Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) ****

Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas)
Miramare Resort (Village + Villas)
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miramare Resort (Village + Villas) bij:

59 reviews over Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) in het Nederlands

Geweldig hotel op een schitterende ligging

Jean, 18-8-2017

Prachtige ligging, goed restaurant, op loopafstand van de stad, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, uiterst vriendelijk personeel. In sommige ruimten mag beter schoongemaakt worden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede 3+* geen 4* waard, ligging / eten zeer goed!

Fam. Cardon-Loncke, 7-8-2017

Lekker en gevarieerd eten (voldoende keuze). Mooie ligging +/- 15min. wandelen tot centrum Agios Nikolaos. Niet geschikt voor mensen met slechte benen. Publieke ruimten niet voldoende airco. Zetels in mainbar aan vervanging toe (versleten). Terrassen en ligzetels aan zwembaden zijn niet proper. Goede service aan de bars. Ultra All-in is OK (flesjes water- vers fruitsap...) niets op aan te merken. Na check out (12uur) geen probleem om nog te drinken en te eten. Kamer (703) is basic maar voldoende groot voor 3 pers., badkamer veel te klein en versleten, waardoor dit geen propere indruk geeft ! Om de 2 dagen verse lakens en elke dag verse handdoeken. Vriendelijk personeel. Netheid in het algemeen kan veel beter. Hotel is een 3+* en geen 4* waardig (het zit hem in de kleine dingen / details) Het eten , personeel en ligging maken alles goed rest kan vele beter !! Zwembaden niet overbevolkt doordat er veel kamers met privé zwembad zijn. Meer bedjes aan zwembad zou een +punt zijn. Vorig jaar een 4*hotel Meli Palace in Sissi (Kreta) die zeker zijn sterren waard was in vergelijking met Miramare Resort & Spa , voor ons een 3+* voor de zelfde prijs...dan is de keuze voor de volgende keer snel gemaakt !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig hotel

Anoniem, 18-7-2017

Een prachtig groot opgezet resort met drie zwembaden. Van de drukte merk je niks, alleen bij het ontbijt. Wij verbleven op de kamer met zeezicht en privé zwembad (1,20meter diep). Echt een aanrader, wat een plaatje om iedere ochtend zo wakker te worden! Het hotel bevindt zich naast het strand en een klein baaitje. Op een kilometer afstand ligt het centrum, met leuke winkel- en eetgelegenheden. Wij hebben hier een super vakantie gehad.

Tip: huur in het centrum een auto (scheelt een hoop geld)!

Gereisd met partner in juli 2017

All inclusieve een drama!

Franca, 24-6-2017

Prachtige ligging en prima zwembad met mooi uitzicht. Echter geen all inclusieve boeken! Al het water smaakt naar chloor! Het komt uit kannen en is niet te drinken. Zelfs het bruis water smaakt chemisch. Overstappen op cola light ook geen optie, aangelengd met zelfde chemische water. Cappuccino extra charge. Alle drankjes waterig en B merken. Ontbijt aardig, lunch en diner matig. Extra charge om in ander restaurant te eten en dan dien je ook te betalen voor je drankjes ondanks all inclusieve formule. Op de dag van vertrek all inclusieve tot 12.00 uur terwijl er wel betaald is voor deze dag. Je krijgt hier het gevoel dat je in de maling genomen wordt.
Gereisd met partner in juni 2017

een paradijsje

Richard Berkel en Rodenrijs, 30-9-2016

We (broer en zus met partners) hadden de suites (gratis upgrade!) met zeezicht en eigen zwembad. Nog nooit meegemaakt dat iets mooier blijkt te zijn dan op de "plaatjes". Prachtig, heerlijk, vriendelijk personeel, zeer schoon en wat een prachtige ligging! Een geweldig ontbijtbuffet. Wij hadden logies ontbijt en dat beviel prima. Op loopafstand (+- 1 km) is het dorp met genoeg restaurants. Een aanrader met wel de opmerking dat we de mooiste kamers met mooiste ligging hadden. Een minimale opmerking: je krijgt alleen een bon voor een gratis kwartier massage. Dit klopt niet, is een lokker, want uiteindelijk moet je een behandeling van minimaal € 40 boeken. Niet mega duur, maar jammer.
Gereisd met vrienden in september 2016

