Hotel Happy Cretan ****

9,1

6 reviews over Hotel Happy Cretan in het Nederlands

Fantastische plek!

Rosalie, 16-9-2017

Ik zou deze plek iedereen aanraden die naar Kreta gaat! Wat een mooie plek! Alles is netjes en schoon. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en ondanks dat we de handdoeken niet op de grond leggen, worden deze wel iedere dag vervangen. Personeel is daarnaast uiterst vriendelijk. Ze werken iedere dag, maar blijven onverminderd vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en netjes verzorgd. Ondanks dat het volgeboekt was, was de sfeer ontspannen en rustig. Zo hadden we dagelijks bij het zwembad nog het gevoel dat we een privezwembad hadden.

Als ik een minpunt moet noemen, is dat het eten goed is, maar de kaart beperkt is.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Ellen, 24-5-2016

Gastvrij, wat je op de foto's ziet is waar. Een fantastische plek waar je volop kunt genieten. Een auto is aan te raden.
Gereisd met partner in mei 2016

Super hotel

Siska, 23-5-2016

Fantastisch verblijf. Superschoon, elke dag schone handdoeken. Jacuzzi was top! Vriendelijke mensen, niets is te veel. Zelfs op m'n verjaardag een fles champagne op de kamer gekregen. Gezien de ligging is een auto wel handig. Aanrader: ga eens eten bij Socrates in het dorpje beneden aan de boulevard.
Gereisd met partner in mei 2016

uitstekende persoonlijke service”

marcus matting, 30-8-2014

Mooi kleinschalig hotel, prachtig gelegen op een heuvel. Slechts op 30 minuten rijden van de luchthaven van Heraklion. De kamers werden dagelijks schoongemaakt alsook verse handdoeken. Wij logeerden in de superior suite met uitzicht op zee. Modern ingerichte kamer, voldoende ruim.

Wifi gratis beschikbaar in het volledig complex. Uitgebreid ontbijtbuffet, voor elk wat wils. Lekkere lokale keuken. Wil je de authentieke griekse gerechten eten (stifado,...) dat moet je dit morgens melden aan Dimitris of Aspa en dan kan je 's avonds smullen van heerlijke stoofpotjes.

Het zwembad is met brak water (geen chloor) maar wel proper. Heerlijke zonnebedden om op te vertoeven. Wil je een aantal uitstappen doen, naar het strand gaan of naar het stadje Agia Pelagia, dan is een wagen wel noodzakelijk. Kortom een leuk kindvriendelijk hotelletje met persoonlijke service en lekkere lokale keuken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig, rustig, behulpzame staf

Caro, 25-7-2014

De accommodatie ligt wat verder weg en een auto is noodzakelijk, want er is niet veel in de buurt, dan moet je toch de hele berg af. Het complex is lastig te vinden vanaf de (snel)weg. Wij hadden geen nieuw appartement, helaas, die waren een stuk mooier. Simpele keukenuitrusting. Ons appartement had een raam in de badkamer dat uitkwam de schoonmaak kast, dat was een beetje jammer. Personeel is heel vriendelijk, de menukeuze in het restaurant was zeer beperkt, maar het eten was goed. Zwembad was erg mooi, de fitness zaal was prima, mooi uitzicht, maar het ligt echt niet op loopafstand van het dorp. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen in het appartementencomplex, behalve het zwembad, maar dat was niet zo heel erg omdat we een auto hadden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastisch!

KH, 2-7-2013

We verbleven halverwege juni een week in de superiorroom, wat een fantastische kamer! Vorig jaar gerenoveerd, en ziet er tiptop uit! Uitzicht is prachtig, en 's ochtends de geitjes op de berg horen wandelen is heerlijk wakker worden!

De service was geweldig, wat je maar vroeg, alles werd direct voor je geregeld. Complex ziet er zeer netjes, modern en strak uit! Alles is af, en aan kleine details is gedacht! Dagelijks schoonmaak van de kamer.

Zwembad is heerlijk! Oase van rust, met een prachtig uitzicht over zee!

In het restaurant van het complex kan je heerlijk eten voor een betaalbare prijs! En het ontbijt is iedere dag anders!

Een auto is wel een must, wil je naar andere restaurantjes toe, en alles in de omgeving/Kreta wilt zien. Al gaat er ieder uur een bus naar Agia Pelagia (te regelen bij de receptie). 2 min. v.h complex (met de auto) zit een supermarktje, handig!

Wij raden dit complex dan ook ten zeerste aan als je van rust, genieten, service, gastvrijheid houdt!

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happy Cretan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Happy Cretan in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Happy Cretan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Happy Cretan scoort een 9.14 uit 10 op basis van 6 reviews.