Beoordelingen Hotel Eden Rock***

Eden Rock***
20 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eden Rock***
Main Street, GR-72200, Aghia Fotia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Rock*** in Aghia Fotia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Rock*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eden Rock scoort een 5,1 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Rock*** in Aghia Fotia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Rock***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eden Rock*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 28 vakantiefoto's van Hotel Eden Rock*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Eden Rock*** met andere accommodaties in Aghia Fotia.
Even geduld a.u.b.

5,2
4,5
2,9
1,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Perfecte vakantie"vertalen
Anneke Stam
8,0

22-10-2013 Het hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen en de dingen die wij zochten: zeer rustige ruime kamer met prachtig uitzicht op bergen en zee (in bijgebouw met enige bijbetaling) prachtige omgeving met heel veel wandelmogelijkheden, lekker Grieks eten met veel natuurlijke ingrediënten uit de directe omgeving en mensen in het hotel die altijd tijd hadden om op vragen in te gaan en dingen over de omgeving, Griekse cultuur en geschiedenis of leuke uitstapjes te vertellen.
Men staat open voor verbeteringen: als er opmerkingen waren, werd er na melding hiervan adequaat en snel actie ondernomen, bv bij kapotte afstandsbediening vd TV.
Verder werd er nadat wij en een aantal andere mensen graag voetbal voor de WK kwalificatie wilden kijken door de eigenaar een dag later een betaald abonnement op een aantal sportzender genomen, zodat er in de foyer gekeken kon worden.

Gezien de prijs boven onze verwachtingen

"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
g van engelen
9,0

18-10-2013 Lekker en gevarieerd eten, openbaar vervoer voor de deur, mooie wandelomgeving, prima strandje met goede horeca, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke stad Ierapetra met verbinding naar het prachtige Chrissy eiland dichtbij. Zeurpieten die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten moeten maar gewoon niet boeken!

"Heerlijke vakantie!"vertalen
J.A. Plug
6,0

18-10-2013 Ondanks de twijfelachtige beoordelingen
een prima vakantie gehad. Zeker, een eenvoudige standaardkamer, maar daar verblijf je alleen maar om te slapen. Het ontbijt, de lunch en het diner waren van uitstekende kwaliteit met meer dan voldoende variatie, De maaltijden zijn gelardeerd met seizoen gerelateerde producten uit de omgeving. De verzorging laat niets te wensen over. Vriendelijk en behulpzaam. De afdaling naar het leuke strandje met een gezellig restaurant doe je in 10 minuten. Je kunt er 's middags lekker eten. Wanneer je na een kwartier heuvelopwaarts weer bij het hotel bent, staat er een lekker koud drankje op je te wachten. Je kunt met de bus ( bij het hotel) zowel naar het oosten als naar het westen. Een huurauto was voor ons een absolute must. Daarom hebben we geen gebruik gemaakt van de aangeboden excursies van de hotelleiding.Kortom, een zeer geslaagde vakantie.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Eden Rock*** bij:

Met partner, Okt. 2013
"Mooie plek met prachtigge baai!"vertalen
Arnold van der Heij...
5,0

25-10-2013 Wij hebben een fijne vakantie gehad van 2 t/m 16 oktober 2013. Heerlijk gewandeld, gezwommen en heel veel gesnorkeld. Er zit in de baai veel verschillende soorten van de mooiste vissen. Hotel was niet meer als voldoende, eten was goed, vriendelijkheid uitstekend. Hotel is hard nodig aan renovatie toe. Hiermee gaan ze ook beginnen in november, ze zijn dan gesloten t/m maart als ik het goed heb begrepen.

Met partner, Sept. 2013
"Niet boeken! Zonde van het geld!"vertalen
H&E
1,0

23-09-2013 Wat een tegenvaller! Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt.
Eigenaar met woede uitbarstingen die je probeert op te lichten bij aankomst dmv extra te rekenen voor airco, koelkast, grotere kamer.
Meneer barst direct als je ook maar over iets durft te klagen. Zijn vrouw en dochters zijn wel heel vriendelijk.
Het eten is ook echt een dieptepunt. Zat weinig tot geen Grieks bij, weinig keus en slechte kwaliteit. Salade buffet bestaat uit komkommer tomaat, ui, bieten en feta elke lunch en diner.
Ook al zit je nog zo dicht bij de bar met je tafeltje, de bier is dood voordat je er bent. Wijn nog minder dan evenementen wijn.
De kamer niet schoon, soms bruin douche water. Zwembad vies/ troebel.
Bij de poolbar stonk het naar riool. Geen snackbar. Geen leuke bars in de buurt waar je na 22u kunt uitgaan. Strand beneden in de baai mooi maar eerst 10min flink afdalen. Geen vissersdorp in de buurt.
Na 8 dagen voor de resterende 7 dagen gevlucht naar een ander hotel aan de andere kant van het eiland.

