Aparthotel Candia Park Village ****

8,9

107 reviews over Aparthotel Candia Park Village in het Nederlands

Geen 2e keer meer

E.B., 11-10-2017

Als stel zullen wij hier niet meer naar toe gaan. Het park is op kinderen gericht die er ten overvloed zijn.

Ons appartement liet te wensen over (oude roestige koelkast, voegen uit de vloer, vieze keukenkastjes, schimmel op de randeb in de badkamer). We hebben ook meteen de 1e nacht een beklag gedaan over geluidsoverlast van verkeer dat voor en achter het appartement (nr.944) door reed. We konden niet met de raam open slapen.

Bedden waren helemaal doorgelegen.

Het park ziet er wel heel schoon uit en heeft een prachtige tuin. De ligging is perfect, direct aan een privéstrand met gratis ligbedden en parasols.

Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

De supermarkt op het park is belachelijk duur. Als je achterom door het poortje gaat (poortje naar de zee) dan is er een kwartier lopen een betaalbare supermarkt.

Busstop en taxistop voor het park. Taxi kost 9 euro naar agios nicoloas.

Voor ons helaas geen 2e keer meer.

Gereisd met partner in oktober 2017

Alles super! Een aanrader!

Marianne, 15-5-2017

Geweldig park, zo mooi aangelegd, zo schoon, zo rustig en goed onderhouden. Ben net 3 dagen terug, er bloeide van alles. Wij hadden een suite met zeezicht vanaf een groot balkon. Het appartement was ruim en comfortabel met goede bedden.

Overal op het complex waren ligstoelen met een parasol. Elk moment van de dag kon je daar terecht, er was altijd voldoende plaats.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Wij hebben 's avonds drie maal in het restaurant gegeten. De menukaart was klein, maar het eten goed. Twee maal hadden we een buffet, uitgebreid genoeg, maar niet voldoende warm en behoorlijk prijzig.

Tip: huur een auto, is niet duur. Wij hadden 5 dagen een auto voor €165.

Het park is tegen een helling gebouwd, dus veel hoogteverschil en trappen.

Ons appartement lag 55 meter lager dan de uitgang van het park, Ik ben 70+ en ik was heel blij met de auto.

Dit park vind ik echt een aanrader, wij hebben genoten daar!

De ligging heeft de wow factor voor mij.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Supervakantie

Drost, 7-5-2017

Wat een heerlijke vakantieplek. Alles was gewoon super. Een heerlijk ontbijt met zoveel keus van vers brood tot yoghurt, fruit, gebakken ei, spek, pannenkoekjes. Goede eten in het restaurant. Vriendelijk personeel. Fijn zwembad voor jong en oud. Trapje af en je zit op het mooie strand. Het park is een paradijsje met palmbomen, olijfbomen en mooie bloementuintjes. Je hoort de vogeltjes overal fluiten. Een auto huren is wel fijn want zo kan je wat van de omgeving zien. Andere plaatsjes zijn niet op loopafstand. Mooi ruim appartement wat elke dag schoon wordt gemaakt. Een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Candia Park Village bij:

Mooie en keurige vakantie bestemming; heerlijk!

Niels, 5-5-2017

Goed: appartement lekker ruim met fijn terras.

Mooie en nette badkamer.

Iedere dag verschonen van onze bedden en schoonmaak van ons appartement met nieuwe badhanddoeken indien nodig.

In voorseizoen nog lekker rustig, hoogzomer waarschijnlijk erg druk.

Uitgebreid ontbijt buffet met uitzicht op zee.

Drie flinke en leuke zwembaden.

Super goed was de gratis handdoek service bij het zwembad en de gratis ligbedden bij het zwembad en strand.

Mooi zandstrand.

Onze drie kinderen vonden het ook erg leuk.

Perfecte locatie om uitstapjes te maken naar Spinalonga, Lasithi hoogvlakte en Chersonissos.

