Appartement Minoa ***

8,6

120 reviews over Appartement Minoa in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Thomas en Marga, 15-9-2017

Minoa is een prachtig complex. Wij hadden een royaal appartement met een schitterend dakterras. Het appartement was geheel vernieuwd en was dan ook luxe te nomen. Er werd om de dag schoongemaakt. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ook goed. Het centrum en strand op loopafstand was heerlijk. Al met al heeft het ons twee fantastische weken opgeleverd. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

Redelijk appartement, wij gaan hier niet weer heen

Hilde, 18-8-2017

Appartement was redelijk, zwembad gezellig, wel klein, geen gezellig dorpje,wat ons wel verteld was, paar leuke restaurants, goede busverbinding naar Heraklion, bijna het hele verblijf genegeerd door de reisleidster. Misschien doordat ik een opmerking over flinke stofwolken in ons appartement maakte. Ik weet het niet. Heenreis 3,5 uur vertraging, terugreis meer dan 4 uur vertraging. Wel vergoeding terug gekregen van touroperator.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige Time to smile restylede appartementen

Wim-S, 11-8-2017

Waren in juli 2 weken in Minoa. Sinds mei van dit jaar is de naam Time to smile Minoa. We zaten in appartement 120 op de bovenste verdieping met een geweldig balkon met aan driekanten zeezicht. Prachtig, modern appartement, volledig gerestyled en van alle gemakken voorzien zoals geweldige bedden, mooie (regen)douche, dubbel glas met draai-kiepramen, espressoapparaat en fraaie, moderne inrichting. Hebben veel appartementen gehad maar dit in Griekenland nog niet meegemaakt. In de mooie, tropische tuin en de terrassen rond het zwembad stonden goede ligbedden en ligstoelen. De medewerkers, in het bijzonder Mina en Panos en de touroperator-hostess Rosalie die bijna elke dag een tijdje aanwezig was, waren erg vriendelijk en behulpzaam en deden er alles aan om het het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt en de keren dat we hier warm gegeten hebben was de kwaliteit, smaak en kosten uitstekend. Op een afstand van een paar minuten ben je bij de winkels, de supermarkt en de pinautomaat terwijl veel (goede) restaurants maximaal tien minuten lopen waren. Het strand was ook niet verder dan een minuut of acht; de strandbedden waren gratis bij gebruik ven een of meerdere consumpties. Amadoura was gezellig druk en er waren voldoende winkels en restaurants waaronder een aantal uitstekende en betaalbare (Creta House, Maxim, Uncle George, Petousis, Lotos). We hebben een aantal wandelingen gemaakt in de dorpen in het binnenland achter Minoa. Verder is de bushalte om de hoek waarvandaan je ieder half uur binnen 15 minuten in Heraklion stond met een mooi centrum en de haven. Hiervandaan is een goed OV-netwerk naar de hele omgeving. Er is eigenlijk niets aan te merken toch nog wel 2 dingen: omdat de airco in de woonkamer/ keuken hangt wordt het erg warm in de slaapkamer. Ook zouden er wat meer legplanken in de slaapkamerkast moeten zijn. Ik zou zeggen ga het zelf uitproberen en met eigen ogen zien!
Gereisd met partner in juli 2017

Rustig

B. van der Elst, 7-8-2017

Samen met mijn vriend 10 dagen in Minoa verbleven, wij zijn een jong stel en voor ons was het wat te rustig (Amoudara zelf). Ontvangst ging een beetje rommelig, was druk op het terras en de barman/vrouw leid je ook naar de kamers, best lang moeten wachten. Kamer was wel netjes en groot genoeg. Zwembad klein en niet heel schoon.. verder genoeg bedjes en het is fijn dat je bij het zwembad kunt eten en drinken. Hoop gezellige mensen in het appartement en Mina en Panos zijn ook super vriendelijk. Niet veel te doen in de omgeving, wij zijn naar Chrisi eiland geweest, wel super mooi. Vanaf appartement 2,5 u met de bus en dan nog een uur met de boot. Zoals ongeveer bij alle eilanden. Jeep safari of iets is ook allemaal ver weg. 's Avonds is er niet veel te beleven, eten ook niet geweldig. Vaak bij restaurant Maxim gegeten, dat was wel erg goed! Strand was ook goed aan te lopen en je ligt er prima. We zijn wel erg uitgerust teruggekomen maar we komen hier niet meer terug, door de "saaie" omgeving.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi appartement vlak bij zee

