Hotel Porto Galini ***

8,2

64 reviews over Hotel Porto Galini in het Nederlands

Vaste verblijfplaats op kreta sinds 1998

Julius Moons, 31-1-2016

Dus goede wijn behoeft geen krans .Zo we reeds in een vroegere beoordeling schreven wij zijn eenvoudige mensen die kunnen genieten van de simpele dingen des levens. In porto galini ben je geen gast maar een vriend en na zovele jaren zelfs een beetje familie.

De eigenaars en ook het personeel doen er alles aan om iedereen een aangenaam verblijf te bieden.

Ook in juni 2016 zullen wij weer van hun gastvrijheid mogen genieten.

Wij kijken er al naar uit.

Gereisd met partner in juni 2014

Fijne plek voor een heerlijke vakantie!

n_bentveld, 8-11-2012

Dit hotel is rustig gelegen en vlakbij het strand en eetgelegenheden. Er zijn eenvoudige kamers. De eigenaar en medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer sober maar voldoende. Je kunt hier ook dineren, dat hebben wij 1 maal gedaan en het eten was prima.

Wij hebben in Agia Galini weer een heerlijke vakantie gehad en willen graag volgend jaar weer.

Prijs en kwaliteit staan in verhouding.

Gereisd met partner in september 2012

porto galini zo is er maar één

Moons Julius, 7-7-2012

We zijn nu onze TWINTIGSTE keer geweest

Dus goede wijn behoeft geen krans

O ja wij zijn maar gewone mensen die nog kunnen genieten van gewone dingen des levens---- Maar zeker van de vriendelijkheid en dienstbaarheid van de ganse familie Karalis

Gereisd met partner in juni 2012

heerlijke vakantie

Ann De Becker, 5-10-2011

Voor de derde keer naar Porto Galini en het is telkens weer thuiskomen. Je wordt er letterlijk met open armen ontvangen en met veel vriendschap omringd. Kamers zijn heel sober maar heel proper. En het ontbijt stelt niet veel voor maar de warmte van de mensen daar maakt het allemaal goed. Het hotel ligt een beetje van het stadje af maar dat zorgt ervoor dat het in het hotel altijd rustig is. Wij nemen altijd halfpension en het is voor ons altijd reuze meegevallen. Polleke kan lekker koken. Stadje zelf is supergezellig, niemand is er opdringerig. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Het eenvoudige cafeetje Miros in het midden van het stadje is heel gezellig en je krijgt altijd wat lekkers bij je drank. Daar waren we elke dag wel te vinden. Vele lekkere restaurantjes met superlekker eten. Wij gaan er zeker nog naar terug.
Gereisd met partner in september 2011

Heerlijke plek om bij te komen.

J, 11-9-2011

Hallo,

Afgelopen augustus ben ik met een vriendin naar hotel Porto Galini geweest.

Het is een heel mooi complex, schone kamers en vriendelijk personeel.

Je voelt je gelijk thuis en je wordt hartelijk ontvangen.

Het strand ligt op nog geen 50 meter van het complex en je kunt er heerlijk eten in het haventje voor een prikkie.

Verder in de haven heb je vele kleine gezellige winkeltjes.

Was zelf nog nooit op kreta geweest maar nu wil ik niet anders meer.

We gaan zeker nog een keer terug.

Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldig!!

M.L, 25-4-2011

We hebben het daar enorm naar ons zin gehad. We hadden echt een relax vakantie. Je hebt er niet al te veel faciliteiten in de buurt, maar zit dicht bij de zee en een boulevard met allemaal gezellige restaurantjes. De kamers zijn erg netjes en worden goed schoon gehouden, wel zijn ze aan de kleine kant. Wij waren niet veel in het hotel aanwezig, dus daar hadden we dan ook geen moeite mee. Personeel is zeer vriendelijk. Een echte aanrader voor de mensen die van een rust vakantie houden!!
Gereisd met vrienden in juli 2010

hotel Porto Galini - we gaan terug

Krista Van Zegbroeck, 13-8-2010

Agia Galini is een rustige plaatsje aan de kust. We vonden het een superleuke vakantie en gaan in oktober nog eens terug. In het centrum zijn leuke restaurants en ook een paar toffe bars. Je vindt altijd wel iets om naartoe te gaan.

Hotel Porto Galini is rustig gelegen in een zijstraat van wandeldijk. Ontvangst van Nikos is super. Je mag alles aan hem vragen. Hij geeft je de beste tips van het eiland. Kamers zijn proper en verzorgd. Badkamer kan wel iets beter van inrichting. Tuin en zwembad worden proper onderhouden.

Agia Galini is het tofste plaatsje dat we ooit al gezien hebben in Kreta. Van daaruit kan je mooie uitstappen doen.

Gereisd met partner in mei 2010

Fijne vakantie

Annemie, 17-5-2010

Op aanraden van mijn ouders die daar al jaren gaan.

Kamers zijn proper en groot genoeg met een fijn terraske. Douche is wel ook de wc ruimte, beetje gek maar toch.

Ligt niet in het centrum: maar dat geeft echte nachtrust en toch nog iets aan beweging (je moet op jacht gaan nar je eten, hihihi) op zo'n luie vakantie.

Met onze jonge dochter(3jaar) ga ik in het dorp toch reserveren, maar eens ze wat ouder is kan dit perfect.

Gereisd met partner in mei 2006

Goed, sfeervol en compact hotel

Nina & Stephan, 15-3-2010

Uitzicht op de bergen en zee, binnenplaats van het hotel bevat veel mooie bloemen! Een erg mooi hotel dus!

Het eten varieert elke dag. Naar onze mening was het eten er heerlijk! Je krijgt van alles wat! Altijd een voorgerecht, hoofdgerecht en een dessert.

Toen wij er waren was het in hotel erg rustig. S' avonds naar het strand is het wel donker en niet echt geschikt voor dames of kinderen om alleen te lopen richting het dorp.

Het zwembad is niet erg groot en voor kinderen zijn er niet veel activiteiten in het hotel te beleven. Toch is dit hotel geschikt voor jong en oud, het personeel is er erg vriendelijk en het hotel en de kamers zelf zijn eenvoudig maar schoon. Voor de airco moet wel apart betaald worden (5 a 6 euro per dag) Wij hadden uitzicht op zee en s'avonds kun je ook bovenop het hotel naar de sterren kijken!

Vanaf hotel is de locatie uiterst geschikt om met de auto, of bus (halte is meer naar het dorp toe, ongeveer 15 minuten wandeling) naar andere plaatsen te gaan.

Gereisd met partner in juli 2009

heerlijk rustig

Jos en Marleen, 22-1-2010

Vorig jaar voor de eerste keer in Porto Galini verbleven en wij hebben voor juni 2010 opnieuw geboekt. Het hotel is sober maar heel netjes. Een perfect uitgangspunt voor wandelingen of uitstappen met een huurwagen om daarna weer tot rust te komen bij het zwembad en te genieten van een heerlijk vers geperst appelsiensap of één van de lekkere snacks geserveerd door Nikos. Wij kijken er naar uit.
Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porto Galini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Galini in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Galini scoort een 8.24 uit 10 op basis van 73 reviews.