5,2

Matig

20 reviews over Hotel Eden Rock in het Nederlands

Positief!!!

Dienene!, 1-3-2014

Het doet plezier om toch nog positieve en waardevolle reacties te lezen. Wij hebben er in 2013 ook een toffe vakantie gehad? De eigenaar en zijn familie en personeel doen echt hun best en er valt mee te praten! Ik zou bij vele negatievelingen eens willen zien hoe "zij thuis leven"!!!

Nooit weer! Niet boeken

Maria en Chris, 15-2-2014

Vreselijk! Wij hebben dit hotel spot goedkoop geboekt, maar het was nog geen euro waard... Eigenaar is een eikel! Hij scheld toeristen uit, je mag niet klagen.

Wij hadden een dode kakkerlak in de koelkast liggen. Dit mocht ik niet melden.

Baai is erg leuk maar 800m berg afwaarts en terug is niet leuk!

Er is niets te beleven in het hotel.

Zwembad is zo vies dat de huidschilvers de bovenkant bedekt waardoor de bodem niet te zien is.

Wij zijn na 3 dagen vertrokken en hebben elders een erg fijne vakantie gehad. Wij zouden 15 dagen in dit vreselijke hotel zitten. Blij dat we weg zijn gegaan anders hadden wij en HEL vakantie gehad.

Eten is vies, groente (1soort) snot gaar, Vlees en Vis (1 soort) niet gaar of te gaar. Als je echt een vakantie wilt niet hier heen gaan!

Wij hebben jullie gewaarschuwd!

Gereisd met partner in september 2013

Mooie plek met prachtigge baai!

Arnold van der Heijden, 25-10-2013

Wij hebben een fijne vakantie gehad van 2 t/m 16 oktober 2013. Heerlijk gewandeld, gezwommen en heel veel gesnorkeld. Er zit in de baai veel verschillende soorten van de mooiste vissen. Hotel was niet meer als voldoende, eten was goed, vriendelijkheid uitstekend. Hotel is hard nodig aan renovatie toe. Hiermee gaan ze ook beginnen in november, ze zijn dan gesloten t/m maart als ik het goed heb begrepen.

Perfecte vakantie

Anneke Stam, 22-10-2013

Het hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen en de dingen die wij zochten: zeer rustige ruime kamer met prachtig uitzicht op bergen en zee (in bijgebouw met enige bijbetaling) prachtige omgeving met heel veel wandelmogelijkheden, lekker Grieks eten met veel natuurlijke ingrediënten uit de directe omgeving en mensen in het hotel die altijd tijd hadden om op vragen in te gaan en dingen over de omgeving, Griekse cultuur en geschiedenis of leuke uitstapjes te vertellen.

Men staat open voor verbeteringen: als er opmerkingen waren, werd er na melding hiervan adequaat en snel actie ondernomen, bv bij kapotte afstandsbediening vd TV.

Verder werd er nadat wij en een aantal andere mensen graag voetbal voor de WK kwalificatie wilden kijken door de eigenaar een dag later een betaald abonnement op een aantal sportzender genomen, zodat er in de foyer gekeken kon worden.

Gezien de prijs boven onze verwachtingen

Heerlijke vakantie!

J.A. Plug, 18-10-2013

Ondanks de twijfelachtige beoordelingen

een prima vakantie gehad. Zeker, een eenvoudige standaardkamer, maar daar verblijf je alleen maar om te slapen. Het ontbijt, de lunch en het diner waren van uitstekende kwaliteit met meer dan voldoende variatie, De maaltijden zijn gelardeerd met seizoen gerelateerde producten uit de omgeving. De verzorging laat niets te wensen over. Vriendelijk en behulpzaam. De afdaling naar het leuke strandje met een gezellig restaurant doe je in 10 minuten. Je kunt er 's middags lekker eten. Wanneer je na een kwartier heuvelopwaarts weer bij het hotel bent, staat er een lekker koud drankje op je te wachten. Je kunt met de bus ( bij het hotel) zowel naar het oosten als naar het westen. Een huurauto was voor ons een absolute must. Daarom hebben we geen gebruik gemaakt van de aangeboden excursies van de hotelleiding.Kortom, een zeer geslaagde vakantie.

