Appartement Danelis *

6,2

7 reviews over Appartement Danelis in het Nederlands

Veel te klein en oud

justunlucky, 12-1-2011

In 2000 zijn we met 3 man geweest. Appartement ligt direct aan de strand. We hadden wel zeezicht en een balkon. Dat was eigenlijk het beste wat we hadden. De rest was heel erg matig. Naast ons werd nog gebouwd en we hadden als buurman een waakhond. Dat was wel grappig. Supermarkt was ook lekker dichtbij. De rest lag toch wel een beetje uit het centrum.
Gereisd met vrienden in juni 2000

krotjes hotel!

Chantal, 15-1-2009

Ik ben hier in de zomer van 2006 geweest.

Het is echt een krotjes appartement! De douchekop kan niet opgehangen worden dus die moet je vasthouden, met blote voeten douche is ook geen aanrader.

Het bed was wel goed, ik heb prima geslapen.

De airco lekte als een gek dus onze pannen stonden op de grond om dat water op te vangen.

De ligging is OK, maar niet super. Wel direct aan het strand en de boulevard waar je lekker kunt eten. Maar voor het echte centrum moet je wel 10min lopen.

Er is ook geen receptie, iedereen kan gewoon doorlopen.

Dom genoeg hadden we de eerste nacht vergeten de deur op slot te doen en wij zijn toen bestolen van telefoon en camera terwijl wij lagen te slapen.

Vrienden van ons zaten in Vila nena, daar waren we dan ook meestal, dat is wel een erg mooi appartement.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

lotte, 24-1-2008

Ik ben er een twee jaar geleden geweest met een vriendin, en het was super. Sowieso zijn we chersonissos fans.

Toen we aankwamen tilde het kleine mannetje als onze koffer naar boven, we hadden een leuke kamer met een zeer mooi balkonnetje. Mooi uitzicht over de zee en de boulevard.

Het enige nadeel was de douche, je haar wassen en de douche vasthouden ging niet tegelijk. Ze zouden dat nog kunnen verbeteren (dat je de douche kan ophangen).

Gereisd anders in januari 2008

Celine, 10-7-2007

Kom net terug met een vriendin (beide 23 jaar) van dit appartement. We hebben een super tijd gehad hier!

Nadeel: het sanitair: douche konden we niet ophangen en de wc spoelt niet altijd even goed door.

Voordeel: heel mooi uitzicht (bovenste kamer met balkon en daarnaast terras), naast het strand, dichtbij het uitgaansgebied in, maar wel rustig (je bent er echt zo: 5 minuten lopen) en natuurlijk niet te vergeten: Tani (klusjesman/schoonmaker). Super aardig en we hebben erg gelachen met hem.

Top vakantie dus!

Tip: doe de deuren om een uurtje of 10 s’avonds dicht, dan komen er geen muggen binnen. Neem ook voor de zekerheid een schilmesje mee (niet in alle kamers aanwezig).

Gereisd anders in juli 2007

Babette, 22-8-2006

Goed appartement en goeie service. Alleen nadeel is dat er veel pubers zaten, die totaal geen respect voor de huisregels van het appartement en voor andere gasten van het appartement hadden.(wij 21+25 jr hebben dat wel) Veel overlast gehad (harde muziek, om 6 uur 's ochtend gegil en geschreeuw, etc). Voor de rest.. Kamer zag er heel goed uit, alleen badkamer iets minder.. Geweldig uitzicht op zee (beperkt aantal kamers). Ligging is perfect als je net als ons van stappen houd, maar ook op je rust na het stappen gesteld bent.. Volgende keer weer, alleen tip voor de eigenaresse: wat strenger optreden tegen die pubers, dat doen de meeste hotels/app. Want zo raken ze anders nette gasten kwijt.
      Gereisd anders in augustus 2006

mij, 22-8-2006

prima appartement. je moet er niet te veel van verwachten tis tenslotte maar een 1 ster appartement. ziet er netjes uit en de ligging tov t uigaanscentrum is perfect. ik zou t zo nog een keer boeken mar dan niet meer bij marysol!!
        Gereisd anders in augustus 2006

StarBeacher, 5-10-2005

Goed appartement mooi ligging dicht bij strand en uitgaansgebied. Star Beach uitstekend te bereiken. Personeel ook relaxt.
          Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danelis in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danelis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Danelis scoort een 6.22 uit 10 op basis van 9 reviews.