Aparthotel Nymphes ****

Aparthotel Nymphes
Nymphes
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nymphes bij:

2 reviews over Aparthotel Nymphes in het Nederlands

Wauw !

Frank Smit, 26-9-2017

Ook wij hadden een luxe (nieuw) appartement geboekt via touroperator. Het appartement was netjes, schoon en de schoonmaakster kwam nagenoeg elke dag. Behalve enkele kleine huishoudelijke zaken was alles aanwezig. Wij misten een schaartje, asbakje en dessert schaaltjes, dus dat hebben we zelf maar gekocht(€5,-). Ja, het uitzicht is fantastisch, maar daarvoor moet je wel een zeer steil en hobbelig weggetje voor naar boven rijden. Een auto is eigenlijk onmisbaar. De 2 bovenste appartementen hebben beide een privézwembad met redelijk fris water. We zijn 2 weken bij Nymphes geweest en hebben super genoten. Vele andere plaatsjes bezocht, die soms best wel ver rijden waren. Kreta is veelzijdig, maar ook best wel groot, dus hebben we nog lang niet alles gezien. Samengevat: geweldig !
Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader!

Ubels, 22-6-2016

Fantastisch nieuw tweekamer-appartement met privé zwembad (infinity pool) en waanzinnig uitzicht!
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nymphes in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nymphes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Nymphes scoort een 9.54 uit 10 op basis van 2 reviews.