6 reviews over Aparthotel Hera Village in het Nederlands

Ria Wijma, 28-3-2008

Het hotel ziet er mooi en verzorgt uit. Het complex is net een klein Grieks dorpje met straatjes en leuke begroeiing. Het terras van de bar is sfeervol. Nadeel is dat het ver van het stadje af ligt en 's avonds rijden er geen bussen.

Het zwembad is leuk, maar te klein voor deze accomodatie.

Veel all-inclusive gasten die de gehele dag door bij het zwembad hangen en alc.dranken nuttigen (veel Engelsen)

dirk van kampen, 5-11-2007

Hotel is vergane glorie. Kamers zijn muf. bedden typisch kreta een beton bak.kast is een nis met een kleed er voor. koelkast gaat uit bij het verlaten van kamer. kamer klein moest overal overheen springen om ergens te komen. plaatjes minimaal 20 jaar oud. duikplank en glijbaan niet meer aanwezig. duurde een week voor we schone lakens kregen. volgens touroperator een 3*** accomodatie. volgens ingewijde een griekse 4**** wat overeenkomt met 2** westers.eten alledagen hetzelfde geen variatie. voor de airco moet je bij betalen. helft van de ligstoelen zijn stuk. overal betonrot. exclusief tot 23.00. drankjes voor 10.00 moet je bij betalen. animatie is bijna niet aanwezig. hotel wordt volgend jaar gesloopt om plaats te maken voor een 5 sterren luxieus hotel. veel onvrede onder het personeel onderling. reisleiding niet aanwezig ook geen informatiemateriaal van wat er ter plaatse te doen was
Gereisd anders in november 2007

rob tol, 18-8-2007

onwijs top gehad volgend jaar gaan we weer..

uitzicht was top het leek net of je iedere dag in schilderij stapte..

we hebben erg genoten

Gereisd anders in augustus 2007

rob tol, 15-8-2007

alles was top,we hebben genoten..

de mensen waren aardig,de ligging was erg mooi..

we gaan zeker een keer terug..

Gereisd met vrienden in augustus 2007

R van Loo, 21-5-2006

Hera Village ligt echt uniek! Ieder nieuwe dag weer onder de indruk van het uitzicht.

Opzet van complex is leuk. Typisch griekse units met voldoende ruimte gelegen in mooie tuin.

Minder vonden wij de sfeer. Veel Engelsen behangen met goud en tattoos die al 's-ochtend aan de drank gingen. Ook was de muziek best hard bij het zwembad. Ontbijt en lunch zijn goed avondeten kan beter.

Onze conclusie: zeer mooie plek maar een wat mindere sfeer.

Fam Overmans, 6-5-2006

Wij hebben onze meivakantie 2006 hier doorgebracht en waren zeer tevreden. Het ligt ongeveer 4 km van Agios af en je kunt daar met de bus of een taxi naar toe. Het complex is erg netjes en verzorgd. het personeel is viendelijk en gastvrij. Het eten was gevarieerd en meer dan genoeg. De hele dag kon je zelf koffie/thee en/of fris pakken. Het zwembad is gevuld met zeewater en wordt elke dag verschoond. Wij vonden het in indergeval zeer de moeite waard. Het uitzicht over de zee is geweldig en het ligt lekker rustig. Meer info op hun website www.Heravillage-crete.gr
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hera Village in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hera Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hera Village scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.