Appartement Mesa Riza ****

Appartement Mesa Riza
Mesa Riza
9,7

17 reviews over Appartement Mesa Riza in het Nederlands

Geweldig plek en verblijf!

René K, 29-9-2017

Wij waren hier; ouders, kinderen+ partners in totaal 8 personen. We hadden 2 appartementen gehuurd naast elkaar. Conclusie super verblijf, ruim, schoon, goede bedden, per stel een badkamer, in een mooie omgeving en een leuk kleinschalig dorp met uitstekende restaurants en strand. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Fantastisch appartement in prachtige omgeving.

Peter en Miranda de Leeuw, 23-8-2017

Met onze dochter(17) en zoon(13) 11 dagen in Mesa Riza verbleven. Bij aankomst stond Paul ons al op te wachten.

Het appartement voldoet echt aan alles: ruim, schoon en alles is aanwezig om je vakantie compleet te maken. Wij verbleven in appartement Delta wat echt een prachtig uitzicht heeft op de bergen en zee.

Het zwembad is heerlijk verkoelend en super schoon. Bij het poolhouse kun je lekker zitten, wat vooral de kinderen nogal fijn vonden ivm de WIFI.

Kortom: een plek om echt tot rust te komen!

Paul weet enorm veel over de omgeving wat hij dan ook graag deelt met zijn gasten. Wij hebben hier dankbaar gebruik van gemaakt. Zo hebben wij kunnen genieten van de mooiste stranden, het lekkerste eten in de meest gezelligste taverna's en de prachtige natuur.

Ook wij hebben een excursie met Paul gedaan. Dit was voor ons allen een onvergetelijke ervaring en prima verzorgd met het heerlijke eten van Astra.

Paul en Astra, wij hebben erg genoten en komen zeker nog een keer bij jullie terug!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek; prachtige excursies

Bart van Haaster, 21-7-2017

Zeer aardige gastheer en gastvrouw. Zeer verzorgd. Mooie ligging. Lijst met mooie excursies naar archeologie, dorpjes, natuur en stranden. Gastheer biedt voor prima tarief excursies naar bijzondere plekken op Kreta aan; vanaf 2 personen. Wij hebben daar twee keer gebruik van gemaakt. Onvergetelijk!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Onvergetelijke vakantie in prachtige streek

Familie Kamerbeek, 9-5-2017

Mooi, zeldzaam schoon en comfortabel appartement met fijn zwembad in prachtige tuin. Ook voor ouderen goed begaanbare trap naar rivier met watervallen en zeldzaam bloemrijke oevers, het paadje naar het dorp noemden we ,Poppy Road'. Gezellig dorp in de buurt met authentieke haven, sympathieke mensen en uitstekende, goedkope restaurants aan het strand en in de haven. Geweldige dag gehad met Paul, de energieke, sympathieke eigenaar die zoveel over Kreta weet en er zo goed over kan vertellen. We bezochten voor gewone toeristen onbekende plekken, een aan de zee gelegen avontuurlijke grot, een kloof met prachtige watervallen, een heel oud afgelegen zee romantisch klooster met grotwoningen en -kapel. De beklimming van de berg met de kapel op top bij de resten van een Minoïsche tempel - onze zoon vond nog een stukje tegel en kruik - , de gieren om ons heen, zeldzame planten onderweg, was een absoluut hoogtepunt. Het door Astra gemaakte eten was heerlijk. 's Avonds gaf Paul nog een concert van eigen composities, zo mooi, zo ontroerend. - We waren met drie generaties en allemaal even tevreden. - Paul en Astra's ,Grootse droom' is op Mesa Riza (voor onze oneerbiedige kleinkinderen Mega Pizza) waargemaakt en wij profiteerden ervan mee.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtig!

Michael, 5-9-2016

Wij hebben genoten van Mesa Riza.

Alles was nog veel beter dan verwacht.

Mesa Riza is schitterend gelegen en beschikt over 4 appartementen (met voldoende privacy).

Ons appartement was schoon, ruim, praktisch, mooi en comfortabel.

Alles reeds ruim voorzien van noodzakelijkheden als toiletpapier, hand- en vaatdoeken, olijfolie, kruiden, koffie, thee en zelfs koffiefilters!

Schitterend aangelegd zwembad met poolhuis.

De eigenaren Paul en Astra doen er alles aan om het verblijf zo compleet en aangenaam mogelijk te maken.

Geen massatoerisme in de omgeving, maar wel al het wenselijke bereikbaar.

Mét of zonder kinderen is dit een prachtige plek om tot rust te komen en uur te genieten

Al met al onvergetelijk.

Hartelijk dank Astra en Paul

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super fantastisch

Filip, 7-9-2015

We hebben met ons vieren enorm genoten van het verblijf,

Het mooie ruime appartement is voorzien van alle comfort en is prachtig ingericht.

Het zwembad is ruim en verzorgd met voldoende ligstoelen bij de poolhouse.

Het is een prachtige streek waar veel te bezoeken valt, dankzij de eigenaar (Paul) hebben we een pracht dag beleefd, met de excursie die hij voor ons op maat heeft samen gesteld.

Tip: laat je eerst door Astra onderhanden nemen (massage) zodat je vakantie stress vrij begint .;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Onvergetelijk....

Susanne van Hoogstraten, 6-9-2015

Bij aankomst een warm welkom, letterlijk en figuurlijk, door Paul en Astra.

Tijdens ons verblijf dankbaar gebruik gemaakt van de vele tips van hen.

Appartement Delta voldeed aan al onze eisen; schoon, ruim, praktisch, rustig gelegen en bovenal een fenomenaal uitzicht. Het ongedwongen contact met de gastheer en gastvrouw maakt het plaatje compleet.

Veel te doen in de omgeving op cultureel, sportief en culinair gebied. Prachtige, niet toeristische stranden aan de meest mooie baaitjes.

In het nabije gezellige dorp, Agia Galini, kan je heerlijk eten. Tip: restaurant Onar en bestel de verse Sashimi.

Paul en Astra, dank jullie wel, het was een onvergetelijke vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

heel fijn appartement in prachtige omgeving!

jopperdepop, 15-5-2015

In de meivakantie zijn we naar zuid Kreta geweest, naar Mesa Riza. Vantevoren een prettig contact gehad met de eigenaar. ter plaatse hebben we heel veel tips van hem gehad en dankzij hem hebben we prachtige plekjes op Kreta ontdekt! het huis zelf is zeer schoon en uitgebreid qua apparatuur en service. Super!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Super!

Lydia, 14-4-2014

Een zeer leuk appartement en prima gelegen vlakbij Agia Galini, charmante gastheer, uitzicht op honderden olijfbomen, geen overlast, kortom een fantastisch plekje!
Gereisd met partner in april 2014

Mesa Riza in Agia Galini

lieve, 2-11-2012

Voor de 2de maal met vrienden op vakantie in Mesa Riza = super vakantieadres = héle vriendelijke en gastvrije eigenaars .
Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mesa Riza in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mesa Riza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mesa Riza scoort een 9.65 uit 10 op basis van 17 reviews.