Appartement Chryssida ***

Appartement Chryssida
Chryssida
8,5

97 reviews over Appartement Chryssida in het Nederlands

Mooie locatie maar aan steile weg

TB, 4-10-2017

De locatie heeft voor- en nadelen. Het ligt aan een behoorlijk steile weg van 1 km lang. Het complexje van 13 appartementen ligt dus hoog wat dus ook mooi uitzicht biedt en een rustige omgeving. Het complex is sfeervol en wordt beheerd door zeer gastvrije Stamatis met zoon Nicos. Onze maisonette had 1 groot nadeel en dat was dat de watervoorziening stopte als anderen in hetzelfde gebouw tegelijkertijd gingen douchen. Dat was erg hinderlijk. De maisonette nr 6 is erg ruim, helaas geen gordijnen voor de hoger gelegen ramen, dus het wordt al vroeg ligt, verder is het bed goed maar erg smal voor 2 grote mensen. Zowel boven als beneden een balkon en ramen dus heerlijk door laten waaien, geen airco nodig gehad, eind september.

Persoonlijk vind ik 2 x handdoeken wissel in 12 dagen te weinig, dat mag echt vaker.

Advies is een auto huren, maar als je alleen voor het strand komt, een taxi naar boven kost tussen de 5 en 9 euro.

Gereisd met partner in september 2017

Heel relaxed maar........

Huisje28, 13-9-2017

Een geweldig ontspannen sfeer in een kleinschalig (13 appartementen) complex. Prima zwembad met een mooie tuin en een magnifiek uitzicht. Alleen zal er echt iets moeten veranderen aan bijvoorbeeld het sanitair. Volwassen mensen die moeten douchen in een bak van 70x70 cm met een plakkend douchegordijn is niet meer van deze tijd. Ook is het pas geverfd, het is duidelijk dat de tand des tijds doorknaagt. Gastvrijheid, vriendelijkheid en service zijn buitengewoon goed. Een auto is zeker aan te raden.
Gereisd met partner in september 2017

Sfeervol gelegen accommodatie, wel gedateerd

Tonny Croezen, 20-8-2017

De appartementen zijn mooi gelegen, maar wel gedateerd. De gewone bedden liggen behoorlijk, maar op de slaapbank lig je je een breuk. In de badkamer is het behelpen in een krap hoekje icm. douchegordijn. Bij het zwembad (max. diepte 140 cm) is er altijd plaats. Je kunt er heerlijk onder de bomen liggen. De eigenaar, ondersteund door zoon en overige personeel, is zeer behulpzaam. Airco is tegen betaling en niet altijd nodig. Slaap je met de ramen open, dan kun je last hebben van muggen. De cicaden ter plaatse maken een hels kabaal vanaf het moment dat de zon opkomt tot zonsondergang. Enkele hanen in de beurt doen de rest. Agia Marina en het strand zijn via een hellende weg te bereiken. Wij waren blij 2 weken over een auto te beschikken. Deze kun je meteen achter het strand parkeren. Wij verbleven vaak bij Poseidon. Ligbedden en parasol zijn gratis op voorwaarde dat je consumeert. Drankjes etc zijn echter heel schappelijk geprijsd. Agia Marina is niet bijzonder, maar het eten is er goed. Het strand is aangenaam. West-Kreta is verhoudingsgewijs groen en ruig. Chania is goed te bereiken en een bezoek waard. Het strand Falasarna aan de westkust (45km) op is erg mooi. Elafonesi aan de zuid-west punt is ook een bezoek waard. De weg er naar toe is mooi, maar over de ca. 65 km doe je zo'n 1,5 uur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een paradijsje op Kreta

Evalina, 11-7-2017

Het ligt op een heuvel ongeveer 1000 meter van de restaurants,winkels en strand.

Een auto is aan te raden

Het paradijs

PeterD, 29-6-2017

Wat wil een mens nog meer. Prachtig paradijsje vlakbij de strandboulevard. Ontzettend aardige en gastvrije eigenaar en personeel. Echt een aanrader. Niets is hier te gek. Fantastisch!

Voor herhaling vatbaar!

Ane jan Berswerda, 28-6-2017

Niet te beroerd zijn om een paar honderd meter te lopen,het is een schitterende

lokatie zelden zo mooi gehad.

Vriendelijke mensen hapje drankje alles is mogelijk , tip aan de eigenaar : leg even een menukaart in het appartement, zodat men weet wat er te krijgen is.

Overigens hebben wij elf keer bij Tempo gegeten het eerste restaurant op de hoek beneden aan de weg.

Daar was alles heerlijk'

Bij chryssida was het eten ook goed alleen daar kwamen we wat te laat achter,

menukaart op kamer !

Super locatie

Thea Berswerda, 25-6-2017

Omgeving en locatie helemaal top! Appartementen gedateerd, maar oké, bedden goed. Alleen douche is voor verbetering vatbaar. En misschien iets vaker schone handdoeken? Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Geweldige vakantie!

Pieter-Jan en Nathalie, 12-10-2016

Chryssida is echt een aanrader! Toen we in de avond aankwamen stond het baby bedje al klaar en werden we erg vriendelijk ontvangen. Geweldige ligging, super personeel en heerlijk eten bij Nikos in het restaurant. Niks is teveel gevraagd, wij hebben echt een top vakantie gehad met onze dochter van 1 jaar. Een auto huren is idd wel aan te raden, gezien de heuvel die je op moet. Wij zouden iedereen appartement chryssida aanraden!
Gereisd met partner in september 2016

uitstekendalles

jeanet yntema, 16-9-2016

Alles was uitstekend ! Vooral de griekse familie was zeer vriendelijk. Een geweldige BBQ gehad met live muziek en dansers. Geregeld door griekse vrienden. Ook zeer belangrijk....als je bij het zwembad lag ....geen probleem dat je je eigen drankje kon meenemem. Of het nu een watertje of een biertje was. Alles kon. Een aanrader als je niet zoveel wilt lopen....huur een autootje ! Wij hadden 14 dagen een scooter top. De wandeling naar het dorp is pittig maar te doen. Plaats Agia Marina ... top en wil je lekker eten......Restaurant Pilleria aan het strand heerlijk. En super aardige mensen. Voor herhaling vatbaar deze vakantie

!

Gereisd met partner in augustus 2016

heerlijke vakantie op een mooie locatie

thea en erik, 12-9-2016

Auto must wat ons betreft. Ook om mooie tripjes te maken naar de zuidkant.Taxi naar boven 5 euro. Kaart bij bar summier, maar voor lunch prima. Minpunt is gebrek aan kastruimte. We maakten zelf ontbijt, eitjes koken in giga pan, maar dat ging. Met auto lekker vers brood en versgeperste jus in dorpje halen 's morgens. Verder prima eetgelegenheden in agia marina en platanias. Aanrader Mylos, wel wat duurder maar super. Strand bij red havana vonden we fijn. We hebben het heerlijk gehad. Nikos en pa zijn fijne mensen. We gaan in principe nooit 2x naar hetzelfde, maar deze plek is wellicht voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chryssida bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chryssida in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chryssida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chryssida scoort een 8.54 uit 10 op basis van 97 reviews.