Appartement Ellotis Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Ellotis Beach bij:

3 reviews over Appartement Ellotis Beach in het Nederlands

Perfecte ligging!

Anita, 8-7-2017

Heel ruim en schoon appartement. We misten wel wat basis dingen zoals een magnetron, kinderstoel, waterkoker maar verder was de alles perfect. Restaurant aan de overkant met speeltuin voor kids, groot zwembad en paar stappen verder een mooi strand met genoeg ligstoelen en kalme zee. Zondag zijn de supermarkt en bakker dicht. Rij daarom even door en ga over de brug naar recht op de hoek zit een koffie tent waar je broodjes kan halen en lekkere koffie kan drinken. Haven van Chania en de leuke gezellige eettentjes en winkeltjes waren zo leuk dat we er vaker in de avond naar toe zijn geweest. Dicht bij de haven heb je ook een markthal is ook leuk om te bezoeken. Nog een tip is als je richting Chania rijd je bij Kalimera een weg restaurant hebt. Stop daar voor een drankje want het uitzicht is prachtig en er is een leuke plek voor kinderen om te spelen. Falaserna beach is ook echt een aanrader want het was op nog geen uurtje rijden en prachtig! We hebben echt genoten en komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastische accommodatie en personeel

Thijs, 26-6-2017

Ik (26) en mijn vriendin (23) zijn van 12-24 juni naar Ellotis beach/ Almy geweest. Bij aankomst werden we direct vriendelijk ontvangen door het personeel. Zij hebben ons het appartement toegewezen. We hadden een 4 persoonsappartement. Het was hartstikke schoon en het ziet er prachtig uit. De douche was ook heel fijn. Duurde even voordat hij warm werd alleen daarna kwam er een flinke straal uit. Elke dag werd het bed opgemaakt, de vloer schoongemaakt en de prullenbakken geleegd. Wij hadden als enige een appartement zonder balkon. Dit was goed opgelost door een tafel te plaatsen bij de ingang van de receptie. Dit zorgde voor gezellig contact met zowel het personeel als andere gasten.

Het eten bij Almy was hartstikke lekker. We hebben een aantal restaurantjes geprobeerd in Kalyves maar Almy behoorde tot een van de betere. Je kunt zeer gevarieerd eten voor een goede prijs. Wat erg leuk was is dat je kunt vragen om een recommandation. Je krijgt dan typisch Kretaans of Grieks eten. Regelmatig ook 'the catch of the day'. Heerlijke verse vis. Naast het lekkere eten is het personeel hartstikke vriendelijk. Als het niet te druk is is er tijd voor een gezellig praatje met de personeelsleden. Dankzij Yanis hebben we ook heerlijke wijnen gedronken van de Manousakis winery. Hij heeft voor ons een winetasting georganiseerd bij de Manousakis winery. Een ontzettend mooie, gezellige en sfeervolle accommodatie. We zijn met te veel wijn in onze koffers naar huis gegaan waardoor we op het vliegveld onze waterschoenen weg hebben gegooid haha. Die wijn moest en zal mee naar Nederland gaan:)

Almy is een perfecte uitvalsbasis om mooie plaatsen te kunnen bekijken maar je kunt er ook heerlijk een dag chillen op de strandbedjes. Ontzettend fijne strandbedjes overigens. Wij zijn bijvoorbeeld naar het meer van Kournas, Ghania 3x, plage d'Ombrogialos (prachtige snorkelplaats), Georgioupoli en Elafonisi beach geweest. Je kunt in Kreta zo ontzettend veel zien en doen dat je je 4 weken niet hoeft te vervelen.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi appartement met zwembad en vlakbij de zee!

Miriam van Eijk, 5-5-2017

Prima appartement, prima bedden, enige dat we misten was een waterkoker.

Er werd elke dag gepoetst. Fijne extra service!

Helaas was het restaurant niet geopend wat ook wel begrijpelijk was omdat wij er waren in het voorseizoen. Gelukkig waren er diverse prima restaurantjes in de buurt dus we kwamen niets tekort. De reden dat wij bij Ellotis beach boekten was omdat het vlakbij de zee lag. Vanuit je appartement loop je zo de zee in, geweldig! Wij hebben er echt van genoten!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Ellotis Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ellotis Beach in Almyrida/Kalyves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ellotis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ellotis Beach scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.