1 review over Appartement Nine Muses in het Nederlands

Marijke, 23-6-2005

Vorige week (juni 2005)met mijn man in Nine Muses in Agios Nocolaos geweest.Op de begane grond is een perfect restaurant en daarboven liggen de appartementen (een paar)Ons appartement was werkelijk prachtig en erg ruim en bovendien met 2 balkons.De anderen hebben een balkon maar dan net zo groot als de 2 die wij hadden.En.. het uitzicht is als een sprookje.. op de baai.De eigenaren, Maria en haar man, zijn hele moderne vlotte mensen en erg gastvrij.Het ligt heel rustig en op 5 minuten lopen zit je in de stad.

Wat mij betreft een aanrader en als je gaat doe Maria de groeten, want het is ons geweldig goed bevallen!!

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nine Muses in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nine Muses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nine Muses scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.