68 reviews over Hotel Villa Maxine / Porto Christina Village in het Nederlands

Heerlijk plekje voor een rustige vakantie!!

Bouk, 7-9-2016

Wij zijn hier een weekje met ons 2tjes geweest en we hebben het heerlijk gehad! Ontbijt met heerlijk vers brood en een paar soorten beleg, niet heel erg uitgebreid maar wij konden ons buikje vol eten. Bijbetaling voor wat extra's zoals een gekookt eitje, bakje yoghurt, verse jus enz. Het avondeten viel ons niet tegen, alleen smaakten sommige gerechten naar onze mening niet zo lekker, maar het is wel allemaal vers en voldoende! Drinken moet je zelf nog betalen, dat kan aan het eind van de dag of gewoon aan het eind van je vakantie.

Onze kamer, 16D, had een perfect uitzicht op de omgeving en de zee, heel fijn wakker worden! Schoon ook! Zwembad ruim genoeg, voldoende ligbedjes en je kunt een drankje en snackje bestellen bij het zwembad, ook heel fijn.

Strand is prima lopend te doen, langs het strand loop je door naar het dorpje zelf. Mooi knus, gezellig, niet toeristisch en heerlijk rustig!! Wij hebben een prima verblijf hier gehad en ondanks de "grote" klim naar boven zouden we hier zo wel weer willen verblijven! De kuiten worden goed getraind!

Tip: Wij hebben ontzettend lekker gegeten bij Taverne Kipos bij de camping! Lekker lunchen of dineren voor echt weinig geld! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke zon vakantie zonder massatoerisme

Ronald van der Vos, 5-9-2016

Rustig hotel, prima zwembad, vriendelijk personeel, loopafstand van het strand. Gewoon ontbijt niet veel bijzonders. Als je wat extra's wil (gekookt ei, verse sinaasappelsap pannenkoek) dan moet je bij betalen. Schone en ruime kamers met een prachtig uitzicht op zee vanaf het balkon. Airco kost extra,6 euro per dag. Eten 's- avonds in het hotel (bij half pensioen) wisselvallig.

Agia Galini is een heerlijk dorpje met lekkere restaurantjes. Niet duur en gezellig.

Gereisd familie in juli 2016

Super gastvrij hotel

Cw de graaff, 2-8-2016

Lijkt net of je thuis bent waar personeel altijd voor je klaar staat de 2 zussen zijn super goed voor zo een huiselijk hotel mooi uitzicht over zee het niet gebruikte zwembad blijkt niet van hotel maxine te wezen helaas van anderen eigenaar die het niet wil/kan verkopen maar hun eigen zwembad is mooi en ook leuk voor kinderen het eten is huiselijk grieks veel van eigen kweek

Komen zeker

Gereisd met partner in juli 2016

TOP

Antoine, 4-9-2015

Villa Maxine is een klein familie hotel in het zuiden van Kreta.Het is fantastisch gelegen en de zichten van zee en bergen vanop je groot terras doet je de werkelijkheid vergeten,en 100% van je vakantie genieten.De kamers zijn groot maar basic ingericht , proper en alles wat je nodig hebt is er. Airco is te betalen ter plaatse. De familie is zo vriendelijk en behulpzaam dat het iedere keer weer thuiskomen is . Het eten is uiteraard grieks, lekker en voldoende, maar geen haute cuisines ( kan ook niet voor die prijs). De zee is ongeveer 5 minuten wandelen van het hotel. Terug moet er een beetje geklommen worden ,maar wij zijn 65+ en kunnen nog goed de helling op, er is ook een lift . Zeker en vast een goede prijs kwaliteits verhouding. Wij keren volgend jaar voor de 4 de keer terug.
Gereisd met partner in juni 2015

