Hotel Artemis Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Artemis Beach bij:

1 review over Hotel Artemis Beach in het Nederlands

Hele aardige mensen!!

Bonnie, 20-1-2009

In de zomer van 2008 zijn wij bij Artemis Beach beland toen het naastgelegen appartementencomplex, waar wij onze vakantie hadden geboekt, per ongeluk vol was.

De eigenaar van het appartementencomplex regelde met de eigenaar van Artemis Beach dat wij daar een kamer kregen (enorm!) en dat we daar mochten ontbijten. Bij het eigenlijke complex mochten we dan dineren, terwijl we eigenlijk logies hadden geboekt! Wij vonden dat dus helemaal niet erg!

Omdat het erg rustig was, hadden we elke dag het zwembad voor ons alleen. De mensen vna Artemis Beach waren zeer vriendelijk en hielpen ons met alles. In de loop van de vakantie spraken we ze steeds vaker, en reden ze ons zelfs overal naartoe met de auto!! In de laatste week hebben ze ons zelfs getrakteerd op een picknick!!

We hebben het ongelooflijk gezellig gehad, en we hebben nu nog steeds contact met de (jonge) vrouw van de eigenaar!

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artemis Beach in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artemis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Artemis Beach scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.