minder was, dat was het "hollandse eten". De kinderen wilden graag voor een keer "fastfood". Dit was niet helemaal naar wat ze verwacht hadden.

's avonds nog even gezellig tafelen bij de bar. Gewoon lekker potje kaarten of iets dergelijks onder de overkapping onder het genot van een drankje.

Gewoon lekker kleinschalig appartementencomplex. Fijne binnenplaats met zwembad en de beplanting.

En het strand, en de supermarkten, waren op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk appartementen complex

J.Bravenboer, 15-9-2016

De eigenaresse en haar personeel zijn heel erg aardig.

Het is een mooie lokatie , vlak bij het strand.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke accomodatie

Nina, 12-7-2016

Met twee vriendinnen acht dagen naar Analipsi geweest. Heerlijke vakantie gehad. Het appartement was prima, ruim en een lekker balkon. Het was wel gauw heet dus moesten we voor 7 euro per dag airco nemen. De badkamer is redelijk gedateerd en ook is het niet echt mogelijk om in het appartement te koken, maar aangezien er erg leuke tavernas in de buurt zijn is dit ook eigenlijk niet nodig.

De locatie van Nana Angela is perfect, met twee minuten lopen zit je op het strand en er rijdt een bus die je binnen tien minuten naar het bruisende Chersonissos brengt.

Het zwembad was heerlijk en rustig, de poolbar is ook een fijne plek om wat te drinken of te eten.

De eigenaresse kwam in het begin wat nors over maar als je de familie leert kennen zijn ze allemaal heel aardig.

De Griekse avond die elke donderdagavond wordt gehouden is ook een aanrader. Het eten is super, uit eigen steenoven, en iedereen danst de Sirtaki.

Nana Angela is zeker een aanrader en wij zullen ook zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

leuke plek

wilma baartman, 4-7-2016

Net terug van 11 dagen nana angela leuk apertementen complex schoon en netjes niks mis mee

Ik denk dat nana zelf ook de reviews leest want ze was super aardig prima prijs kwaliteit

Leuke eet tentjes in de buurt

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk genoten met minpunten

Familie uit Arnhem, 15-6-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten van het mooie weer. Het is een prima appartementencomplex met in het midden een heerlijk zwembad.

Zoals meerdere mensen aangeven is de eigenaresse verschrikkelijk en altijd chagrijnig. Wil je afrekenen dan mag dit alleen bij haar. Ook goed je bonnetjes in de gaten houden want ze schrijft er rustig iets bij. Wij probeerde meestal dagelijks af te rekenen maar het was altijd maar wachten op Angela. Achter de schermen scheld ze haar personeel uit en pakt fooi af. Wij hebben op de dag van vertrek stiekem fooi gegeven aan het barmeisje (buiten het complex!) alles wordt namelijk 24 uur per dag gefilmd. Onze kamer was redelijk maar erg oud maar wel goed schoon. De badkamer was om te huilen maar we hebben het prima kunnen redden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig appartementen complex

Monique en marcel, 29-5-2016

Lieve mensen Angela en nikos. Ze doen er alles aan om jou een geweldige vakantie te geven. We zijn een week geweest en hebben ons prima vermaakt. Appartement groot en schoon. Leuk zwembad en zee op loop afstand. Ze hebben ook autoverhuur, prima geregeld hele nieuwe auto mee. Prijs eten en drinken prima en Griekse avond erg gezellig. We komen zeker terug!!!
Gereisd met partner in mei 2016

Niet boeken!

Maureen de Vos, 24-5-2016

Mocht je het plan opvatten om te boeken, niet doen! Zitten er nu en voor de 3e dag op een rij en geen warm water. Bedden zijn klein en hard. 1-persoonsbedje. Geen romantiek te beleven. Heel klein balkonnetje zonder zon en privacy. Eigenaresse is bloed, maar dan ook echt bloedchagrijnig. Smerig appartement, hebben bleekwater gehaald om schimmel in de badkamer te verwijderen. We zijn echt geen zeurpieten en weten dat in Griekenland comfort niet zo vaak voor komt maar dit is echt een drama. Plaatsje is ook minimaal. Beachbar op de hoek is geweldig.
Gereisd met partner in mei 2016

Gewoon super accomedatie met Nikos en Angela

Robert&Corinna, 3-10-2015

Wij zijn nu 7 x hier geweest en gaan aankomende week weer super loctie en het appartement gewoon wat je nodig hebt is aanwezig.

Restaurants genoeg en de zee en supermarkt om de hoek.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima vakantie, maar geen tweede keer

Janey, 16-8-2015

leuke vakantie gehad, dit kwam echter door de mensen die er waren. Angela de eigenaresse is niet te genieten. Ook valt er niet te koken in je appartement. Dorpje stelt niet veel voor, zo ook de zee. Leuke vakantie gehad maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nana Angela in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nana Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nana Angela scoort een 7.62 uit 10 op basis van 169 reviews.