Hotel Apollonia Beach Resort & Spa ****

Hotel Apollonia Beach Resort & Spa
Apollonia Beach Resort & Spa
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apollonia Beach Resort & Spa bij:

293 reviews over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in het Nederlands

Zeer aangenaam en g

Germaine, 18-10-2017

Het eten was de eerste week veel beter verzorgd dan in de tweede week. Het onderhoud is super in het hoofdgebouw.

Aangenaam verblijf

Nathalie, 18-10-2017

Het buffeteten was in de eerste week heel goed, maar de 2de week was het minder. De restaurants zijn keigoed en de snackbar ook. Het onderhoud in het hoofdgebouw is veel beter dan in de bungalows. Alleen spijtig dat er geen drankbediening is in het hoofdrestaurant. De animatie doet het heel goed.

Heel goed.

Hubert, 17-10-2017

ik vind het animatieteam goed. ik vind het eten goed. het hotel is heel goed, alleen is het wat afgelegen. de service en personeel is heel goed.

Vergote norbert, 14-10-2017

Accomodatie ,ligging , het eten , de vriendelijkheid . Waren zeer goed
                    Gereisd met partner in juni 2016

Prima !

fkuypers, 6-10-2017

Vriendelijkheid en hoe schoon het is

Relax

Melanie A., 3-10-2017

Lekker eten, leuke ligging van het hotel, zeer vriendelijke staff en relaxte sfeer.

Topvakantie in een

Schiller D., 3-10-2017

Leuke vakantie in Kreta in een fantastisch hotel, alleen jammer van die ene weekend slecht weer. De animatieteam is vriendelijk en ook het retsaurantpersoneel is supervriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar komen we zeker terug maar dan vroeger in het seizoen.
                                      Gereisd met partner in oktober 2017

Een schoon hotel met mooie zwembaden en strand

Mariette van de Kar, 21-9-2017

Het hotel wat afgelegen ligt, Ammoudara op loopafstand ligt ongeveer 20 min. lopen

Met de bus ook te bereiken niet zoveel winkels in Ammoudara.

In de avonden op het mooie terras was het een beetje saai, er was wel iedere avond een organist of saxofonist.

Het hotel is netjes ,ook bij de zwembaden en op het strand erg netjes.

Min punt de toiletten bij het terras en restaurant waren erg vies. Ook de toiletten bij de zwembaden waren niet fris.

Bij het inchecken zouden we om 14.00 uur de sleutel krijgen, uiteindelijk werd het 15.00 uur .

We hadden wel een ruime kamer met 2 aparte kamers voor 5 personen .Terwijl we maar met twee personen waren.

Heel groot terras, badkamer zeer verouderd.

Het eten was goed en wisselend maar niet zo feestelijk aangekleed.

Het was een mooie vakantie met zeer goed weer, maar het wordt zeker geen tweede keer meer.

Wij vonden het geen cijfer 9 scoren

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekend hotel!

Joeline, 17-9-2017

Ik vond het een zeer relaxte vakantie. Zeer zonnig en prettig. Het hotel heeft in principe alles.
                                            Gereisd alleenreizend in september 2017

Mooi Hotel Zwembad en Privé Strand en mooie Tuin .

Wilma, 16-9-2017

Het eten en drinken was hartstikke goed en vriendelijke personeel. Mooie zwembaden alleen het handdoekje leggen hebben we ons aan geërgerd . We waren daarom ook erg blij dat er een privé strand bij was die was erg mooi, de animinatie was goed geregeld zowel overdag als s'avonds.

Wifi door het hele gebouw zelfs buiten het gebouw en op het privé strand dat was erg goed !

Jammer dat er bij de omschrijving van het hotel niet staat dat er een bijgebouw bij was, anders had ik door gegeven dat ik hier niet in wou. We zaten nl op de begane grond, en ze konden zo bij je over het balkon klimmen, gaf ons een onveilige gevoel beetje jammer dit.

De bedden waren erg hard en opgemetselde muren, en de badkamer was erg verouderd.

De weg naar het centrum was geen voetpad, moest je langs een drukke weg lopen, dus hebben we niet gedaan.

En de omgeving buiten het hotel was ook erg verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonia Beach Resort & Spa in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonia Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollonia Beach Resort & Spa scoort een 9.31 uit 10 op basis van 451 reviews.