8,6

Uitstekend

3 reviews over Appartement Souda Bay in het Nederlands

Prachtig gelegen appartementen

marion, 15-10-2008

Vanaf alle appartementen heb je een prachtig uitzicht over de Libische Zee. Het complex is goed verzorgd. Het 2-kamerappartement dat wij huurden is wat klein voor 4 personen. Wij waren met 2 puberdochters. Mischien is het dan beter om 2 aparte studio's te huren. Je kunt voor weinig geld ontbijt bijboeken (5 euro p.p.). Ook wij huurden via de mevrouw van Sunbudget (Sylvia). We hebben ook nog een ander appartement op Kreta gehuurd, via dezelfde dame. Ze bemiddelt voor nog veel meer accomodaties op het hele eiland en is zeer betrouwbaar.

Plakias is een leuke plaats (op 2 kilometer afstand), zeer ruime keuze in taverna's en zelfs een 'cool' loungecafé met internetfaciliteiten. In de omgeving veel te bezoeken en prachtige stranden. Een auto is wel bijna noodzakelijk. Heerlijk oord voor mensen die geen massa en disco willen.

Gereisd anders in mei 2008

Klein paradijsje

Randi Vettewinkel, 8-7-2008

Dit kleinschalige appartementencomplex wordt gerund door de gastvrije vrolijke Christina. Het heeft een heerlijk zwembad met poolbar waar je kunt ontbijten en lunchen. Het zwembad is mooi en schoon dat geldt ook voor de appartementen die dagelijks worden schoongemaakt. De ligging is schitterend, mooi uitzicht over zee.

Plakias zelf is nog niet ontdekt door het massatoerisme maar heft wel een paar prima taverna's en een mooi strand. Ideale bassis ook voor het maken van uitstapjes, b.v. Agia Galini, Matala.

Ik he dit geboekt via www.sunbudget.net dat is op Kreta zelf, omdat ik altijd individueel reis. De mevrouw daar spreekt en schrijft Nederlands

Gereisd met vrienden in juni 2008

joke van der Meij, 8-7-2008

Het kleinschalige appartemencomplexje Souda Bay is een paradijsje. Prima ligging met schitterend uitzicht over zee. Heerlijk zwembad. Alles, appartementen, zwembad, omgeving etc, wordt iedere dag schoongemaakt. Plakias zelf is nog niet ontdekt door het massatoerisme, heel aangenaam.

Zeer geschikt voor individuele reizigers.Bij de poolbar kun je drankjes kopen, je kunt er ontbijten en lunchen. In Plakias zelf zijn er een aantal taverna's. Mooi uitgangspunt voor excursies b.v. naar Agia Gallini, Matala, Samariakloof.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Souda Bay in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Souda Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Souda Bay scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.