Kos
8,1

20 reviews over Aparthotel Golden Star in het Nederlands

T gaat net aaan

Helma, 15-6-2015

Geen wifi geen televisie.geen wateroverlast. Zelf koken moeilijk weinig pannen.

En de eigenares ziet je desniettemin staan en is ronduit onvriendelijk als je niets bij haar besteed.

Bij aankomst word het ontbijt aangeprezen voor 7Up maar morgenvroeg is het gratis als je de hele vakantie bij ons ontbijt. Alleen de volgende dag bij golden star ontbeten............. dan kost het geen 7 maar 9 euro. Geld verdienen oke maar de wel op een eerlijke manier. Trouwens bij touroperator word het ontbijt aangegeven voor 6.5

Gereisd met partner in mei 2015

Aanrader voor de rustzoekende vakantieganger.

bep emonts, 5-6-2015

Alle personeel hulpvaardig en klantvriendelijk.

Ontbijt is uitmuntend.

Prima accommodatie in rustige omgeving.

Nette, goed onderhouden appartement en accommodatie.

Voelden ons hier prima thuis.

Mooi en netjes.

Giel Creuwels, 29-5-2015

alles schoon en netjes, alleen jammer van de pissebedden en spinnen elke dag.

Heerlijke vakantie

xDannique, 23-8-2014

Super vakantie gehad in Tigaki. Het is een rustig dorpje, wat alleen 's avonds een beetje leeft. De accommodatie is vrij rustig, zeer goed onderhouden en vrij ruim op gezet. Het ligt een beetje afgelegen, maar met een fiets prima te doen. Hier heb je totaal geen overlast, wij hadden alleen wat last van honden van de buren..

Voor de rest hadden wij de studio, erg schoon en netjes. Het werd later wat drukker, wat je wel merkte doordat er minder schone handdoeken kwamen etc. Niet echt iets waar je je zorgen over hoeft te maken.

Zwembad was naar onze mening iets te warm, maar ach, dat is echt zeuren. Het strand is makkelijk bereikbaar, fiets is wel echt een aanrader, kunnen ze goedkoop en snel voor je regelen bij de receptie!

Qua eigenaren, geen bijzonderheden. Zijn vriendelijke, lichtelijk hyperactieve mensen soms, maar zolang je aardig tegen hun bent, zijn ze aardig tegen jou!

De BBQ met zwaardvisfilet is ook zeker niet slecht! ;)

Kortom, heerlijk gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Prima vertoeven

Carine, 26-5-2014

Prima accommodatie, schoon, goed restaurant. Rustig, geen last van het uitgaansgedoe. Je kijkt uit op weilanden en in de verte bergen en dorpjes, de zee en het zoutmeer.

Het personeel is erg vriendelijk ( soms een beetje over the top) en vooral als je er regelmatig eet, kan het niet stuk. Ik vond de prijs van eten en drinken behoorlijk aan de maat. Het ontbijt was erg goed verzorgd en de kok zorgde voor prima diners.

De kamers zijn ruim, schoon, er werd op tijd verschoond.

Het zwembad werd heel goed onderhouden, er lag zelden troep in.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Een fijne en goede vakantie!

a. reuling, 22-8-2013

Een appartement voor 4 personen geboekt, half pension. De kamers waren schoon, om de dag schone handdoeken (genoeg voor 4 personen). Keukengerei wel minimaal, geen koffiezetapparaat. Maar aangezien wij niet gingen koken was dit geen gemis. De eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Laatste dag werden wij om 17.00 uur opgehaald, maar waren toch de hele dag welkom om bij het zwembad te verblijven en gebruik te maken van de faciliteiten. Koffers mochten wij bij de balie (met toezicht) stallen.

Ontbijt: weinig afwisseling, maar genoeg keus. Als wij vroeg weg moesten vanwege een excursie, werd er voor ons (4 pers.) een lunchpakket gemaakt!

Diner: groenten en olijven uit eigen tuin. Genoeg iedere dag genoeg variatie, ook voor de toetjes.

Twee keer BBQ: 1 x vis (zwaarvisfilet of zeebaars) 1 x vlees (soort gyros). Erg goed klaargemaakt.

Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en kunnen ons niet vinden in de kritieken die eerder beschreven zijn.

Gereisd familie in juli 2013

Volgende keer een ander onderkomen

Morshuijssen, 9-8-2012

Via een touroperator zijn we bij dit complex terecht gekomen. Voor wat ik van Griekenland ken is het complex verzorgd met alle faciliteiten die je nodig hebt. We hebben logies geboekt om juist ook de omgeving te verkennen en niet zoals veel duitsers hier doen niet verder te komen dan het zwembad. Qua ligging ben ik blij dat we buiten Kos stad zaten. Vanuit tigaki is elke zijde van het eiland goed te bereiken. Daarom is dit complex ook een goede keuze. De service is echter minimaal als je geen extra consumpties neemt of gaat eten hier. Zo ook bij het vertrek. We zijn midden in de nacht aangekomen, maar moesten voor de middag weer uit de accommodatie zijn. Op zich ok, maar als je dan nergens je spullen neer kan zetten en men je het gevoel geeft met de spullen op straat te staan (we worden pas om 20.45 opgehaald), dan is dit geen goede afsluiter. Nu waren we genoodzaakt elders te eten en hebben ze de zo gehoopte extra inkomsten gemist.
Gereisd familie in juli 2012

Prima acc. maar niet om te eten

Alex en Gwen, 6-8-2008

Voor een 3* hotel/appartement goede prijs/kwaliteitsverhouding. Minpunten: airco los bij bestellen (7euro pd), de badkamer is na douchgebruik een waterballet, eten is matig en de drankjes zijn duur!

Pluspunten: schoon, goed zwembad en de eigenaren zijn erg vriendelijk. Een echt familliebedrijf. De BBQ die 1x per week wordt gehouden is wat eten betreft niet echt een aanrader maar wel gezellig. Tip: zorg dat je elke dag je drankjes en eten betaald. Wij lieten pas aan het einde van de vakantie de eindafrekening maken en schokken behoorlijk. Er was ook geen bon zodat je niet precies kon zien waar je nou echt voor betaald had. Eten en drinken zijn in verhouding met de restaurants en barretjes aan de kust duur.

Gereisd met partner in juli 2008

goede prijs/kwaliteit verhouding

joke putting, 26-7-2008

er 1 keer gegeten, want elke dag was niet mogelijk op dat moment. Eten was lekker, maar prijzig
Gereisd met partner in mei 2008

redelijk

a.kuijper, 23-6-2008

een beetje ghaotisch wat betreft de linnen en handoek verstrekking soms om de dag en dan 4 dagen weer niets verder wel een aanrader maar laat je niet verleiden voor een bbq deze is werkelijk smerig en veel te duur de salade bar is overigens wel goed je eet trouwens voor veel minder geld goed bij ikaros of alykes sunshine of bij een van de andere leuke tavernes in tigaki wij waren in mei 2007 hier ook en eigenlijk was het toen ook al zo maar wij huren alleen maar de kamer en verder ,

niet wij komen al 7 jaar op kos en weten zo ondertussen waar je wel of niet moet zijn

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Golden Star*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Star in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Star scoort een 8.14 uit 10 op basis van 21 reviews.