Een huurauto is wel aan te bevelen omdat het park te ver weg gelegen ligt van Agios Nikolaos.

Vriendelijke personeel; erg service gericht.

De prijzen eten/drinken zijn vrij hoog, in Agios Nikolaos eet je een stuk goedkoper en uitgebreider!

Aanrader is restaurant Karnagio op het centrale plein bij de binnenhaven; herkenbaar aan de kleurige tafels en stoelen. Zeer goed eten, mooi gepresenteerd, grote porties, gratis dessert en amuse; TOP!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima voor een weekje rust op een prachtig park

Jetje, 30-4-2017

Goed: appartement lekker ruim met fijn terras. Mooie badkamer, bedden voor mij iets te zacht maar wel lekker groot. Ontbijtbuffet met uitzicht op zee was heerlijk. Fijn zwembad, in april nog fris maar dat is logisch.

Met gratis huurfiets is Agios prima te doen, hardlopen in de buurt wat minder.

Personeel doet erg zijn best, heel vriendelijk en we mochten laatste dag gewoon tot 16 uur in ons appartement blijven. In voorseizoen nog lekker rustig, hoogzomer waarschijnlijk erg druk. Kinderen vonden het ook erg leuk.

Kan beter: Prijzen eten/drinken zijn vrij hoog, in Agios eet je een stuk goedkoper. Week is lang genoeg. Je kan niet lekker wandelen in de omgeving en daarvoor is Agios weer net te ver (en langs drukke weg)

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische locatie!

Annemarijke Haarsma, 31-7-2016

Super goed, was de gratis handdoekservice bij het zwembad en de gratis ligbedden bij het zwembad en strand en het iedere dag verschonen van onze bedden en schoonmaken van ons appartement en terras, met nieuwe badhanddoeken. Perfecte locatie om uitstapjes te maken naar Vai, Spinalonga, Chrissi island en het Waterpark bij Chersonissos. Bij het strand gratis douches om het zoute water af te spoelen. Er zit een klif, waar je prachtig kunt snorkelen. Wij hebben zelf gezwommen met 2 inktvissen. Wij hadden alleen logies en hebben paar keer gegeten bij het hotel. Prima eten met helaas hollandse prijzen. Wel waren wij blij, dat wij bij aankomst in Heraklion een huurauto voor ons verblijf hebben gereserveerd. Bij de receptie kan je aanzichtkaarten afgeven voor verzending en betaal je ter plekke. Prima service! Bij aankomst bleek dat er geen koffiezet apparaat aanwezig was. Na melding bij de receptie werd deze binnen anderhalf uur bezorgd. Uitstekend!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

heerlijk

marianne, 31-1-2016

mooi dorp direct aan zee. Prima accommodatie en zeer kindvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige vakantie

Wereldreiziger69, 30-8-2015

Candia park village is een geweldige plek voor een vakantie. Wij komen er al 20 jaar en het is echt een aanrader. Het is netjes verzorgd,mooie omgeving,het is alsof je in een klein grieks dorpje woont. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en er is een goede balance van activiteiten en entertainment.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Uitzonderlijk

Gaitan, 29-8-2015

Rustige omgeving en uitzonderlijk goede keuken met vriendelijke bediening. Ontvangst "betalende" watersporten was in schril contrast tot het andere.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

heerlijk combi van strand en zwembad

mattijs, 2-8-2015

Candia is een heel mooi aangelegd en goed onderhouden park. De mensen zijn erg service gericht. De indeling van het park, de groenvoorziening en de combinatie van strand en groot (en diep) zwembad, maakt dat we er ons meteen op ons gemak voelden. Het is er bovendien heel schoon. Het enige 'minpuntje' is de afstand tot Agios Nikolaos. Deze 4 kilometer zijn prima te overbruggen met ruim aanwezige taxi's.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Candia Park Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Candia Park Village in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Candia Park Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Candia Park Village scoort een 8.91 uit 10 op basis van 109 reviews.