Appartement Marianthi

Marianthi
6,5

2 reviews over Appartement Marianthi in het Nederlands

Kelly Verveer, 30-8-2006

Rustig gelegen appartementencomplex, met zwembad en poolbar. Eenvoudige, ruime en schone (bij aankomst) 2-kamer appartementen, keukentje met koelkast, fornuis met kookplaten en oven. Voldoende bestek, servies en pannen aanwezig. Airco en tv tegen betaling. Slechte bedden en de bar is niet op vaste tijden geopend. Schoonmaakster leegde iedere dag de prullenbakken, maar heeft in 10 dagen maar 1 maal schoongemaakt en 1 keer de handdoeken en het beddengoed verschoond.
Gereisd met partner in augustus 2006

Marjolein van Wandelen, 9-8-2006

De eerste nacht hadden we kakkerlakken. Gelukkig heeft de Griekse eigenaar ons dezelfde nacht een andere appartement gegeven (een verdelger kwam pas 8 dagen later).

Hij zijn Engelse vrouw zijn erg vriendelijk, maar het appartement stelde helaas niet veel voor. We kozen voor eenvoudig, maar dan verwacht ik wel dat alles wat er in staat het ook doet.

Helaas deed de TV het niet, de oven haperde, een kookplaat deed het niet, maar 1 van de 2 airco's deed het en de deur van de slaapkamer klemde zo erg dat ie niet dicht kon.

Aan ruimte in het appartement overigens geen gebrek; op zich een heel mooi appartement met een heel ruim balkon. Het zwembad oogt wat verwaarloosd en de bar erbij zou halverwege onze vakantie open gaan, maar dat hebben we helaas ook niet mogen meemaken.

Qua ligging is het, als je geen auto hebt, absoluut onhandig. Een bus hebben we, in die 2 weken dat we er waren, 1 keer kunnen nemen. Maar heb je wel een auto, dan is het een mooie rustige lokatie.

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marianthi in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marianthi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marianthi scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.