9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apollonia Beach Resort & Spa**** bij :

15 tips over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa

Wouters, 4-7-2015
Franse animatie stoorde ons niet na een paar dagen zochten ze contact met ons
Georges Claes, 1-6-2015
Kamers: Boek best wel kamer in hoofdgebouw met zeezicht en zo mogelijk op hoogste verdiepingen voor onbelemmerd zicht boven de bomen van het park.
fam. wilderom, 18-8-2014

Badhanddoeken van hotel aanwezig, kun je dagelijks schonen halen.

kosten kluis 30 euro.

Ga je 1 dagje weg dan kan je een rugzak met eten/drinken mee krijgen.

Michiels, 2-8-2014
neem een kamer buiten het hoofdgebouw
karolien Jacobs, 15-7-2014
Huur een auto en doorkruis het landschap! Schitterend.
Cor, 6-6-2014
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen en dien een klacht in bij de reisorganisatie ter plaatse. Zij zitten boven bij de receptie.

A. Tabak, 5-5-2014
Als je meer wilt dan alleen een strandvakantie zeker een auto huren.
leen , 4-11-2013
Met het openbaar vervoer kan je voor een paar euro's naar heraklion.
h.van balkom, 19-10-2013
wij hadden zelf een bungalow kamer ,en dat was heerlijk, het enige wat er niet was is een gelegenheid om zelf een kop koffie te zetten smorgens,dus een klein koffiezetapparaatje zou je mee kunnen nemen, wij hadden er een om 2 kopjes te zetten, zijn overal in nederland te koop voor weinig.
Vera Schroeder, 10-5-2013
Als je iets mankeert, bel geen gewone arts, ook niet via het hotel. Zakkenvullers zijn het! Ga naar de dichtsbijzijnde prive ziekenhuis en geeft vraag daar naar een arts en geef je verzekeringspapieren af.