8,6

Uitstekend

5 reviews over Appartement Adonis in het Nederlands

schoon en groot appartement

arend, 5-11-2009

wij hadden een 3 kamerappartement aan de voorzijde op de 1e verd (meer zijn er niet) met direct uitzicht op zee er is altijd een zeewindje wij hebben de airco dus niet nodig gehad prachtig uitzicht met prima strand er is ook een zwembad bij met zeewater met veel ligbedden en parasols gratis 2 douches voor als je van het strand komt, wij kwamen aan met een zee zonder golven je kan daar dan heerlijk snorkelen maar de dagen er na waren er grote golven er is dan ook een strand wacht aanwezig het is dan spectuculair om te zwemmen wel link voor heel kleine kinderen er zijn veel restaurants waar je voor weinig heerlijk kan eten rond de 13 euro compleet met voor en nagerecht en je wijntje ons is het goed bevallen dit geld ook voor onze kinderen
Gereisd familie in november 2009

Geweldige plek

Anja Cramer Oschmann, 22-9-2009

Adonis is een geweldig appartement de ligging is geweldig gelijk aan het strand.

De appartementen zijn ruim en schoon en de service is prima.

Eten bij Pyramis is prima en de mensen zijn er erg vriendelijk zelfs laat in het seizoen.

Gereisd met vrienden in september 2009

Top appartement en ligging!

Monique, 31-7-2009

Adonis ligt aan het begin van een kilometers lange weg vol met restaurants, hotel en winkeltjes. De achterkant ligt een paar meter van het rustige strand. Wij hadden appartemen 5: ruim, nieuwe koelkast en met ligbad en schuifdeur!. De slaapkamer is wel erg warm want daar is geen airco, lijkt me in het hoogseizoen geen aanrader, begin juni was het daar vaak al niet uit te houden. De eigenaresse, Roula, is erg aardig en ze houdt de appartementen goed schoon. Om lekker te eten loop je buiten het appartementencomplex naar rechts, stuk doorlopen en de eerste straat (steil omhoog!) links inslaan bij de medische kliniek. vervolgens aan het einde van de weg naar rechts lopen en een stukje verder zie je "Marcos" liggen. Een origineel Grieks restaurant waar geen menukaart is: mamma kookt elke dag zo'n 10-12 versch. gerechten en neemt je mee naar de keuken om te kiezen.
Gereisd met partner in juli 2009

Heerlijk appartement

ineke, 21-7-2009

Zijn vanmorgen teruggekomen van Kreta, app. Adonis en we gaan zeker nog een keer terug. Heerljk appartement, ruim voor Griekse begrippen en lekker rustig. Prima zwembad dat gelijk aan het strand ligt. Aghia Marina is goed te bereiken, lopend of met een taxi. 's Avonds erg lekker gegeten bij rest. Paralia en de jongens waren dol op de broodjes Pita Gyros bij Mario van Piramides.
Gereisd familie in juli 2009

Heerlijk complex erg stil

Stam, 11-6-2009

Wij zijn net terug van Kreta en hebben daar in3 kamer appartement nr. 5 3 gezeten . Adonis ligt in Stalos niet te gehorig, alleen als je met de deuren open slaapt ,hoor je nachts de discotheek en het verkeer. Het is hier heel rustig het zwembad ligt aan het strand. De voorkant van het gebouw ongeveer 60 meter van de weg af waar de eigenaars een kiosk runnen. Elke dag word het appartement keurig schoon gemaakt. Om de 2-3 dagen schone handdoeken en beddengoed .Lopen naar Agia Marina is goed te doen waar je heerlijk kunt eten bij Paralia. Linksaf bij Maria aan de overkant is het eten ook goed. Links af zit een bakkertje met versbrood en bij Hot peper kun je een heerlijk Pitha broodje Kip Gyros halen. Voor een toer door de Samaria kloof kun je het beste in Platinais boeken €28,-scheel t nogal met de prijs van onzew tourop. € 43,-of in Ghania aanbieding €18,-zeker de moeite om even verder te kijken. Om 12 uur moet je uit het appartement wil je langer blijven kost je dat €4,- per uur
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adonis in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Adonis scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.