Appartement Villa Italiano ****

Villa Italiano

2 reviews over Appartement Villa Italiano in het Nederlands

Oud, klein en gehorig

Marlis, 2-7-2012

Wij waren nogal teleurgesteld. De ontvangst was aardig en de mensen die er werken ook. Maar de appartementen waren erg klein en een oude inrichting.We hadden een tweekamer appartement, maar vonden deze erg krap. Er waren veelal Italianen aanwezig die erg luidruchtig waren. Tv's stonden hard aan en er was geen privacy op het balkon. Wij kwamen hier niet tot rust.
Gereisd met partner in augustus 2009

Laura, 9-2-2004

Wij zijn er juli 2003 geweest. Erg vriendelijke mensen. Kleinschalig, perfect als je rust zoekt, maar anders zou ik het niet doen. De bus kan er zelfs niet komen. Je zit toch vrij ver van Agios Nikolaos. En pas op de trappetjes! Wel schone en mooie appartementen. Voordeel van de rust is wel dat je het zwembad bijna voor jezelf hebt. De mensen die er zijn, zijn veelal vaste gasten en familie van de eigenaren.
    Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Italiano in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Italiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Italiano scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.