Hotel Amalthia Beach ***

Hotel Amalthia Beach
Amalthia Beach
8,5

36 reviews over Hotel Amalthia Beach in het Nederlands

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Corine van Vulpen, 29-7-2017

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en vrolijk. Kamer was prima en werd goed schoon gemaakt. De badkamer was iets gedateerd, maar dat was voor ons geen probleem. Het strand lag direct voor het hotel. Tegen een kleine vergoeding kon je daar een ligstoel en parasol huren en je kreeg er dan ook een flesje water bij. Strand werd zeer schoon gehouden. Wat wel belangrijk is om te weten: Als je een goedkopere kamer boekt waarop een aanbieding geldt dan kan het zijn dat je in een kamer komt op de bovenste verdieping. Op het balkon is het dan vaak te warm om te gaan zitten en er is alleen uitzicht op andere appartementen. Hoeft geen probleem te zijn als je dit van te voren weet.
Gereisd met partner in september 2016

Nice

Arjan Eitens, 31-10-2015

Heerlijke locatie direct aan zandstrand.

Perfecte bediening en heerlijk eten.

Kortom perfecte locatie voor een weekje zon, zee en strand.

Gereisd met partner in september 2015

Prima plek

Geert-Jan, 9-8-2014

Wij hebben hier een prima strandvakantie gehad. Hotel is prima! Strand is super. Jammer dat je bij het hotel 8 euro per dag moest betalen voor de strandbedjes terwijl het bij de diverse andere strandtentjes gratis was. Airco was ook aanwezig en de wifi werkte uitstekend!

Bij de populaire strandtent Ammos & Hlios traden veel artiesten en deejay's op. Tja de één vindt dat herrie en de ander vind dat leuk. Het was in iedergeval om een uur of elf stil.

Het dorpje had niet echt een kern. Het bestaat voornamelijk uit een vrij drukke doorgaande weg. De rustige omgeving hebben wij niet gevonden.

Eén klein minpuntje was dat je ook hier een bedje bij het zwembad al vroeg moest "reserveren". Laten wij daar toch mee stoppen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Hannie en Wim, 2-7-2014

Prima accommodatie in een rustige omgeving aan het zandstrand.

Super schoon hotel

Nog nooit zulk klantvriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt.

Goed restaurant en prima kamer.

Kamers worden dagelijks schoon gemaakr met dagelijkse omwisseling van beddengoed en handdoeken

Gereisd met partner in juni 2014

Prima Hotel direct aan het strand

Wil, 25-7-2013

Hotel Almathia Beach ligt direct aan het strand, wij kwamen 's avonds aan een kregen van de dame achter de receptie te horen dat wij geen kamer konden krijgen omdat onze boeking niet was doorgekomen. Een slechtere ontvangst hebben wij nog nooit gehad in al de jaren dat wij reizen. Jammer want de service van de rest van de medewerkers was gewoon heel vriendelijk vooral in het restaurant aan het zwembad en strand was dit helemaal top. En dan verwacht je dat je op je gemak wordt gesteld als je na een vermoeide reis aankomt. Deze dame die zich gastvrouw noemde zit zeer zeker niet op de juiste plek. De tuinman was zelfs heel vriendelijk en die had ons beter kunnen helpen. Maar verder hebben wij een perfecte week gehad en hebben wij de kamers toch nog met bemiddeling van de manager gekregen waar wij voorbetaald hadden. Verder een slechte internet verbinding in het hotel, de ontvangst is alleen in de lobby sterk. Maar ondanks de slechte start hebben wij hier een hele leuke vakantie ghead.
Gereisd anders in juni 2013

Prachtig hotel

Gineke , 26-5-2012

Prachtig hotel, direct aan zee. Erg vriendelijk personeel, ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee.

Het bijbehorend restaurant is erg goed, de kok maakt ontzettend lekkere gerechten, ook hier was het personeel klantvriendelijk.

Beide zijn echte aanraders.

In de omgeving is erg veel te doen: tip huur een auto en ga de bergen in!

Gereisd met vrienden in mei 2012

ik ga er zeker nog eens heen !

Anouk, 17-6-2011

je kunt er veel dingen doen ! het is erg gezellig.
Gereisd met vrienden in maart 2011

mooi hotel

houten, 15-9-2010

mooi hotel, nette kamers. perfecte ligging, direct aan het strand.

Personeel zou vriendelijker mogen zijn.

Voor alles moet betaald worden! Behalve liggen aan het zwembad.

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Prima hotel op een fantastische plek

FenT, 29-8-2010

Heerlijke week gehad in dit goede hotel. Moderne kamers met hele goede bedden, mooie badkamer op een fantastische plek, nl. aan het zandstrand.

Het ontbijt is ruim voldoende, eten is lekker (wel prijzig, vergeleken met andere restaurants in de buurt), kortom een heel goed adres op Kreta.

Gereisd met partner in augustus 2010

fijn hotel, rustig, direkt aan strand; was goed

Goudriaan, 19-10-2009

absoluut basis hotel - voor alle extra's moet betaald worden - zoals de ligbedden op het strand - geen badhanddoeken beschikbaar; moet je zelf meenemen (wel handig om te weten!!)

service was prima en bediening vriendelijk; wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amalthia Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amalthia Beach in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amalthia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amalthia Beach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 60 reviews.