Beoordelingen Appartement Eleni Village****

23 juli 2014

Eleni Village****
110 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Eleni Village****
El Greco Street 35, GR-71500, Ammoudara (bij Heraklion)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni Village**** in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Eleni Village scoort een 9,0 uit 10, op basis van 110 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni Village**** in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Eleni Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 64 vakantiefoto's van Appartement Eleni Village**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Appartement Eleni Village**** met andere accommodaties in Ammoudara (bij Heraklion).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

110 beoordelingen over Eleni Village****

110 beoordelingen
8,1
8,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Prima vakantieadres als je van rust houd."vertalen
Rob
8,0

30-06-2014 Juni 2014 was erg rustig met op het park, waar dit aan ligt is onbekend. Het complex zat nog minder als de helft vol. Als je van rust houdt is dit fijn. Zoek je drukte zit je hier niet goed.
Personeel is zoals eerder gemeld erg vriendelijk en behulpzaam. Auto huren is aan te bevelen als je iets wilt zien. strand is op loopafstand evenals een mini-supermarkt. Wil je naar een complete supermarkt moet je 25 min. lopen, auto is dus aan te bevelen.
WiFi is gratis en op ons appartement goed te ontvangen.
Zoals eerder gemeld blaft er al vroeg een hond ( 6 uur s morgens) wij en sommige anderen hadden hier last van, een ander hoorde dit helemaal niet. Het is maar net hoe licht je slaapt.
De bedden zijn hard, maar dit kan ook niet anders aangezien er onder het matras een plank bevindt en niet een verend bed of een ander verende constructie. Was voor ons geen probleem, maar verwacht geen super bed/matras.

met een groep, Mei 2014
"Oase van Rust"vertalen
Cees Markus

19-05-2014 Een prachtige accomodatie zeker voor kleine kinderen
Geweldig eten je kunt bij Mathos bestellen voor 1500 en alles wordt vers geserveerd
Een auto huren is wel gewenst want amoudara stelt NIKS voor
enig puntje van kritiek zou kunnen zijn de moeilijke instap in het kleuterzwembad

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Paradijsje in verlaten dorp"vertalen
M. Hammink
9,0

08-05-2014 Eleni Village is een waar paradijsje. Leuke huisjes in een schitterende bloeiende tuin. Ruim opgezet met een fijn zwembad en heerlijk restaurant. Het personeel is bijzonder vriendelijk, kortom een aanrader!
Een groot nadeel is het ongezellige dorpje waar het parkje in ligt. Een drukke doorgaande weg met daarlangs veel leegstaande, half afgebouwde huizen en winkels. Vanaf het strand kijk je uit op een fabriek. Geen idyllisch haventje of boulevard.

met partner, Aug. 2013
"Accommodatie is 3*, maar de service is 5*!!"vertalen
Bashne
9,0

29-08-2013 Een eenvoudig appartement, wat keurig netjes schoon is en ook heel erg schoon gehouden wordt. Het "park" (maar 23 huisjes) is prachtig en het personeel is geweldig. De hele dag door kun je lekkere cocktails of andere hapjes bestellen, maar het eten 's avonds is een echte aanrader! Je kunt overdag zelf bestellen wat je hebben wilt, waarna het vers gehaald en bereid wordt.

Verder is het dorpje van Amoudara klein met behoorlijk wat leegstaande gebouwen. Voor boodschappen zijn er wel verschillende grote en kleine supermarkten dus dat is geen probleem. We hebben zelf een restaurantje geprobeerd wat we geen succes vonden, dus daarvoor kun je het beste bij Eleni eten of lekker de stad Heraklion ingaan. Hier vind je ook veel te doen want daarvoor moet je ook niet naar Amoudara toe. Wij zijn zelf een aantal keer met de bus naar het centrum geweest (30min) en dat is super gezellig!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een aanrader! Een geweldig complex."vertalen
Saskia
9,0

17-09-2013 Eleni Village in Ammoudara was een geweldige ervaring. De tuin is net een oase en wordt fantastisch onderhouden. Eigenaresse en personeel; vriendelijk, gezellig, hulpvaardig, kindvriendelijk. Restaurant bij Eleni Village is erg goed. Geen andere restaurant in Ammoudara kunnen vinden met zo'n kwaliteit. Schoonmaak goed, gebreken werden meteen verholpen. Kinderen, 17-16-16-15-9, konden zich uitstekend vermaken met leeftijdsgenoten.

met jonge kinderen, 2013
"Fantastisch plekje"vertalen
Jeroen immink
9,0

04-07-2013 Voor de 5e keer geboekt. Een heerlijk rustig, schoon en gastvrij verblijf. Uiterst vriendelijk personeel, deze lieve mensen zulllen alles doen om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken daarbij zijn ze super gastvrij en lief voor de kinderen. Manthos kookt heerlijke maaltijden en niets is hem teveel. Zoumbolia, de eigenaresse is niets teveel, alles is mogelijk en bespreekbaar. Het park is super netjes en schoon. Kortom: een fantastisch park voor een heerlijk rustige vakantie.

met partner, Juni 2013
"Een heelrijke groene oase"vertalen
Eric
10,0

06-07-2013 Het complex ligt een in prachtig aangelegde tuin met zwembad. Hier is het nooit druk en het is er prima vertoeven. Het complex heeft een bar/restaurant waar je prima kan eten. Het appartement is een splitlevel met drie lagen. Keuken, douche/wc, zitkamer en slaapkamer op verschillende niveaus. Alles is netjes verzorgd en schoon. Een zeer goede plek om te verblijven met zeer vriendelijke mensen!

met partner, Mei 2013
"Genoten"vertalen
Simon
10,0

05-06-2013 Genoten hebben we tijdens onze vakantie. Dit complex heeft een prachtige tuin en ligt lekker dichtbij het strand. Op aanraden van onze buren zijn we terechtgekomen. Spijt? Nee, het was zoals gezegd echt genieten. De eigenaren, het personeel, ons appartement etc. Het was allemaal perfect geregeld. Ook complimenten aan de touroperator. Tijdens onze vakantie hadden we een spoedje, wat voorbeeldig is opgepakt en is afgehandeld.

Hier komen we dan ook zeker nog eens terug.

met partner, Sept. 2012
"Een heerlijke lokatie"vertalen
jaapoetdaam
10,0

01-02-2013 Begin september hebben wij 10 dagen in Eleni Village gezeten. Het park is schoon, groen, kleinschalig en het personeel doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel. De appartementen zijn rondom een heerlijk zwembad met zonneweide aangelegd met voldoende ligbedden. Veel gasten zijn Nederlands en het gaat er familiair aan toe. Amoudara is weliswaar gezellig, heeft veel kleine winkeltjes en (goedkope) eetgelegenheden, maar het is aan te zien dat het economisch moeilijk gaat in Griekenland. Wie zich ergert aan zwerfvuil en niet aangeharkte tuintjes kan beter een bestemming buiten Griekenland kiezen. We hebben een auto gehuurd en veel rondgereden. Toppers waren: historische opgravingen bij Gortys, archeologisch museum Iraklion, Arkadi klooster, Paleis van Knossos, Elounda, eiland Spinalonga, Rethymno en Chersonissos.

Sept. 2012
"Heerlijke plek!"vertalen
Judith
7,0

03-01-2014 Jaren hier geweest, heerlijke plek!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?