Appartement Minos Village ****

8,6

43 reviews over Appartement Minos Village in het Nederlands

Super goed

Mollen, 14-5-2017

Mensen zijn aardig en willen alles doen om het naar je zin te maken stellios de bar man is zeer attend 👍Bij de receptie zijn ze vriendelijk .geweldige locatie waar je om de hoe in verschillende restaurants heerlijk kan eten .fam mollen
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

Familie Koopman, 7-5-2017

Het hotel was erg goed, we hadden een appartement met twee aparte slaapkamers en twee badkamers. Ruime woonkamer en groot balkon, waar we altijd de zon of schaduw op konden zoeken, met mooi uitzicht. Dagelijks werden de bedden verschoond, kregen we schone handdoeken en werd alles keurig gepoetst. Wat een service.

De medewerkers van het hotel zijn allemaal heel vriendelijk en staan klaar om je te helpen.

In de naaste omgeving van ons hotel verschillende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, met zeer gastvrije bediening.

Op een rustige ligging t.o.v. zee, 5min lopen naar vele winkels en restaurantjes. Met auto of bus zijn alle bezienswaardigheden goed bereikbaar, groene bergachtige omgeving, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

prima hotel

marije, 10-10-2016

-onbijt is redelijk/steeds hetzelfde

-douche is erg klein (70cm/70cm met plakkend douchegordijn)

-personeel vriendelijk en behulpzaam

-kamers schoon en modern ingericht

-zwembadpomp maakt veel lawaai

-goede restaurants in omgeving

-rustige ligging van hotel, maar op loopafstand van winkeltjes en restaurants

Gereisd met partner in september 2016

Erg goed!

Ronald, 16-9-2016

De ligging van Minos Village is prima. Binnen een paar minuten ben je aan de drukke hoofdstraat en het strand. Minos V ligt iets de berg op. Een erg leuk hoekje met een paar uitstekende restaurants op 1 minuut loopafstand. Ook het eten in Minos V is perfect! De barman is zeer vriendelijke voor iedereen en weet binnen een dag de naam van iedereen. Het zwembad is niet groot, maar vaak was het rustig (begin juli). Wij hadden een appartement op de begane vloer en dat was prima. Bijzonder dat het een soort van driehoek is waar alle appartementen op elkaar uitkijken, maar geen last van gehad. Privacy zat. Prima badkamer en verder genoeg ruimte in het appartement. Strand is mooi. Restaurants top.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super gezellig en mooi appartement,rustig gelegen.

jstuij, 28-6-2016

Minos Village is een geweldig appartement, vriendelijke, hartelijke mensen, mooi zwembad, de kamers zijn mooi en schoon en er is een gezellige bar waar je kan vertoeven en het eten is ook heel goed.

rustig gelegen en naar het strand is het 10 min.lopen en je zit vrij dicht in het centrum bij Aghia Marina.

Ben er al voor de 6e keer geweest en ga dit jaar weer terug naar Minos Village, want het voelt gewoon dat je thuis bent.

Minos Village is voor ons een topper!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Helemaal super!

Stephanie, 26-6-2016

Vanaf 30-5 8 verbleven wij 8 dagen in Minos Village samen met ons zoontje van 1,5 jaar. We kwamen savonds laat aan maar werden heel hartelijk ontvangen en konden nog genoeg eten bestellen. We hadden eigenlijk een kamer aan het zwembad maar dat wouden we niet ivm ons zoontje. Zonder problemen werden we omgeboekt en het kinderbedje verhuisd. Wij kunnen echt niets anders zeggen dan dat het alleen maar genieten was. Alles is zo schoon, mooie moderne kamers (grote inloopdouche), het personeel is ontzettend vriendelijk, het eten is verrukkelijk en de cocktails van Pavlos ook! Bakker, restaurantjes (bijna allemaal met een kleine kidsplayground ideaal), strand, winkeltjes, supermarkt alles op loopafstand. En iedereen is zo vriendelijk, gastvrij en kindvriendelijk. Wij komen hier zeker nog terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

mwah

leo, 4-5-2016

De Mensen die er werken zijn top, maar kunnen de rest helaas niet goedmaken. De appartementen liggen gelegen in het rond met het zwembad als Centrum. Je kijkt dus op alle balkonnetjes en zitjes en dus geen mooi uitzicht noch privacy. De zitjes zijn zo klein dat je je kont er niet kunt keren en je zit haast op schoot bij de buren. We hebben geen raam in het apartement alleen in de slaapkamer. De hele nacht het gezoem van de zwembadmotor. Jammer jammer. We moeten nog vijf hele dagen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016
Hotel Manager, Manager, 7-5-2016

Dear Mrs. De Graauw ,

First of all, we would like to thank you for your preference towards our hotel and for taking the time to share your experience with us.

Further to your review , we are very happy that you are satisfied by our personnel’s service.

Furthermore , we would like to apologize for not meeting your desires in regards to the room but as you are staying already in our hotel and as and your husband agreed , after the conversation he had with the manager of the hotel, you are more than welcomed to contact with our reception or with the manager of our hotel from the first day of your stay ,in order to inform us about your disappointment regarding the room and to check the options that our hotel can offer you (for example: a room change).

We are always try to do our best and satisfy our guests.

Though, we hope to welcome you again in our hotel and give us the opportunity to change your mind and provide you nice and relaxing vacations.

Mooi complex, modern ingerichte appartementen

Wilma, 10-8-2015

Minos Village ligt net buiten de drukte van Agia Marina en toch ligt alles op loopafstand. Een aanrader om te verblijven. Geen enkel signaal dat er crisis is in Griekenland.
Gereisd met partner in juli 2015

erg prettig appartementen complex

tjerk koopmans, 23-10-2014

mooie ligging, prettige omgeving, zeer vriendelijk personeel, zeer hulpvaardig
Gereisd met partner in september 2014

Rustig en Kleinschalig Appartementencomplex

Madelon, 30-9-2014

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn bij de tijds, wij zaten op kamer/studio 212 en daar was de douchecabine enorm klein. De kamers worden op alle dagen schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken behalve op zondag. Het appartement heeft een zwembad, met 3 verschillende dieptes ( kinderbadje, 1.20m en 2.10m) We zaten aan de zwembadzijde en we konden vanaf het balkon gebruik maken van WiFi. Je kunt kiezen of je gebruik maakt van het ontbijtbuffet (tegen betaling). Het uitzicht is niet echt geweldig, het ligt namelijk in een rustige straat en je hebt niet echt leuk uitzicht. Wel ben je binnen 5 min. op de boulevard en daar heb je alles bij de hand.
Gereisd met vrienden in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Minos Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Minos Village in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Minos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Minos Village scoort een 8.6 uit 10 op basis van 44 reviews.