Hotel Mikro Village ***

Mikro Village
4,9

Matig

10 reviews over Hotel Mikro Village in het Nederlands

Nooit meer,een echte schande!!!

Gezin uit Antwerpen, 7-8-2015

Bij het toekomen in het hotel was het personeel al helemaal niet vriendelijk en er hing een enorme rare sfeer,de hygiene op de kamers liet echt zwaar te wensen over,de kitchenette was echt vuil en vies,resten eten in de ijskast,de badkamer al niets beter, kranen van lavabos zwaar aangekalkt en vies,toilet bruin en vies, douche en lavabo vol met haar en zeep resten, een echte schande!!

We waren dus al zwaar teleurgesteld en toen gingen we eens naar het zwembad kijken en wat bleek,er stond geen water in en was ook vuil en vies en helemaal onderkomen en vervallen,dit deed de deur echt dicht.

In het hotel was echt niets aanwezig,geen eten,geen drinken(we konden nog geen glaasje water krijgen!)

De maat was voor ons nu echt wel vol en na contact met onze reisorganisatie hebben we een ander en beter hotel gekregen zodat we na een verloren en stressi dagje toch nog van een leuke vakantie hebben kunnen genieten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Luxe kamperen!

Jos Hendriks, 6-10-2013

Hotel Mikro Village, is toe aan een grondige renovatie. Het hotel straalt moeheid uit. Kamers zijn zeer sober. Je kunt hier alleen maar buiten leven en niet voor de lol op je kamer blijven. Er is duidelijk gebrek aan schoonmaak personeel. De bloedspetters van de muggen in de badkamer hebben er 10 dagen gezeten. Het linnengoed en handdoeken in de badkamer hebben we zelf vervangen. Anders kun je 10 dagen met dezelfde handdoeken en linnengoed doen.

Ontbijt eenvoudig en iedere dag hetzelfde. Er was zelfs een afruimplek ingericht waar je het bestek in een bak met water kon leggen en een prullenbak waar je de restanten kwijt kon. Soort selfservice. Er is nooit een schoon doekje over de tafels gehaald. Eenvoudig en simpel kan in Griekenland, maar het hoort wel allemaal schoon te zijn.

De betrokkenheid van het personeel en eigenaar kwamen op ons zeer lauwtjes over. Over lauwtjes gesproken, van de tien ochtenden hebben we 1 keer warm kunnen douchen. Voor de rest koud tot zeer koud.

Gereisd met partner in september 2013

Mikro Village 3 sterren?

R. van Summeren, 8-9-2013

Wij hebben dit jaar gelogeerd in hotel Mikro Village.

Jammer dat dit hotel achterstand in onderhoud heeft. Het hotel beschikt niet over een lift, het is niet rolstoelvriendelijk. Er zijn heel wat trappen te beklimmen, naar ontbijtzaal, receptie, zwembad, je kamer..etc.

Het ligt buiten het centrum van Agios Nikolaos.

Je kunt niet dineren in het hotel. Als je half-pension boekt, krijg je vouchers waarmee je in diverse restaurants in de omgeving kunt gaan eten. Dit was ons niet bekend, maar wij hebben lekker gegeten!! Het ontbijt is niet uitgebreid maar wordt regelmatig aangevuld. Het personeel is erg vriendelijk. De tuin is mooi aangelegd en ook het zwembad is mooi gelegen. Jammer dat de pool bar op onregelmatige tijden open is. De kamers zijn sober.. Wij hadden een kamer met 2/1 pers. bedden, 1 kaptafel met spiegel en 1 stoel, geen zitbank, op het balkon stond een tafel met 2 tuinstoelen.

Verwacht je tijdens je vakantie luxe...dan is dit niet uw hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mikro Village bij:

Een heerlijke vakantie in mooie omgeving

hs roozendaal, 16-10-2012

Hotel Mikro Village in september 2012 voor de tweede maal bezocht.

Het uitzicht vanaf de balkons blijft prachtig en ook het zwembad blijft een 10! Genoeg zonnestoelen, je hoeft niet te reserveren.

Personeel van receptie en huishouding vriendelijk en behulpzaam.