goede prijs/kwaliteit verhouding

g van engelen, 18-10-2013

Lekker en gevarieerd eten, openbaar vervoer voor de deur, mooie wandelomgeving, prima strandje met goede horeca, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke stad Ierapetra met verbinding naar het prachtige Chrissy eiland dichtbij. Zeurpieten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten moeten maar gewoon niet boeken!

prachtig verlof

Gerd, 7-10-2013

Had op voorhand de reakties op dit hotel gelezen en aan de hand hiervan mijn verwachtingen bijgesteld, op zich viel het dus allemaal best mee. Er zijn betere accomodaties maar serieus, aan deze prijs voor 2 weken (600 euro pp) gaan wij niet klagen. het eten en bediening waren goed. Wie 5-sterrenservice verwacht moet dit ook maar boeken. Sommige klachten van gasten waren echter wel terecht (vb: forse geurhinder) Ook wij lieten deuren en luiken dag en nacht open. Voor mensen die slecht te been zijn is de ligging en indeling van het hotel niet echt geschikt. Wij hebben een wagen gehuurd en zijn er 7 dagen op rij op uitgetrokken en het eiland gaan verkennen( vooral de oostkant en binnenland) het weer was prachtig, de stranden fantastisch, kortom wij hebben een reuzegoed verlof gehad.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Ursela van Stenis, 29-9-2013

Eden Rockhotel bij Agia Fotia is een eenvoudig Grieks hotel, met 100 kamers, tegen een berg aan gebouwd. Naar het strand lopen, betekent nog een stuk berg af. Was voor mij geen probleem, maar niet geschikt voor mensen met lichamelijke problemen. Natuur is heel ruig, bergen, bergen en nog eens bergen. Voor wandelaars een Eldorado. Manager erg explosief. Zal nooit meer veranderen denk ik. Dit is niet prettig. Overig personeel aardig. Eten was goed, kamers werden goed schoongehouden. Ik begrijp de verhalen over viezigheid etc. niet.
Gereisd met vrienden in september 2013

Een fijn "grieks" hotel,mooie prijs!!!

Pleuntje, 26-9-2013

Gelet op de aanbieding van touroperator €599 all inclusive voor twee weken per persoon is dit een goede keuze geweest voor dit 3 sterren hotel. Eenvoudige, schone, nette kamer met gedeeltelijk zee zicht. Bed- en badlinnen dagelijks verschoond evenals de schoonmaak van de kamer. Zeer vriendelijk bedienend personeel. Eigenaar zou financiële zaken niet moeten melden aan klanten en wat meer consequenter kunnen zijn.Van te voren info over dit hotel via internet gezocht zodat we op de hoogte waren van de omgeving en de schaarse activiteiten er om heen. Met het huren van een quad en auto een fantastische vakantie gehad en leuke, mooie dingen gezien. Het eten in het hotel was prima, afwisselend en voor elk wat wils. Door het hoogteverschil van de twee aparte gebouwen wat minder geschikt voor ouderen, wat ook bekend is. Rit naar/van strand mogelijk. Zeurende mensen heb je altijd, zeker die de karaffen wijn, gehaktballen en andere etenswaren in de eigen koelkast hamsteren, zuipneuzen, triest !!!
Gereisd met partner in september 2013

Simpel grieks (voor wie er van houdt)

JH Groeneveld, 26-9-2013

De manager Andrea Polycarpou moet eens naar een cursus klantvriendelijkheid wellicht dat ie dan betere kritieken krijgt. Zijn vrouw Maron en dochters Arjiro en Eva daarentegen zijn schatten van mensen evenals de receptioniste. Hun in house winkeltje hanteert normale prijzen, de kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien, het linnengoed was schoon en heel en de schoonmaak kon er mee door.Er is altijd sprake van een prijs/kwaliteit verhouding en die was in dit geval prima. Bovendien zijn we in Griekenland met griekse gewoonten, gebruiken en voorvallen (bv. geen warm water ) en oplossingen (schone handdoeken de eerste week niet en de 2e week iedere dag). Let wel: als je je huiswerk doet voordat je boekt is het meeste leed te overzien.. Wij hebben ons bij het inchecken aan de manager geergerd (en ons erover verbaasd) maar geen krimp gegeven, daarna een heerlijke 2 weken Kreta gehad met eenvoudige maar smakelijke maaltijden en dranken; kortom ons prima vermaakt voor die prijs.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eden Rock*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Rock in Aghia Fotia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden Rock scoort een 5.19 uit 10 op basis van 21 reviews.