Appartement Havania ***

8,5

WebsiteLink naar website

18 tips over Havania

ben, 5-3-2017

Huur een auto of scooter

Het is net te ver om te lopen naar agios nikolaos

van Pelt, 16-5-2016
Een restaurant ontdekt dat zomaar de 21ste eeuw is ingestapt: Piato. Wij hadden er wel elke dag willen eten. Geweldig eten, fantastische bediening, goede ambiance. Ik kan het aan iedereen aanbevelen.
michel, 15-7-2015
een huurauto kan ik zeker aanraden, het appartementencomplex ligt net te ver overal vandaan

Merel, 8-7-2015
Er zijn veel eet tentjes te vinden in het centrum van Agios Nikolaos, je wordt bijna bij elke restaurant aangesproken om iets te komen drinken of eten, maar een echte aanrader is restaurant Dionysos. Deze is te vinden in de straat links aan het bodemloze meer. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is echt heerlijk en niet duur. Wij zijn er drie keer geweest gedurende onze vakantie.
Marion Kloosterman, 17-10-2014
Wij zaten eerst met zijn drieën beneden aan het weggetje (richting zee en zwembad) en hadden een klein terrasje met weinig uitzicht. Wij hebben dit veranderd naar een appartement met balkon en uitzicht op zee. Van dit laatste hebben we erg genoten.
ben, 28-9-2014
Neem je snorkelspullen mee

ben, 27-9-2014

Een heerlijk restaurant in Agios Nikolaos is PIATO. Echt een toppertje.

Naast piato is OBELIX waar je ook goed kan eten maar ook kan kijken naar sport op tv (voetbalwedstrijden)

Bij het binnenmeer bij de gekleurde keukenstoelen kan je prima een middaghapje halen (diverse pita)

Peter en Gerda, 29-6-2014
Huur zeker een auto om de omgeving te verkennen. De weg van Agios Nikolaos naar Pahia Ammos is prachtig. Van daaruit naar de zuidkust, naar Ierapetra. Het Lasiti plateau bekijken is ook de moeite waard. Vanuit Malia kun je daarheen. De weg omhoog via Mohos is een mooie route, deze ligt iets buiten Malia richting Chersonissos, bij de Eko benzinepomp Als je uit eten gaat, ga zeker naar Agios Nikolaos, Karnagio-Pita tou Riga. Rechts van het binnenmeer bij het pleintje (gekleurde meubels).
kwakkernaat, 13-2-2014
Aan de rechterkant van het binnenmeer is een restaurant met allemaal gekleurde stoeltjes (de naam ben ik vergeten). Hier eet je echt voor een appel en een ei de heerlijkste gyros. Let op dat je niet teveel bestelt want de porties zijn groot! Alleen jammer is dat ze geen desserts hebben, maar waarschijnlijk zit je toch al vol.... En mocht dat niet het geval zijn; er zitten diverse ijswinkels tegenover. Voordeel is ook dat je hier kan pinnen.
Lia en Arie van Dieren, 10-10-2013
Je hebt wel een (huur)auto nodig om wat te kunnen zien.