Appartement Esperides ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esperides bij:

3 reviews over Appartement Esperides

Lägenhet Esperides

mona nyström, 4-11-2012

Lägenhet Esperides kan vi rekommendera ligger på rätt sida om vägen vid havet .Vi hade utsikt över havet från balkongen.Området ok .Hade jag haft barn. hade jag varit orolig, på grund av poolerna vassa kanter och ungefär samma kakel man måste ha ögonen med sig vad man gick om man nu var vid poolen.Annars underbart. hyra solstolar 6 euro för två cirka 60 sv kr . nere vid stranden.Städning varje morgon cirka kl 0930 det tyckte vi var väl tidigt så ibland behövde dom inte städa.obs det är ju semester eller hur.Tvärs över vägen ligger en bra resteruang Maria:s god mat bra service maila gärna om ni vill veta något mera. Vi åkte sista veckan i okt alla utflykter inställda det skulle fritidsresor har upplyst oss om tycker jag.Vi hade en bra bit att gå om man ville prata med reselederna enda nackdelen tycker vi men vi klarade oss utan. man träffar så många trevlga människor Ha en bra resa.

a

Gereisd met partner in oktober 2012

We will be back summer 2012 , for the third time

Holiday, 12-1-2012

Esperides is a lovely place - not crowded.Very close to a nice beach.And the family who runs the hotel are very,very nice and friendly.Close to the hotel you'll find a lot of good restaurants.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Ystävällinen ja rauhaisa

Eine Haapasaari, 29-8-2011

Apartementos tyylinen majoitus, omistajat ihania ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Huoneistoissa kaikki tarvitava, palvelut lähellä ja paikallisbusseilla helppo kulkea, lyhyet välimatkat.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Esperides bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Esperides in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Esperides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Esperides scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.