Appartement Huize Kydonia

Appartement Huize Kydonia
Huize Kydonia

17 reviews over Appartement Huize Kydonia in het Nederlands

Eens naar Huize Kydoni is vaker terugkomen.

Cecil, 31-7-2009

Wij komen al heel wat jaren met vacantie in Huize Kydoni Het is een mooi appartementencomplex met een heerlijk zwembad. De eigenaars, een echtpaar Martina en Pantelis met hun 2 kinderen wonen in het complex en zijn bij problemen altijd bereid te helpen.en zijn gastvrij en vriendelijk. Martina is altijd druk de appartementen schoon te houden. We waren er dit jaar om ons 45 jarig huwelijk te vieren met onze dochter en haar partner. Martina veraste ons met cadeau's en een feestelijk romantische interichten. We komen er zeker graag weer.
Gereisd met partner in juni 2009

rust teruggekeerd bij huize Kydonia

Toon Voortman, 16-7-2009

Wij waren al eerder bij Huize Kydoni geweest, maar na het bericht van de vorige schrijver gingen we toch met enige argwaan opnieuw. En gelukkig maar, het in aanbouw zijnde hotel is al volop in bedrijf en wij hebben er geen enkele hinder van ondervonden. Wij zaten in het appartement op de tweede verdieping. Het appartement is erg ruim en heeft twee balkons. Onze buren waren de eigenaar en zijn vrouw en twee kinderen. Zij wonen nl ook op de tweede verdieping. De eigenaresse(Martina) is erg vriendelijk en is praktisch de gehele dag rond of in het appartement te vinden. De eigenaar is in de middag meestal rond het zwembad te vinden om deze schoon te houden. Voor ons blijft huize Kydoni een plek om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in juni 2009

Mooi appartement maar niet voor rustzoekers

Ed van Velzen, 31-8-2008

Op zich is Kydoni een mooi klein appartementencomplex maar inmiddels is direct naast het terrein een bouwput ontstaan voor het hotel dat aangrenzend gebouwd wordt. Dat betekent dat je vanaf 07:00 's morgens tot 15:00 bouwvakkers naast je deur hebt. Uitslapen is er niet bij, ook al niet omdat de slecht behandelde hond van de eigenaar bij nacht en ontij om zijn zinken hondenhok springt (herrie!!!). Eigenaar is redelijk vriendelijk maar ook niet meer dan dat. Jammer van deze ontwikkelingen want op zich zijn de appartementen prima in orde, het zwembad is lekker en de ligging was voorheen goed. Als de eigenaar slim is, verkoopt hij zijn appartementen snel aan het nu verrijzende naastliggende nieuwe hotel.
Gereisd familie in augustus 2008

Renske, 25-8-2007

Wij zijn er met een gezin van 7 personen geweest. Het is een mooi klein appartement. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel aardig. Zijn vrouw sprak heel goed engels en was heel erg aardig! en zelfs grappig. Ze heeft zelfs voor een 30 jarige bruiloft die niet eens in de vakantie viel de kamer romantisch ingericht. Wij hadden 1 appartement en 2 studio's. Alles was goed geregeld en kamers zijn mooi voor mooi weer. Badkamer word alleen na het douchen nat, en af en toe eerst koud en dan heel warm!! Maar ook dat viel te overleven.:D

Wij waren er heeeel erg tevreden over. Geen last gehad van de hond. Hij ligt wel aan een ketting vast, maar ziet er heel mooi uit en wordt netjes uitgelaten.

Gereisd familie in augustus 2007

Jeroen Scholten, 7-8-2007

De eigenaren hebben mij met een heel moeilijk probleem heel goed geholpen. Martina is een heel

sociaal type, die klaar staat voor mensen. Het appartement wat ik kreeg was heel groot voor een persoon.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Chris Jetten, 14-4-2007

Goed onderhouden vrijstaand huis met 7 appartementen op de begane grond en een klein zwembad in de tuin. Gelegen aan een heel rustig landweggetje. Wij hadden het kleinste appartement (#6) maar dat was prima. Eigenaars wonen zelf op de eerste verdieping wat erg handig is. Spreken beiden prima Engels. Mooi balkon met een handige schuifhor waardoor de muggen buiten blijven.

