1 review over Appartement Amarillis in het Nederlands

Gezellige Grieks-Nederlandse enclave

Katia en Johan, 17-9-2013

Je wordt niet overal persoonlijk begroet door de uitbaters van je accommodatie... De gastvrouw en -heer zijn die naam hier echt waard; quasi dag en nacht zijn ze in de weer en multitasken ze schijnbaar moeiteloos tussen koken, receptie, badmeester en toerisme-info. Of neem nu de Griekse avond die ze elke week organiseren (een familiegebeuren!) : ze kennen hun gasten zo goed dat ze hen perfect bij elkaar matchen aan tafel, gezellige babbel gegarandeerd.

De score voor de ruimte is iets lager, omdat wij een nogal benepen zaten op het terrasje voor ons appartement. Maar goed, uitgebreid tafelen deden we daar sowieso niet; daarvoor was het keukentje net iets te basic ingericht. Verder was het appartement ruim genoeg en leuk ingericht.

De binnentuin is ook weer gezellig en rustig, want de gastheer ziet erop toe dat de spelende kinderen in het zwembad het niet al te bont maken. Onze meiden hadden er een reuzeleuke tijd, en wij ook !

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amarillis in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amarillis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amarillis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.