Hotel Sunningdale ***

Hotel Sunningdale
Sunningdale
8,5

4 reviews over Hotel Sunningdale in het Nederlands

Zeer goed verblijf met super ontbijt

Diana, 2-7-2016

Wij waren op rondreis door kreta dit was onze derde locatie. Wat een leuk dorpje echt een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

Vanaf hotel loop je in 5 min naar het strand waar allemaal leuke strand barretjes zijn de ligbedjes zijn gratis als je een drankje neem. Het dorpje loop je met 20 min aan over het strand leuke wandeling.

De hotelkamers zijn ruim met groot balkon het ontbijtbuffet vonden wij erg goed met wat wij in de andere hotels kregen. Voldoende variatie.

Zwembad zou wat opgeknapt mogen worden het kinderbad staat leeg.

Maar wij hebben er heerlijk gezwommen en een boekje gelezen het was er erg rustig. Dit hotel is een aanrader voor wie voor weinig geld een goede locatie zoekt.

Gereisd met partner in juni 2016

Freddie de Vries, 6-7-2008

Wij zijn hier geweest tijdens een rondreis op Kreta. Qua sfeer en charme een geweldige accomodatie. De kamers zijn echter waardeloos. Oude bedden en nog oudere badkamer. Eigenlijk niet meer van deze tijd. Eigenaar bijzonder vriendelijk en gastvrij.
Gereisd met partner in juli 2008

familie nap, 6-7-2007

De accommodatie voldoet op een aantal punten niet aan de normale kwalificaties. Zo is het sanitaire deel van de kamer slecht onderhouden en verouderd. Zou volgens Touristiek in 2006 worden vernieuwd, maar dat is niet gebeurd toen wij er in mei 2007 waren.Ook de bedden zijn aan vervanging toe. Er is geen kinderbad aanwezig. De ligging is prima, ook de plaats is goed bereikbaar en gezellig. Als alles is opgeknapt is het een prima lokatie. Zoals het nu is kan het eigenlijk niet verhuurd worden, althans niet voor deze prijs.
Gereisd anders in juli 2007

Paul Beemster, 21-8-2006

Sunningdale is een hotel 'n 100 meter van strand en een 500m vanaf het dorp. Het heeft goede kamers en een mooi zwembad maar vooral de ligging is fantastisch. Het bied veel rust. De eigenaar is aardig en behulpzaam. De restaurantjes vind je aan strand en zijn dardoor zeer romantisch. Het paatsje AgiaGalini is een wereld van veschil met het drukke Retthymnon.
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunningdale bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunningdale in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunningdale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunningdale scoort een 8.5 uit 10 op basis van 5 reviews.