Aparthotel Scala ****

7,6

20 reviews over Aparthotel Scala in het Nederlands

Prima appartementen!

LG, 27-4-2012

Ben hier al meerdere malen geweest en in verschillende appartementen. Schoonmaak is prima en er wordt dagelijks gepoetst. Keuken is niet hetzelfde als in NL, maar dat in Griekenland eenmaal zo. Alles is gespitst op uit eten gaan. Vriendelijk personeel. We hebben dit jaar weer geboekt! Aanrader.
Gereisd met partner in januari 2010

Topper voor renovatie

eggen, 26-8-2009

Jammer dat de eigenaren niet inzien dat het roer om moet. Een renovatie zou toepasselijk zijn.Maak er een komplex van, van deze tijd!!!!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Schoon, netjes en rustig

Wouter, 10-10-2008

Prima gelegen hotel, op minuutjes van het strand en de restaurants. Het hotel is makkelijk te vinden, parkeerplaatsen zat voor de (huur)auto.

Rustig en schoon hotel, rustige buurt (los van wat hondengejank). De kamer is prima uitgerust met voldoende bestek en pannen, 2 elektrische plaatjes en een koelkast. Bedden zijn naar Nederlandse maatstaven oncomfortabel, verder prima schoon e.d. Onze kamer (101) is niet één van de topkamers, geen zeezicht en aan de weg. Helaas zat de rest vol.

Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Bert en Thea, 23-9-2007

Mooi schone appartementen. Gezien de vorige reactie moet je geluk hebben qua ligging. Wij hadden app.202 met zee uitzicht. Prima lokatie. Keukenfaciliteiten zeer onvoldoende voor een appartement. Hier hadden voor een "appartement" zeker niet op gerekend. Prima schoonmaak en gastvrijheid. Aanrader voor mensen die overdag op strand vertoeven en s'avonds (altijd) uit gaan eten. Alternatief is om een auto te huren en naar de grotere plaatsen te gaan. Desondanks, als....we naar deze plaats teruggaan boeken we zeker opnieuw bij Scala. We hebben mensen gesproken die hier al jaren terugkomen!!
Gereisd met partner in september 2007

annette zondag, 21-9-2007

kamer 103 een hel om te zitten

uitzicht waardeloos, maar gelukkig

heeft zich dat hersteld na de klacht

die wij ingediend hebben.

Na 4 dagen ergenis kregen we een van

de mooiste appartementen helemaal

boven. het zwembad stelt helemaal

niets voor.

Gereisd met partner in september 2007

B, 5-7-2007

Goede service, gastvrij.

Kamers zijn redelijk schoon maar niet spik en span. Worden elke dag oppervlakkig schoongemaakt.

Geen faciliteiten voor kinderen anders dan een klein zwembad aan de straat. Stopcontacten niet afgeschermd voor kinderen. Faciliteiten voor kinderen zijn niet nodig vanwege ligging nabij strand. Na 23:00 alleen toegankelijk via trappen, lastig met kinderwagen.

Is zeker geen vier sterren accomodatie, een goede 3 sterren.

Gereisd familie in juni 2007

Betty, 17-6-2007

Heerlijk rustig en kleinschalig. Reuze handig dat er iemand is die Nederlands spreekt (je zult maar met een ingewikkeld probleem zitten en men begrijpt je niet!) En ik ben ook nog nergens een appartment tegen gekomen waar je een parasol voor balkon of terras had en een paar wasknijpers voor het droogrekje. Als ik nog eens terug ga naar Aghia Pelaghia dan ga ik zeker naar Scala terug.
Gereisd anders in juni 2007

ellen, 2-9-2006

We zijn net terug en hebben 2 heerlijke weken gehad met prachtig weer.

Appartementen zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. De belgische receptioniste is vriendelijk maar vindt zichzelf wel heel belangrijk.

Het dorp is leuk maar na 2 weken heb je het wel gezien een auto huren is een echte aanrader. Je zit vrij centraal op Kreta en kunt vanuit Agia Pelachia echt overal heen. De mensen in Agia Pelachia zijn echt supervriendelijk en je kunt er heerlijk eten.

Voor de jeugd is het wel wat saai er is 1 internetcafe waar het wel gezellig is maar meer is er niet te beleven. Bovendien is het strand zeeeeeeeeeeeeer smal.

Gereisd familie in augustus 2006

van esveld, 10-4-2006

nette apartementen die dagelijks schoon worden gemaakt.

vriendelijke receptioniste die ook een goed ontbijt regelt

erg leuke baai met veel winkeltjes en restaurantjes. probeer er eens wat uit de meeste zijn prima.als je gebruik van de bus maakt kun je overal komen alleen buiten het seisoen stopt hij niet in het dorp en moet je naar de hoofd weg wat een behoorlijke wandeling naar boven is.dus als je veel wilt zien zonder te lopen moet je een auto huren.het is een heerlijke rustige baai wij hadden vanuit het apartement een fantastisch uitzicht op alles.kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd anders in april 2006

Huisintveld, 14-3-2006

We komen al 4 jaar in Scala en vinden het er heerlijk. De mensen zijn aardig en de service is goed. Een aanrader om te eten is Socrates. Goed eten en aardige obers. Een sfeervol touristisch dorpje. alles is aanwezig. Er zijn ook leuke barretjes zoals Nanu en Paradise waar je de hele nacht door kunt zakken.
Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scala bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Scala in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Scala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Scala scoort een 7.6 uit 10 op basis van 20 reviews.