Prima

mir2405, 14-7-2015

Wij waren met 5 personen, 3volwassenen en 2 kinderen van 9 en 4 jaar. De dochters, Evelina en Catharina, werken keihard en helpen altijd met een lach. Het overige personeel is ook heel erg behulpzaam en aardig. Het uitzicht is fantastisch! Het is niet ver lopen naar het gezellige stadje waar je heerlijk kunt eten of zomaar een terrasje pikken. Voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel wat lastig aan te lopen, naar de entree is het erg steil. Huur een auto! Het eten in het hotel is altijd vers, het ontbijt is gewoontjes. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Kamers worden elke dag schoongemaakt, vaak schone lakens en elke dag schone handdoeken. Er is een zwembad, maar daar was het vaak stil. De barman was dus niet aanwezig, dat had geen zin. Verder is er geen speelplaats voor kinderen. In de lounge ligt wat speelgoed dat zij kunnen gebruiken. Bij vertrek kregen wij nog een fles Raki, maar die heb ik 's morgens teruggezet. Dat ging niet in de koffer ;-) Wij willen best terug!
Gereisd familie in juni 2015

super vriendelijk hotel! echt de moeite!

jac steijvers, 13-3-2012

Het is een leuk, maar vooral gezellig hotel! De familie, helpt je met alles! Kort bij strand en bij het stadje! Aan het zwembad hebben we vele gezellige uren doorgebracht, met gasten en de familie! Daarbij zijn vele flessen zelfgemaakte wijn, leeggemaakt! De laatste avond, zijn we zelfs, door de familie uitgenodigd, voor een diner in een restaurant aan de haven! Het was voor ons een onvergetelijke vakantie, die wij, nog nergens anders, hebben kunnen evenaren! Wij gaan daarom zekers en vast, dit jaar weer terug! Uitstapjes, vanuit daar, naar de markten, matala, etc hebben we met een motor gedaan! Super! Echt een aanrader! Top vakantie!
Gereisd met partner in september 2010

?

relaxt

Angelina, 7-8-2011

De oudste dochter is een lieve meid. De rol van Kostas is onbekend. Het uitzicht is fantastisch, als je de rommel rond het oude zwembad voor lief neemt. Het poetsen van met name de vloer van de kamer liet te wensen over. De vloer was bij aankomst al niet schoon. Wel genoeg wisseling van schone handdoeken. Het ontbijt is zeer karig zonder enige variatie. Met wat meer creativiteit zou er veel meer van te maken zijn. In het dorp kom je tot rust, in veel gezellige taverna's heerlijk gegeten voor een paar cent. Aanrader is het lamsgerecht bij Mythos taverna (naast Charlie's place). Ook de trip met de Elisabethboot is aan te bevelen, mits je goede zeebenen hebt. Vassilis bezorgt je een onvergetelijke dag naar een afgelegen strandje met heerlijk eten.
Gereisd met partner in juli 2011

Heel goede verhouding prijs kwaliteit.

Chris en Linda, 15-7-2011

Fantastisch uitzicht bij je ontbijt en avondeten op het teras over de zee en de bergen.Het hotel is zeer rustig gelegen en toch is het maar een paar minuten wandelen naar de zee.Een zeer mooi en verzorgt hotel met vriendelijk persooneel. We gaan daar zeker nog naar terug.Groetjes Chris en Linda.
Gereisd met partner in juli 2011

GEWELDIG

Michelle, 9-3-2011

Het hotel zorgde echt voor een magnifieke vakantie. Beter kun je je niet voorstellen!!
Gereisd familie in juli 2006

Wat een uitzicht!

veerle_vanden_auweele, 21-12-2010

Enkele jaren geleden ben ik daar met een vriendin geweest.

Prachtige ligging. Prachtig uitzicht. Ruimte. Niet ver van het stadje. Zalige wandeling naar het stadje waar je lekker kon gaan eten.

Gereisd met vrienden in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Maxine / Porto Christina Village in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Maxine / Porto Christina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Maxine / Porto Christina Village scoort een 8.03 uit 10 op basis van 68 reviews.