Hotel smartline More Meni Beach ***

8,8

143 reviews over Hotel smartline More Meni Beach in het Nederlands

prijs-kwaliteit goed

Tanja, 4-10-2017

Leuke ligging, vlakbij centrum Tigaki en strand.

Proper hotel met héél vriendelijk personeel, zowel aan receptie als in restaurant.

Kamer was licht en proper. Jammer genoeg paar dagen moeten wachten om wat mankementjes te repareren.

We hadden kamer aan de straatkant, dit zorgde wel voor wat lawaai. Al hadden we meer last van lawaai in de gang.

Zowel 's morgens als 's avonds lekker eten. Geen uitgebreide keuze, maar we hebben zeker goed gegeten.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

Erica Luttik, 15-8-2017

More Meni Beach is een licht, rustig, groen en vriendelijk hotel in Tigaki. Dichtbij zandstrand met een goed verzorgd buffet . Zowel voor ontbijt als diner. Handdoeken voor zwembad en strand inclusief. Schoon en ruime kamers.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste hotel wat ik ooit heb gehad

Jan, 29-5-2017

Wij hebben 10 dagen in dit hotel gezeten en het is ons uitstekend bevallen. Het eten is gevarieerd en zeer goed het personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Schoonmaak is bijzonder goed. De kamers zijn ruim en modern ingericht met veel lichte kleuren. Wij zaten zelf op de 1ste etage aan de straatzijde. Hartje zomer kan het hier volgens mij nog weleens luidruchtig zijn daarom zou ik mensen die van rust houden kamer met zeezicht aanraden gezien de ligging. Wij waren eind mei hier het enige dat tegenviel was het feit dat er weinig te doen is in Tigaki. Het plaatsje stelt weinig voor een straat van circa 500 meter. Voor de levendigheid moet je meer zijn in Kos stad. Het strand bij Tigaki is wel geweldig en daarom komen veel mensen hier.
Gereisd met partner in mei 2017

prachtig hotel

Pierre Amendt, 23-5-2017

Irene staat altijd klaar mooie kamers eten is goed de service is uitstekend,

Mika is een altijd vriendelijk en verwend de gasten in de eetzaal ook de,

poetsvrouwen zijn altijd aardig iedere dag schone lakens op het bed,

en de kamers ruiken fris en aangenaam kortom een prima hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Mondelaers, 5-5-2017

Heel vriendelijk personeel.Heel goed van eten zeker het ontbijt.Mooie kamers.Er wordt goed schoongemaakt.Het strand ligt vlak bij het hotel en halte voor de bus naar Kosstad.Als je een kamer boekt kan je best op het eerste verdiep nemen voor het uitzicht.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch hotel

Iris, 30-4-2017

Kleinschalig lounge/boutique hotel. Heel vriendelijk en servicegericht personeel. Zorgen er echt voor dat het je aan niets ontbreekt. Het eten is geweldig! In Tigaki zelf was letterlijk niets te beleven maar dat kwam omdat de Grieken het seizoen pas starten vanaf mei. We hadden met 3 pubers beter in Kos Stad kunnen zitten. Maar een dag een auto huren en een paar dagen een fiets hebben we veel leuke dingen kunnen doen en bij de leukste strandtentjes gelegen.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

fantastisch

Corrie Jansen, 15-9-2016

Dit is een geweldig hotel, het bediend personeel is erg vriendelijk en niets is

teveel als je iets vraagt.

Wij kwamen hier voor de derde keer en het was thuiskomen iedereen herkende

ons geweldig gewoon.

Bij de receptie staat Irene die overal een oplossing voor heeft, altijd super

vriendelijk en vrolijk.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig!

Ellis, 27-8-2016

Vanaf 11 t/m 25 augustus (twee weken) verbleven in dit prachtige hotel. Wat betreft de kamer hadden mijn partner en ik een kamer aan de straatzijde. Wij hadden totaal geen last van het verkeer. Een ruime bad- en slaapkamer met een goede airco. De schoonmaak van onze kamer was perfect en het personeel is top! Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar natuurlijk wel van het strand. Het strand ligt dichtbij en twee bedjes met een grote parasol kost 5 euro. Tegenover het hotel ligt een supermarkt, dit is ideaal om even snel wat water of boodschapjes te halen. Het ochtend- en avond buffet is elke dag gevarieerd en goed. Op de allerlaatste dag mochten we voor vertrek in een speciale kamer douchen. Helemaal super! Wij hebben een super mooie tijd gehad in dit hotel, alleen maar lof voor More Meni Beach
Gereisd met partner in augustus 2016

zeer goed hotel, gastvrij,kleinschalig, bij strand

p.komen, 27-8-2016

Prettige sfeer, 50 meter van strand, strand heel prettig, geleidelijk aflopend water, geschikt voor kinderen. Prima kamers met airco en balcon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk en attent personeel. Vooral goed ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

super rustig en gezellig hotel

johan, 25-8-2016

leuk en gezellig hotel met vriendelijke bediening en dicht aan het strand een aanrader voor mensen die niet van masaal houden
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline More Meni Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline More Meni Beach in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline More Meni Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline More Meni Beach scoort een 8.83 uit 10 op basis van 149 reviews.