Hotel smartline More Meni Beach ***

smartline More Meni Beach
8,8

10 tips over smartline More Meni Beach

Dries Petersen, 30-7-2015

Wij hebben geen muggen gezien in de kamer maar op het terras en in de bar 's avonds was muggenmelk zeer aangewezen.

Een Premium suite is duur maar is zijn geld (veel ruimte voor 2) meer dan waard.

Een hotel om terug te komen (en dat zijn er niet veel)

Jeroen Dellaert, 7-7-2015
Huur een auto om het eiland te verkennen
Van Beek, 3-5-2015
Fiets huren bij moto Harley en dan eiland verkennen

Karin en Eric, 7-9-2014
Neem max 1 badlaken mee, want je kan in het hotel iedere dag schone badlakens krijgen. Vraag gewoon om een waterkoker bij de balie. Geen lift aanwezig, maar mooie trappen.
clijsters_fan, 11-7-2014
We hebben met de touroperator drie uitstappen gedaan. Nyssiros (vulkaaneiland) bezocht, zeker en vast doen! De eilandtour, was zeer leuk maar we hadden verwacht dat we hierbij ook iets meer van Kos stad zelf zouden zien. De drie eilanden cruise is ook absoluut een aanrader, hierbij bezochten we 2 eilandjes (kalymnos en pserimos), we hebben dolfijnen gezien en hebben gezwommen in de helderblauwe zee voor het onbewoonde eiland van Plati.
Det gees, 9-5-2014

Huur fiets en quad. Met de quad kan je al de uithoeken van het eiland bekijken en dat zijn soms de mooiste plekjes.De moeite waard!

Wandel ook eens naar het zoutmeer in de omgeving en bezoek de therma.

Piet en Diny, 24-6-2013

Heerlijk uit de drukte van Kos stad.

Nee geef ons maar Tigaki alles bij de hand winkels, een fiets om een stuk te fietsen. Maar ook het strand is de weg over, en wil je wat bloot liggen fiets je wat verder. Nee een fantastisch plaatsje Tigaki...al voor de 4 de keer.

Suzan Ideler, 12-5-2013
Tips: zonsondergang in Zia en boottocht langs Pseromos, Kalymnos en Plati
Deborah, 9-11-2012
Doe je inkopen bij supermarkt Katras op de rotonde. Ontzettend aardige jongens en je betaalt veel minder dan bij de grote supermarkt aan de grote weg, wat andere berichten ook mogen zeggen.
Femke Katz, 14-7-2012
Huur een scootertje (50 voor 1 week) en ga naar TAM TAM beach (15 minuten vanaf Tigaki) Dit is volgens ons het leukste en mooiste strandje met een gezellige strandtent erbij.