Hotel Apollon

Hotel Apollon
Apollon
8,5

2 reviews over Hotel Apollon in het Nederlands

Eenvoudig hotel met een goede ligging

Cindy, 28-1-2011

Wij zijn de afgelopen 20 jaar verschillende keren in hotel Apollon geweest. Het hotel heeft een goede ligging, vlakbij het centrum en op ca. 50 meter van het strand.

Het is een eenvoudig hotel, je kunt er niet eten alleen ontbijten wat er voor Griekse begrippen goed uit ziet.

De kamers zijn eenvoudig maar wel schoon, ook zijn er kamers met airco (tegen een toeslag).

Zoek je een hotel centraal gelegen in Agios Nikolaos en niet te duur dan moet je

bij hotel Apollon zijn.

Telefonisch gereserveerd.

Gereisd met partner in november 2009

Roelina Bos, 30-5-2005

Wij zijn hier een paar keer geweest. De laatste keer was in 1998. Het is een eenvoudig maar schoon hotel. De mensen zijn super aardig. En in de bar vermaakten we ons altijd prima met George de barman. Die ook graag een potje mee poolbiljart. De ligging is perfect in het centrum van Agios. M.i. de mooiste stad op kreta. Het Hotel heeft zelfs een zwembad. Een echte aanrader.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollon in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollon scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.