Hans Vandongen, 10-7-2017

Het is een mooi appartement met goede bedden .Er zit een keukentje bij maar verwacht hier niet te kunnen koken. Gebrek aan alles wat betreft inrichting.Ook handdoek wissel om de twee dagen te weinig en schoonmaken al helemaal niet

Een keer per week laken wissel is ook weinig bij hoge temperaturen. Koelkast werkte goed evenals airco allen zijn er geen airco in het slaapgedeelte. Amoudara is een mooi rustig gebied Supermarkten en strand dichtbij

Omgeving is erg rommelig niet opgeruimd en stoep mag er ook.wel.opnieuw ingelegd worden. Goede bus verbinding met Heracilon een aanrader. Veel en gevarieerde eetgelegenheden in de buurt voor het avond eten

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig kleinschalig complex,nieuwe inrichting.

c.plooster, 1-7-2017

heel vriendelijk personeel , vooral Panos de barman / receptionist. heel behulpzaam , kwam s'morgens afscheid van ons nemen terwijl hij de avond ervoor nog laat had gewerkt en dus vrij was ! kamers nieuw ingericht , prachtig uitzicht vanaf ons hoekbalkon. prima wifi .mooi zwembad in prachtige tuin.rustig gelegen aan een zijstraatje,maar vlakbij de gezellige hoofdstraat met genoeg winkeltjes en restaurants. strand ook vlakbij met gratis ligbedden en parasol , als je maar een keer wat drinkt enof eet . voor 10 euro rij je met de taxi naar Heraklion ( met de bus kan ook ) en niet te vergeten Rosalie de vriendelijke en behulpzame Nederlandse hostes , die je van de bus afhaalt en terugbrengt . kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad in "time to smile" aptm. MINOA. een aanrader !
Gereisd met partner in juni 2017

Super! Alles nieuw, erg gastvrij, lekker eten!

Annie, 23-6-2017

De gastvrijheid is super! De appartementen zijn erg mooi geworden en smaakvol ingericht. De bedden zijn super evenals de ligbedden en stoelen bij het zwembad. De ligging is ideaal, dicht bij het strand maar met een auto (die je gemakkelijk bij Minoa kunt huren) ben je zo op de hoofdweg. Bij Minoa kun je heerlijk eten (zowel het ontbijt als het avondeten) maar in de buurt zijn ook genoeg eetgelegenheden voor als je een keer wat anders wil. Het onthaal is erg gastvrij. Busstation om de hoek en binnen 15 minuten ben je in hartje Heraklion.

Perfect

Jolanda, 13-6-2017

Alles in het nieuw, prima verblijf gehad met gastvrije sfeer!

Mooi, gezellig appartementencomplex

Melanie, 3-6-2017

Een fantastische week gehad in Minoa! Mooi appartementencomplex, gezellige zitjes, moderne kamers, heerlijk eten. Het time to smile concept is ons erg goed bevallen, reisleidster Rosalie die ten alle tijde voor ons klaar stond en veel wist te vertellen over de leuke dingen in de omgeving! De eigenaresses en het personeel zijn erg vriendelijk en willen alles voor je doen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd anders in mei 2017

Super!

Caatje, 2-10-2016

Leuk en gezellig huisje (ook wel Holland House genoemd) 3 kamers. Inrichting keukengerei summier. Mocht wel wat meer bestek en servies. Verder was alles goed. Schoonmaak is goed. De barman Panos doet zijn uiterste best om je verblijf goed te maken. Het eten is lekker en keuze genoeg. S-avonds kun je een drankje drinken. Ook kun je ontbijt en diner eten. Wij hadden verder geen buren behalve twee paarden en een pony. Het strand is op ca. 100 meter en de busverbindingen naar Heraklion o.a. is prima! Koop de bus tickets in de supermarkt of bij een automaat. Dat scheelt geld.
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Minoa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Minoa in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Minoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Minoa scoort een 8.59 uit 10 op basis van 132 reviews.