Hotel Andromeda **

Andromeda
7,3

9 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

mahy Anne, 13-9-2007

aangenaam verblijfshotel, goed gelegen zwembad, enkel weinig contact met de uitbaters maar zeer vriendelijk, ontbijt meer dan voldoende maar mocht feta zijn ipv gouda, kamers proper en regelmatig opgeruimd en verse handdoeken
Gereisd met partner in september 2007

erika, 8-8-2007

Zeer basic hotel, maar wel proper. Vermits het leven zich afspeelt in het centrum van A.G. ,hoeft dit geen luxehotel te zijn. De matrassen zijn onlangs ( mei 2007) vernieuwd, wij waren de eersten die er op sliepen. Het ontbijt hebben we steeds gemist omdat dit nogal vroeg was. Prima uitvalsbasis en voor wie enkel een bed en een badkamer nodig heeft is het perfect. Zwembad boven op het dak nogal klein, de zee is leuker.
Gereisd met partner in mei 2007

Kelly, 19-7-2007

Zeer typisch en charmant hotel vlakbij het gezellige centrum van Agia Galini. Kamers zijn mooi en proper verzorgd, alleen een beetje basic. Heb in dit hotel een leuke tijd beleefd met de vriendelijke en toffe eigenaars en de klanten die eveneens in dit hotel verbleven. Het zwembad heeft een zeer leuke ligging op het dak. Mij zien ze zeker nog terug in dit hotel!
Gereisd met partner in juli 2007

Caroline, 14-7-2007

Wij komen al vele jaren naar Kreta en zullen dit ook blijven doen! Heel gezellig, gastvrij,...

Het hotel was perfect voor ons! Het personeel is erg vriendelijk. Als er een probleem is, zullen ze je zeker helpen! Het is ook goed gelegen, net buiten het centrum, dus zeer rustig. Je moet ook niet echt klimmer naar het hotel, dus perfect na een vermoeide uitstap! Het ontbijt is altijd heel erg pover in Griekenland, weten wij uit ervaring. Neem geen half pension, maar kamer en ontbijt! Kun je zelf de lekkere Griekse keuken ontdekken! Kamers net en proper, handdoeken worden om de 2 dagen vervangen. Wat ons betreft: Supervakantie met een superverblijf!

Gereisd met partner in juli 2005

Ingrid van genechten, 29-10-2006

Eenvoudig hotelletje.Lift werkt echter niet, dat is zeker niet aan te raden voor mensen die niet zo goed te been zijn.Kamers zijn wel netjes maar de(veer)matrassen zijn wel aan vervanging toe. De Roemeense jongen ter plaatse is wel heel bereidwillig en vriendelijk.Ontbijt is eenvoudig (kaas,ham,confituur,fruitsap en koffie)maar verzorgd.Grieken ontbijten nu eenmaal niet zoals wij.Ligging is zeker goed.Dicht bij het cenrum en een 10-tal minuten stappen naar het strand.
    Gereisd met partner in oktober 2006

copo, 23-8-2006

Gezellig hotelletje met veel trappen, maar er is ook een lift. Kamers eenvoudig, maar netjes. 's Morgens kan je ontbijten op het terrasje langs de straat of in de kleine ontbijtruimte.

Zwembad op het dak is ok.

Gereisd anders in augustus 2006

Johny, 26-7-2006

Tweede bezoek aan dit hotel. Ligging is zeer goed, zwembad aangenaam en mooi uitzicht. Ontbijt stelt jammer genoeg niets voor, dit geld trouwens ook voor andere hotels in Galini. Manager van hotel zeer vriendelijk maar spreekt alleen Roemeens dit maakt communiceren niet makelijk. Ga in oktober 2006 nogmaals terug.
    Gereisd familie in mei 2006

Lydia, 3-7-2006

Heel goed te bereiken. ook geen nachtlawaai. Een leuk en gezellig zwembad. Niet al te groot maar prachtig uitzicht vandaaruit (is nl op het dak). Voor mensen die slecht te been zijn is dit niet echt aan te raden. Het is heel dicht bij het dorpje en de zee gelegen. Het hotel is eenvoudig maar heel vriendelijk! De eigenaar en het personeel bieden je maar al te graag te hulp (problemen met de airco of iets extra bij het ontbijt). Wij gaan volgend jaar zeker terug!!!
    Gereisd anders in juli 2006

Nadine, 18-4-2006

Zeer eenvoudig hotel,klein zwembad op het dak,een goede ligging aan de rand van het stadje,dicht bij de restaurants en de zee
    Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Andromeda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andromeda scoort een 7.33 uit 10 op basis van 9 reviews.