8,8

Uitstekend

4 reviews over Hotel Epimenidis in het Nederlands

heerlijk

echtpaar, 13-10-2015

Prima appartementen, de appartementen zijn goed, lekker rustig, bed iets aan de harde kant maar met een deken er onder kan het prima,

de handdoek wissel is elke dag als je de handdoeken op de grond legt anders om de dag.

ligging is perfect dicht bij het strand, winkel om de hoek met lekkere verse broodjes, en verse jus Orange, div restaurants in de omgeving.

nog wat tips eten bij Mitsos heel goed en niet duur op zaterdag of zondag eten?=reserveren

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader!

Ellen, 29-6-2015

Na de drukke school- en werkweken besloten mijn moeder en ik een last minute te boeken. Donderdag geboekt en in de nacht van donderdag op vrijdag vertrokken. Daar aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen. Het personeel is de hele week betrokken geweest, voor alles konden wij bij hun terecht. Wat een lieve en vriendelijke mensen! Appartementen, ligging, restaurantjes (restaurant Mitsos aanrader) en openbaar vervoer waren super. Dit appartement is zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd anders in juni 2015

Fantastische plek

Nicole van Laarhoven, 29-6-2015

Zeer goed! Wat een heerlijke accomodatie om de vakantie door te brengen. Het ligt erg centraal aan de hoofdstraat van Agia Marina, dus bovenop winkeltjes en heerlijke restaurantjes. Voor ieder wat wils. In het complex zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg schone apartementen, voor ons 100% voor herhaling vatbaar. Zeer mooi zwembad en de zee op minder dan 100 m. Met overal ligbedjes en parasol te huur voor weinig. De stad Chania op 15 min. Ett openbaar vervoer ( bus stoptvoor de deur) prachtige sfeervolle stad met genoeg vertier! Wij geven deze accomodatie een dikke 10😊, het restaurant is ook prima!
Gereisd familie in juni 2015

redelijk

jantje, 3-2-2011

redelijke en kleinschalig, vooral de muren waren vies, de wc was vies toen we aankwamen en het bed lag scheef. maar toch nog een 6...
Gereisd familie in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Epimenidis bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Epimenidis in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Epimenidis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Epimenidis scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.