Appartement Markakis

Markakis
7,2

5 reviews over Appartement Markakis in het Nederlands

Lenie, 6-4-2008

Tot voor kort waren wij tevreden, maar nu we merken dat appatement 1 ook verhuurd wordt dit is niet meer dan een donkere kelder.Je betaald er het volle pond voor. Wij gaan er nooit meer heen.

terwijl wij er echt 10 jr heen zijn gegaan soms 2 x per jaar.

Gereisd met partner in mei 2007

fam. labree, 22-12-2007

Prima appartement, ruim. Niet zo superschoon. Mooi uitzicht en vlak bij restaurantjes, supermarkt. Strand op 5 minuten lopen. Met 2 kleine kinderen een heerlijke strandvakantie gehad. Airco is te huur, maar wel een must als het erg warm is. Kon pas een dag later en ook het kinderbedje werd pas een dag later geleverd. Maar niettemin een prima vakantie
Gereisd familie in december 2007

Annie Bardewee, 1-7-2007

Appartement zeer goed. Rustige plaats.

Hebben zeer genoten en overwegen om volgend jaar nog een keer terug te gaan. Gezien de ligging niet geschikt voor mensen die moeite hebben met lopen. Wij hadden appartement nr. 7 en hadden een uitzicht over de zee.

Gereisd met partner in juni 2007

Janske, 3-2-2005

erg leuke appartementen complex alleen jammer dat er geen zwembad bij zit, wel een goed etip bij het hotel achter het appartementen complex kun je wel zwemmen.. wij hebben ervan genoten het is alleen niet zo leuke voor kinderen.. wel leuke winkeltjes en restaurantjes in de buurt!
    Gereisd anders in februari 2005

H. Pereboom, 20-6-2004

Wij zijn hier voor de derde keer geweest en zaten dit jaar in appartement nr.4. Een prima accommodatie, lekker ruim, groot balcon. Bij aankomst stond een fles raki op de tafel als welkomst drankje. Het was weer een top vakantie in het mooie en gezellige Elounda.
      Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Markakis in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Markakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Markakis scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.