Prima hotel maar wel aandachtspunten

Martijn en Loes, 15-9-2016

Hotel Miramare is een aanrader met zijn mooie ligging, nette kamers, goede service en gezellige sfeer. Echter hadden wij de Ultra all inclusive geboekt en ondanks dat we uitleg hadden gevraagd kwamen we het eind van de vakantie pas er achter dat we recht hadden op veel meer cocktails en likeurs, maar dat terzijde. Het à la Carte restaurant, werkt alleen maar met één dagmenu en een alternatief voor een enkel gerecht dat mijn vrouw vanwege allergie niet mocht eten was er niet, dan maar een gang minder. Snacks tussendoor waren veelal koud, zoals koude kipnuggets. Erg jammer dus. Maar al met al hebben wij er 11 dagen genoten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed hotel

sonpas, 17-8-2016

Geweldig uitzicht vanop de zeer nette kamers. Buffet restaurant met eveneens een fantastisch uitzicht over de stad en de zee. Het aangeboden eten is best lekker zonder echte uitschieters met een ruime keuze. Zwembaden zijn nooit overdruk en altijd wel een plaatsje te vinden. Klein kiezel strand op 100 meter en zandstrand op 300 meter te bereiken via een aangelegde weg. Het super gezellige Aghios Nikolaos ligt op wandel afstand (15min). Door de vele trappen en het niveau verschil is dit hotel echter niet geschikt voor rolstoelgebruikers of mensen die slecht te been zijn. Aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Klasse relax-hotel!l lees maar!

Marianne, 5-8-2016

Wij hebben een supervakantie gehad. Heel erg fijn hotel...relaxmodus aan en genieten maar! Bij de mensen die hier mopperen...daar zou ik wel eens thuis willen kijken! Kijken of ze het daar ook zo netjes en schoon hebben...en vooral hoe hun culinaire afwisseling zal zijn. Ik denk zelf dat deze mopperaars te weinig fantasie hebben om van het aangeboden buffet elke dag wat anders te maken. Buiten de standaardgerechten elke maaltijd een behoorlijk aantal andere gerechten erbij. Live-cooking 3x daags en steeds iets anders. Bv bij ontbijt steeds verse omelet...wafels, pannenkoekjes ofzo en s middags en s avonds vlees, kip of vis en gegrilde groenten.

Over de drank... Er worden merkdranken geserveerd... bv pepsi als ook coca cola. Met all in ultra krijg je zelfs vers geperst sinaasappelsap en mag je een keer in het bijbehorende a la carterestaurant gaan eten... Super sjiek!

En het is een welnesshotel...zalig weinig rustige animatie...elk dagdeel wel iets voor kinderen en s avonds live-muziek, dj of n quiz. Echt heerlijk!

Wij huurden bij het hotel een auto en hebben geen excursies geboekt. Kun je zelf ook bezoeken met auto en scheelt veel!

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig uitzicht!

Saskia, 4-8-2016

We hadden een suite met zwembad geboekt. Prima kamer, maar de suites op de hoek in een rij van 4 zijn qua indeling beter. Daar heb je 2 kamers naast elkaar en daarbij een groot terras. Sommige hebben ook een groter zwembad. Zit je in een tussenliggende suite, dan heb je 2 kamers achter elkaar en dan voegt die extra kamer niks toe. Wij hebben die niet gebruikt en de goedkopere variant met zwembad voldoet dan ook. Neemt niet weg dat we een prima kamer hadden die netjes schoongemaakt wordt. En het eigen zwembad is echt pure luxe!

Het eten is prima, maar niet wauw! Vaak hetzelfde, maar het was zeker niet slecht. De frisdrank wordt aan gemaakt met water uit de kraan en heeft een bijsmaak. De all in formule valt wat tegen, want alleen frisdrank, bier, wijn en 5 cocktails zijn verkrijgbaar. Het personeel was zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam!

Loop je naar links richting het centrum, dan loop je op 100 meter van het hotel voorbij een prachtig strandje achter het terras op de rotsen! Het ligt uit het zicht vanaf de weg, dus even om het terras heen lopen en je kunt prachtig zwemmen!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima centraal gelegen hotel;vriendelijk personeel

Marion, 20-6-2016

Samen met vriendin een fijne vakantie gehad;hotel ligt heel centraal: 5 minuten lopen naar rechts een mooie baai met zandstrand waar je fijn kunt zwemmen. Er is zelfs catering aanwezig! Bedjes en parasols te huur en mogelijkheden voor watersport. Loop je vanuit het hotel naar links, ben je binnen 10 minuutjes in het centrum: leuke winkeltjes en terrasjes aan het water.

Eten was prima, wat weinig keus (per dag, per week is prima) maar wij hebben elke dag in het hotel gegeten: niks mis mee. Kamer met zwembad geboekt, voordeel is een fijn balkon en terras met ligbedjes en gewone stoelen. Onze kamer lag beneden aan de doodlopende weg, met schitterend uitzicht over baai. Van de weg geen last, je ligt een stukje hoger dus die zie èn hoor je vrijwel niet. Kamer werd goed gepoetst en beddengoed bijna elke dag vernieuwd.

Hotel ligt tegen berg, dus af en toe wat klimmen moet geen bezwaar zijn..is echt goed te doen.

Er werken alleen Griekse mensen wat wij ook een plus vonden.

Enig nadeel: de lange rit van en naar het vliegveld..bereid je voor op twee gebroken nachten als je via Schiphol met touroperator vliegt. let goed op vliegschema's..

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Miramare Resort (Village + Villas) scoort een 7.91 uit 10 op basis van 63 reviews.