"Nooit weer! Niet boeken"vertalen
Maria en Chris
1,0

15-02-2014 Vreselijk! Wij hebben dit hotel spot goedkoop geboekt, maar het was nog geen euro waard... Eigenaar is een eikel! Hij scheld toeristen uit, je mag niet klagen.
Wij hadden een dode kakkerlak in de koelkast liggen. Dit mocht ik niet melden.
Baai is erg leuk maar 800m berg afwaarts en terug is niet leuk!
Er is niets te beleven in het hotel.
Zwembad is zo vies dat de huidschilvers de bovenkant bedekt waardoor de bodem niet te zien is.
Wij zijn na 3 dagen vertrokken en hebben elders een erg fijne vakantie gehad. Wij zouden 15 dagen in dit vreselijke hotel zitten. Blij dat we weg zijn gegaan anders hadden wij en HEL vakantie gehad.

Eten is vies, groente (1soort) snot gaar, Vlees en Vis (1 soort) niet gaar of te gaar. Als je echt een vakantie wilt niet hier heen gaan!

Wij hebben jullie gewaarschuwd!

Met vrienden, Sept. 2013
"Goede prijs/kwaliteitverhouding"vertalen
Ursela van Stenis
6,0

29-09-2013 Eden Rockhotel bij Agia Fotia is een eenvoudig Grieks hotel, met 100 kamers, tegen een berg aan gebouwd. Naar het strand lopen, betekent nog een stuk berg af. Was voor mij geen probleem, maar niet geschikt voor mensen met lichamelijke problemen. Natuur is heel ruig, bergen, bergen en nog eens bergen. Voor wandelaars een Eldorado. Manager erg explosief. Zal nooit meer veranderen denk ik. Dit is niet prettig. Overig personeel aardig. Eten was goed, kamers werden goed schoongehouden. Ik begrijp de verhalen over viezigheid etc. niet.

Met partner, Sept. 2013
"Simpel grieks (voor wie er van houdt)"vertalen
JH Groeneveld
7,0

26-09-2013 De manager Andrea Polycarpou moet eens naar een cursus klantvriendelijkheid wellicht dat ie dan betere kritieken krijgt. Zijn vrouw Maron en dochters Arjiro en Eva daarentegen zijn schatten van mensen evenals de receptioniste. Hun in house winkeltje hanteert normale prijzen, de kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien, het linnengoed was schoon en heel en de schoonmaak kon er mee door.Er is altijd sprake van een prijs/kwaliteit verhouding en die was in dit geval prima. Bovendien zijn we in Griekenland met griekse gewoonten, gebruiken en voorvallen (bv. geen warm water ) en oplossingen (schone handdoeken de eerste week niet en de 2e week iedere dag). Let wel: als je je huiswerk doet voordat je boekt is het meeste leed te overzien.. Wij hebben ons bij het inchecken aan de manager geergerd (en ons erover verbaasd) maar geen krimp gegeven, daarna een heerlijke 2 weken Kreta gehad met eenvoudige maar smakelijke maaltijden en dranken; kortom ons prima vermaakt voor die prijs.

"Een fijn "grieks" hotel,mooie prijs!!!"vertalen
Pleuntje
7,0

26-09-2013 Gelet op de aanbieding van touroperator €599 all inclusive voor twee weken per persoon is dit een goede keuze geweest voor dit 3 sterren hotel. Eenvoudige, schone, nette kamer met gedeeltelijk zee zicht. Bed- en badlinnen dagelijks verschoond evenals de schoonmaak van de kamer. Zeer vriendelijk bedienend personeel. Eigenaar zou financiële zaken niet moeten melden aan klanten en wat meer consequenter kunnen zijn.Van te voren info over dit hotel via internet gezocht zodat we op de hoogte waren van de omgeving en de schaarse activiteiten er om heen. Met het huren van een quad en auto een fantastische vakantie gehad en leuke, mooie dingen gezien. Het eten in het hotel was prima, afwisselend en voor elk wat wils. Door het hoogteverschil van de twee aparte gebouwen wat minder geschikt voor ouderen, wat ook bekend is. Rit naar/van strand mogelijk. Zeurende mensen heb je altijd, zeker die de karaffen wijn, gehaktballen en andere etenswaren in de eigen koelkast hamsteren, zuipneuzen, triest !!!

Met partner, Sept. 2013
"Het hotel ligt centraal bij bushalte"vertalen
elzapaenen
8,0

22-09-2013 het uitzicht aan zee naar de bergen is rustgevend.de kamers zijn simpel.het personeel eigen familie is heel lief en werkt hard.het hotel ligt rustig.variatie is er genoeg om te eten.prijs/kwaliteit is prima
AI formule tot 22 uur is niet verkeerd.je kunt voor die tijd grote halve liters bier bestellen,grote karaffen witte of rode wijn.prijs drank is niet te duur.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?