5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Akti Corali*** bij :

2 reviews over Hotel Akti Corali in het Nederlands

Geweldig genoten

Martina, 7-12-2008

De gastvrijheid en klantvriendelijkheid stonden hoog in het vaandel in dit hotel. Wij hebben erg genoten van de omgeving. Het is geen superdeluxe hotel, maar dat kun je ook niet verwachten voor de prijs. En de rust in het dorpje Ammoudara vond ik erg prettig. Zodra we de drukte in wilden konden we de bus naar Heraklion pakken. Perfect dus! Ik vind dit dus echt een aanrader.
    Gereisd met vrienden in december 2008

Armoedig hotel in een trieste omgeving

Martin & Ellen Bruchner, 13-10-2008

We werden door de eigenaar van het hotel van het vliegveld gehaald met een cabrio sportwagentje! Leuk, maar als je met zijn 3en, 2 koffers en 2 stuks handbagage dubbelgevouwen in cabrio moet zitten, vergaat je ieder plezier. Dat werd nog erger toen we bij het hotel aankwamen. Ingang naar hotel ligt ingeklemd tussen een benzinestation en een verdord stuk land wat als vuilinsbelt wordt gebruikt. De kamers waren zo mogelijk nog armoediger, versleten bedden, geen stoeltje, geen douchegordijn, geen haakjes in de badkamer, halfgammele kledingkast, wc-bril hing half los, kakkerlakken liepen in de badkamer.

Zwembad werd niet onderhouden, verlichting hing los. Ligstoelen waren bijna allemaal stuk. Strand was vergeven van de zwerfhonden. Eten was een ramp, verbrand vlees en een stapel halve tomaten.

Omgeving deprimerend. Veel open stukken verdord land en een smerig drukke weg. Centrum van het dorp ligt op grote loopafstand. Onbegrijpelijk dat dit hotel in reisgidsen staat als 3* hotel!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akti Corali in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akti Corali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Akti Corali scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.