Prijs is voor een 3 sterrenhotel helemaal juist. Hotelkamers worden aankomende winter allemaal opgeknapt,dit zal zeker een verbetering zijn.

Gereisd met partner in september 2012

Hotel Mikro Village

Tante, 12-8-2012

Ik had eind july een last-minute reservering geboekt voor eerste week augustus via TourOperator. Bij aankomst kreeg ik een kamer op de begane grond toegewezen. Omdat ik die niet zo mooi vond , kreeg ik van de Nederlandse manager een kamer met zee uitzicht op de derde verdieping , wat ik geweldig vond met een groot balkon.

Met de reis die ik geboekt had, was ook een auto inbegrepen en op advies van het receptie personeel , heb ik een dagtour naar VAI gemaakt waar de reclame's voor bounty chocolade werden opgenomen, een palmbos met een groot wit strand.

Verder heb ik nog het mooie dorp Kritsa bezocht en het eiland Kriti, een gewldige vakantie op het mooie eiland Kreta.

Kamers waren standaard jaren 80 , maar erg goed onderhouden en iedere dag schoongemaakt , handoeken en beddengoed om de dag vervangen, air conditioning was er ook in de kamer en kost 5 euro extra.

Het hotel heeft een vrouwlijke chef van Begieu, heel erg vriendelijk en het eten was erg goed ook de BBQ avond was gezelli

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

geen drie sterren waardig

Jurjen Scheper, 7-8-2012

het hotel is aan de buitenzijde van de plaats gelegen.

de prijs is veel te hoog voor de geleverde kwaliteit. zeer vriendelijk en behulpzaam balie personeel

ongemotiveerd schoonmaak personeel. handdoeken worden slechts om de andere dag verschoond.

het ontbijt mag geen naam hebben. is zeer simpel en elke dag het zelfde.

veel achterstallig onderhoud aan kamers en gebouwen. een fitness ruimte dat die deze naam niet waardig is. het zwembad is zeer groot en mooi.

Gereisd met partner in juli 2012

Volgend jaar weer.!!

A.M.Roozendaal, 8-1-2011

Wij waren in oktober in hotel MikroVillage. Heel schone,ruime kamers en een goede sfeer. De mensen van de huishoudelijke dienst zijn voorkomend en gastvrij.

De Nederlandse manager zal alles doen om het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Het uitzicht vanaf de balkons is prachtig , de tuin en de zitjes bij het zwembad zijn aanraders. het zwembad zelf is gevuld met zeewater en heerlijk om in te zwemmen. kortom een aanrader, we gaan in oktober 2011 weer 2 weken.

Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer goed

Anton, 21-7-2010

Kwam er afgelopen Juni om even een weekje uitterusten, kamer was standaard. Balkon en uitzicht over de tuin en de vererop gelegen zee was fantastisch.

HEt is echt een hotel om lekker uitterusten en niks te doen, er is een nederlandse manager en de sfeer was uitstekend in het hotel.

Ik had het hotel met ontbijt gereserveerd maar kon voor 7 euro extra per avond mee eten met het geserveerde buffet, wat ik dus enkele dagen gedaan had. Echt uitstekend.

Zeker aan te raden dus dit hotel als u wat rust zoekt.

Gereisd alleenreizend in juni 2010

goed, niets mis mee.

carla van gelder, 12-7-2010

Ik kom al 10 jaar in agios nikolaos. mikrovillage heeft alles wat je maar wilt. 1e x trouwens. NEDERLANDSE eigenaar heeft al t keukenpersoneel vervangen en het eten is goed. Wel even lopen naar t centrum. voor de rest n dikke 8
    Gereisd met vrienden in juli 2010

Monique, 17-5-2008

het was een heel net hotel. Kamers zeer schoon. Sanitair ook schoon, maar wel wat behelpen. Zwembad keurig. personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. het eten was alleen waardeloos. Het ontbijt ging nog, maar het avondeten was gaarkeuken: te gaar, smakeloos en weinig Grieks aan te herkenne.
    Gereisd familie in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mikro Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mikro Village in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mikro Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mikro Village scoort een 4.88 uit 10 op basis van 16 reviews.