Hotel Crystal ***

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Crystal in het Nederlands

Rustig hotel met zwembad

Linda Bakker, 17-11-2009

Een rustig hotel op een rustige lokatie.

In het hotel alleen ontbijt buffet.

Taxi standplaats is voor de deur om naar het plaatsje zelf te gaan.

Wandelend is het ook goed te doen.

Aan de hoofdweg zijn ook hele leuke Tavernes om te eten.

Krie-Krie is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2009

gewoon goed

Wilco en Sonja, 19-9-2009

Wij zijn voor de derde keer naar hotel Crystal geweest. Als je op vakantie gaat voor luxe en comfort dan moet je snel ergens anders gaan zoeken of gewoon lekker thuis blijven. Wij echter komen naar Kreta voor het land met zijn gastvrije bevolking en niet voor het hotel. Wij beschouwen een hotel enkel als onderkomen voor de nacht en daar voldoet het hotel gewoon aan.

Er werkt zeer vriendelijk personeel. Lopen naar het centrum is erg goed te doen, slechts 1500 meter. Wij huren steevast een scooter welke altijd te parkeren is in het zeer gezellige centrum.

Volgende keer gewoon weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2009

Schoonhoven, 24-9-2007

Heel erg vies; vreselijke matrassen; douchekop zonder binnenwerk: dus een tuinslang effect; lawaaiige oude koelkast; oude kapotte stoel waarop je dus niet meer kon zitten; glazen schuifdeur kan niet op slot; rafelige zeer dunne handdoeken die ook maar 1 keer in de 5 dagen vervangen zijn en gescheurde lakens met gaten en vlekken. In één woord: SLOOPRIJP.
Gereisd met partner in september 2006

fam meinen, 26-6-2007

Slecht hotel als afsluiting van onze 15-daagse reis via een touroperator. Dan duren de laatste 5 dagen erg lang

Geen mooi lux hotel van alle gemakken voorzien, maar een oud hotel van vergane glorie, ligt wel mooi aan baai

Slechte bedden, kamers minimaal ingericht, oude koelkast, geen TV, douce moet je vasthouden (geen haak), zeer gehorig, personeel niet echt behulpzaam

Ligt wel stukje van centrum af, maar is niet erg als je na het eten een wandeling wil maken

Ontbijt was oke, alleen jammer dat het water voor koffie/thee uit de lokale leidingen kwam, dus chloorsmaak

Geen diner verkrijgbaar

Gereisd anders in juni 2007

Fam. Schaart , 23-6-2007

Dit was het laatste hotel van onze 15-daagse toer. Helaas sloten we niet af met een geweldig hotel. Onze eerste indruk was slecht. De hotelkamer die voor ons was gereserveerd was triest. We kregen uiteindelijk één met uitzicht op de haven van Agios dat maakte gelukkig veel goed. Helaas 3 nachten wennen aan het bed (van de 5). De bedden waren voorzien van schroten en het matras zelf was zeer hard als één van ons zich omdraaide werd de ander gelanceerd. De andere stellen van onze rondreis hadden dezelfde ervaring, hoewel de bedden bij sommige van hen zelfs voorzien waren van kuilen. Lopen vanaf het Hotel naar Agios is te doen (2 kilometer), maar lekker het stadje in of naar het strand en ff terug naar je hotel doe je niet een aantal keren op een dag. In het hotel zelf kun je ook geen diner krijgen. Het ontbijt was prima.
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crystal scoort een 4.4 uit 10 op basis van 5 reviews.