Minpuntjes: inrichting is standaard Grieks, dus een beetje kaal met alleen het hoogst nodige. Een bankstel of luie stoel ontbreekt en de tv is onhandig geplaatst. Keukentje heeft een losse kookplaat, dus niet geschikt om zelf te koken. De haan van de buren staat erg vroeg op. Waterdruk in de douche is prima, maar temperatuur is 's ochtends te laag (zonneboiler doet het dan nog niet). Ook wordt de hele badkamer nat als je doucht, maar dat is normaal in Griekenland.

Gereisd anders in april 2007

Henny Mallee, 18-10-2006

Wij hebben in 2005 in Huize Kydoni onze vakantie doorgebracht. Een prima, rustige locatie en binnen 2 minuten lopen ben je op de drukke strandweg met voldoende restaurantjes en winkeltjes. De eigenaars hebben wij als zeer gastvrij en behulpzaam ervaren en Rex ligt inderdaad overdag vast aan een riem in zijn hok om zo de toeristen niet te veel overlast te bezorgen. Het lijkt misschien soms wat wreed en ik ben zeer zeker groot dierenliefhebber, maar vergeet niet dat andere culturen en nou eenmaal andere gedachten op na houden. Voor Griekse begrippen heeft Rex heeft het absoluut niet slecht. Het klopt dat je hier geen overmatige luxe aantreft, maar dat kan ook niet voor die prijs! Een goede douche en een schone kamer hadden we in ieder geval wel.
      Gereisd met partner in augustus 2005

Toon Voortman, 18-8-2006

Wij zijn al sinds de opening van Kydoni vaste gasten en geschokt om te horen hoe Nicole over eigenaar en eigenaresse van Kydoni denkt. Normaal reageer ik niet op internet maar voel me nu geroepen iets te zeggen. Martina en Pantelis zijn zeer hardwerkende mensen die voor iedereen klaar staan om je een heerlijke vakantie te bezorgen in een rustige omgeving. In de hal hangt een schrijven dat het zwembad na 20.00 uur dicht is om te worden schoongemaakt en Rex wordt voor de klanten overdag vastgehouden en mag 's avonds loslopen en lekker dollen. Wij blijven er zeker terugkomen omdat het voor ons uitstekend gelegen is. Strand, heerlijke bakker, restaurantjes, supermarkten, bushalte alles wat je wilt is op loopafstand en bovendien zeer vriendelijke mensen.
      Gereisd met partner in augustus 2006

Nicole, 8-8-2006

Het is werkelijk de meest afschuwelijke vakantie ever geweest. We hebben veel van de wereld gezien maar de manier waarop we hier behandeld zijn hebben we nog nooit meegemaakt. De eigenaar is heel ongastvrij, commandeert erop los en schroom niet agressie te gebruiken. Hij sommeerde ons voortdurend de lichten uit te doen, kwam drie keer ongevraagd het appartement binnen bij onze dochter van 16 toen wij weg waren. De kinderen mochten niet in het zwembad springen vanwege eventuele grassprietjes en na achten mocht er niet gezwommen worden. Nergens waren deze regels terug te lezen. De vrouw van de eigenaar schold iedereen uit die niet luisterde. De sfeer was ronduit bedreigend en liep volledig uit de hand toen de eigenaar een knokploeg afstuurde op twee hollandse jongens. Erg Traumatisch De touroperator hield zich gedeisd. Het appartement werd slechts drie keer schoongemaakt. De hond vd eigenaar werd afschuwelijk behandeld. Ik begin een actie via Britget Maasland. RED REX Mail mij!!!!!!
      Gereisd familie in juli 2006

Freek, 19-7-2006

Appartementen + ligging prima. 5 minuten lopen van strand en openbare weg. Ben het wel mee eens dat je niets aan de eigenaar hebt. In onze periode liepen er veel jonge (wilde) katjes rond die de eigenaar af wilde maken. Dankzij een collectief nederlands front van alle gasten ging dit niet door en hield de eigenaar zich gedeisd. Je had niks aan hem, maar ook geen last van hem. Verder echt prima locatie, lekker zwembad en heerlijke restaurantjes.
      Gereisd familie in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Huize Kydonia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Kydonia in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Kydonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Kydonia scoort een 8 uit 10 op basis van 17 reviews.