Hotel Roxani **

Onvoldoende

13 reviews over Hotel Roxani in het Nederlands

Eenvoudig

vd K, 24-8-2008

Eenvoudig maar prima hotel.

Kamers zijn eenvoudig maar van voldoende kwaliteit.

Zwembad is prima.

Gereisd met partner in augustus 2008

slecht, waardeloos, beneden alle peil

angelique, 16-8-2008

dit is geen hotel. het zou verboden moeten worden om hier mensen naartoe te sturen. het eten is varkensvoer, alles koud en steeds hetzelfde, zo hollands kook ik thuis nog niet! we zijn elke dag met honger van tafel gegaan, er waren meer mensen die zich omdraaiden als ze het ëten" zagen.

service is er niet, van schoonmaken hebben ze nog nooit gehoord. we zijn gisteren thuisgekomen en hebben heimwee naar ammoudara, want dat is prachtig met het mooie strand en zee. mensen, ga nooit naar dat hotel!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Wat een zooitje

Jan en Ineke Brijder, 23-6-2008

Boycotten die handel!!!!!!

Toevallig op deze site terecht gekomen, vandaar dit late commentaar, wij zijn eind september begin oktober 2003 hier te "gast" geweest, maar niet heus, wat een waardeloze rotvakantie hebben we hier gehad.... We hadden All Inclusive maar hebben buiten de gratis drankjes eigenlijk niets in deze uitspanning (want meer is het eigenlijk niet) genuttigd. Toen wij aankwamen, lift was stuk, deed alleen de koelkast het op onze kamer (en het kruipende ongedierte).

Wat een doffe ellende, ondanks de foto's naar onze reisorganisatie en de uitgebreide klacht, nooit meer iets gehoord; het gaat hier niet over een aanbiedinkje, wij hebben voor deze vakantie bijna 1000 euro per persoon betaald!

Gereisd met partner in juni 2004

Gert, 19-8-2007

Prachtige accomodatie voor weinig geld! Ligging aan de hoofdstraat van Ammoudara, ongeveer 5 minuten lopen naar het strand, en alle nodigen dingen als supermarkt, pinautomaat en bushalte in de buurt! De service is prima, de hele familie zorgt voor een perfecte Griekse sfeer. Het ontbijt is vergeleken met een 5-sterren hotel basis, het diner is een buffet (altijd Griekse keuken) of gewoon van de menukaart (goedkoop!) De kamers worden dagelijks schoongemaakt, behalve zondag.. op de kamer heb je tv, telefoon en airco (wel voor bijbetaling) Kortom.. zoek je een gezellig basis hotelletje voor weinig geld, dan zit je hier goed!

Benjamin Heemskerk, 19-8-2007

ik vind het een prima hotel.

het is niet heel erg luxe maar wel het is er wel goed het personeel is echt vriendelijk.

ook het eten is niet slecht.

de kamer is simpel maar goed.

wat mij betreft geen onvoldoendes.

Anne-Margriet, 14-8-2007

Een aantal dagen geleden ben ik teruggekomen van twee weken hotel Roxani en ik moet zeggen dat ik het er prima vertoeven vond. Het hotel ziet er niet super de luxe uit en de spullen in de kamers zijn ook niet splinternieuw..maar dat hoef je voor dit geld ook niet te verwachten. De mensen die in het hotel werken zijn allemaal familie van elkaar en ontzettend aardig! Het ontbijt was erg eentonig maar ook prima te doen! De ligging van het hotel is ook prima, je bent meteen bij alle winkels en met een paar stappen lopen sta je op het strand. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel

Saskia, 1-7-2007

We kwamen 23.00 aan en moesten via een zij-ingang naar binnen. Daar zat een nauwelijks engels sprekende man die baalde dat ie zijn tv-programma moest verlaten om de nieuwe gasten in te checken. Dit ging allemaal nogal primitief, hij had geen computer. Wij waren met een baby en werden in 1 van de appartementen gestopt. Het was echt te smerig voor woorden: de wc zat los en lekte, de badkamer zag er vies uit, in de slaapkamer zat overal stof van 10 jaar oud en er stonden 2 losse bedden. Wij zijn gaan klagen en kregen een ander appartement, dat precies hetzelfde was maar de wc lekte daar niet. Wel een ander probleem, het wemelde binnen van de muggen, want het raam had daar de hele avond open gestaan. Het ontbijt was naar mijn idee geen ontbijt, ik ontbijt namelijk nooit met komkommer, tomaten en olijven. Er was geen jam, chocopasta of kaas en ham, kortom, een waardeloos hotel.
    Gereisd anders in juli 2007

Fam. Schaart, 23-6-2007

Via touroperator geboekt. Onze eerste overnachting was in Roxani. We kwamen s'avonds om 11.00 uur aan alles zag er verlaten uit. De kamer was verschrikkelijk en het rook er erg muf. Na ons commentaar kregen we een iets betere kamer, hoewel die ook niet over hield. Gelukkig verbleven we er maar twee nachten, meer kun je het er ook niet uithouden naar mijn idee. En idd alleen maar tomaat/komkommer bij het ontbijt, gewone kaas was er niet. We hebben dit ook bij touroperator gemeld maar of zij dit zullen wijzigen is afwachten, mochten er lieden zijn die via touroperator willen boeken (wij hadden 15 daagse), weet wat je dan te wachten staat de hotels die zij in hun programma hebben opgenomen zijn van minder dan 'goede toeristen klasse' zoals zij hebben aangegeven. Alleen het tweede hotel was prima.
    Gereisd anders in juni 2007

Rianne, 21-3-2007

Wij zijn hier afgelopen zomer gweest en het was echt WAARDELOOS! Wat een ellende hier zeg. De kamer viel van ellende uit elkaar en het eten was heel erg slecht. Je moet echt uit eten gaan! Wij hebben al best wat griekse eilanden gezien en dus ook echt wel eenvoudige hotels, maar dit slaat echt alles. Ga alsjeblieft niet hier naartoe, want dat verpest je hele vakantie. Goedkoop = duurkoop, daar zijn we wel weer achter gekomen :(.
    Gereisd met vrienden in juli 2006

Caroline en Andy, 23-6-2006

Wij zijn pas terug van hoel Roxani, en ook wij moeten toegeven dat het eten er eigenlijk niet te eten was. Er was ten eerste geen afwisseling en ten tweede de smaak van sommige dingen was beneden alle peil. Wij zijn enkele keren gaan eten bij Uncle George. Wat de vriendelijkheid betreft van de eigenaars, die was ok, niet overdreven (maar dat hoeft ook niet). Onze laatste dag heeft de eigenaar ons zelfs een drankje van het huis gegeven. En ja, sommige dingen op de kamer waren waren stuk of stuk aan het gaan. Kranen, het toilet zat los, je mocht je er niet te veel op bewegen of je lag met de pot op de grond. De properheid van de kamers viel nog redelijk goed mee. Ondanks dit hebben we toch een heel fijne vakantie gehad, want wij gaan terug, maar dan bij Uncle Georege, heel vriendelijke man, heel lekker eten en heel propere kamertjes (heb eentje mogen zien).
    Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roxani bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roxani in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roxani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roxani scoort een 4.23 uit 10 op basis van 13 reviews.