Hotel Stella **

5,5

2 reviews over Hotel Stella in het Nederlands

Lena, 5-8-2007

Wij zijn net terug van vakantie (juli 2007). Wij verbleven in hotel Stella

waar wij heeeel onvriendelijk ontvangen werden. De hoteleigenaar spreekt geen engels en is zeer onvriendelijk, zijn vrouw sprak gebroken engels en vriendelijk is anders. We hebben twee dagen in een kamer gezeten zonder airco, en uiteindelijk mbv de hostes van Touroperator hadden we eindelijk een kamer met airco. (zonder airco is het echt niet uit te houden). Het ontbijt is een plakje zweet kaas en een plakje zure ham twee sneetjes brood en koffie waar je de hele week van wakker kan blijven. Al met al GEEN AANRADER

Gereisd met partner in augustus 2007

saf, 5-8-2007

Wij hebben in juli 2007 hotel Stella geboekt.

Dit hotel ligt op een heuvel en als je een koffer hebt dan is het zwaar, want je moet wel 30 treden op.

Eenmaal aangekomen ( 1,5 uur rijden ) waren de kamer overgeboekt en niet alleen bij ons. Wij hebben er wel even mogen douchen, de kamers waren zeer eenvoudig, douchen zonder douchegordijn, dus alles nat. Wel mooi uitzicht over heet plaatsje maar een enorme klim.

Helaas werd iedereen naar het hotel ernaast overgeboekt; Hotel Astir, dit is maar 1 ster en echt niet meer ! Slechte service, dronken gasten 'nachts en niemand aanwezig in de avond. Niet echt een aanrader.

Hotel Stella is daarbij rustiger en 2 sterrentjes.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.