Kos
5,1

Matig

11 reviews over Aparthotel Garden City in het Nederlands

Garden City is echt NIET aan te raden!

Melanie, 8-8-2017

Door de aardbeving konden wij niet in ons hotel in Kos Stad en hebben toen dit verblijf gekregen.

De kamers zijn mega smerig, doodgeslagen dieren op de muren geplakt, bij aankomst de plasvlekken op de wc bril.

De spinnenwebben zitten met spin en al in je bestekla! En de bedden zijn flink aan vervanging toe.

Tigaki zelf een hele leuke plaats! Heel mooi strand, zou zeker terug gaan maar nooit meer naar Garden City!

Gereisd met partner in juli 2017

Griekse sfeer in natuurlijke omgeving

Emma, 4-8-2017

De studio's van Garden City zijn eenvoudig, met typisch Griekse bedden (lees niet erg comfortabel). Het mooie uitzicht op de schapen en de zee in de verte maakt veel goed. Garden City is geschikt voor mensen die in een kleinschalig complex willen zitten en niet teveel eisen hebben. Wij hebben hier met veel plezier vertoefd, juist door de typisch Griekse sfeer en de groene omgeving. Het zwembad is ook erg fijn en groot genoeg om baantjes te trekken.

Aanraders: Op ong. 100 meter vind je restaurant Rodini, met een heerlijk Greek Plate (met aubergine, moussaka, dolmades, kefte etc.) voor maar 8,- en naast het zoutmeer ligt een restaurant genaamd Alikes met prachtig uitzicht op het zoutmeer en de zee. Vers gegrilde zeebaars 7,70!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek voor een zeer lage prijs!

Geert Eclips, 28-7-2017

De ligging is net buiten de drukte van Tigaki. De appartementen zijn simpel, maar voldoen aan alle eisen. Het appartement heeft geen schade opgelopen met de aardbeving en wij hebben er de dagen erna zonder zorgen geslapen. Het appartement heeft de mogelijkheid om zelf te koken. Voor wie luxe verwacht is een resort wellicht aan te raden, maar daar betaal je dan ook veel meer voor.

Eenvoudig maar netjes

A.kuijper, 7-3-2017

Gardencity is een wat gedateerd appartementencomplex maar is netjes en zeer schoon jammer dat de eigenaar geen engels spreekt maar de dame van de schoonmaak wel maar wij komen voor het mooie weer en het lekkere eten bij de kleine lokale restaurantjes en komen hier alweer geboekt 14 jaar en hebben alweer geboekt voor dit jaar in augustus
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit boeken bij Garden City

Knip, 2-10-2016

Nooit boeken bij Garden City, het appartementen complex is in zeer slechte staat van onderhoud.

Het is niet meer te reinigen. We zijn na 3 dagen weg gegaan . Zeer smerig en alles kapot.

Gereisd met partner in september 2016

Deze accomodatie is niet aan te raden.

Familie B., 22-9-2016

Wel goed: ligging, rust, uitzicht, groot balkon, lieve hardwerkende schoonmaakster die haar uiterste best voor ons deed.

Niet goed: verouderd, slecht onderhouden accomodatie. Je kunt er niets eten (daarom een 1) maar de restaurants zijn op loopafstand, evenals een grote supermarkt. Voor een verblijf van 1 week voor nog geen 300 E p.p. (incl. vlucht en transfer) mag je ook niet heel veel verwachten. Wij hebben het er desondanks prima naar onze zin gehad. Een volgende keer kiezen wij wel voor Tigaki maar niet voor deze accomodatie.

Gereisd familie in september 2016

Als je van kakkerlakken houdt...zeker doen !!!

M, 10-8-2016

Erg verouderde accommodatie. Badkamer vol schimmel en als je in de douche bent geweest loopt het water niet weg dus uren later sta je nog steeds tot je enkels in het water als je naar het toilet gaat. Appartement was erg smerig, de fohn die er hing was ingekapseld in stof en spinnenwebben. De kikkers en kakkerlakken liepen vrolijk rond in het appartement. Personeel spreekt nauwelijks engels en begrijpen dus niet wat de klachten zijn. Kamer was erg somber en donker en de deur naar het terras kon je niet open laten staan omdat dan de kamer vol met ongedierte zat. Ook op het terras naast ons appartement lagen zo'n 50 dode kakkerlakken.

Je betaald zeker niet de hoofdprijs voor deze accommodatie maar je kan beter iets meer uitgeven want hier wil je echt niet verblijven.

De ligging is wel oke, met een minuutje of tien lopen zit je in het centrum en aan het strand van Tigaki.

Gereisd met partner in juni 2016

Wij zijn niet veeleisend en vonden het top

gerrie, 2-6-2016

Heerlijk genoten de ligging is prachtig landelijk en toch dicht bij het dorp Tigaki elke dag keurig schoongemaakt beddengoed om de dag verschoond.Helaas geen Wifi of tv die het doet zoals staat beschreven en even wat extra pannen en een koekenpan zou ook niet verkeerd zijn. mss even de puntjes op de I verder goed vertoeven daar lieve mensen.
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

MoniqueSK, 31-8-2015

-De schoonmaak is slecht, 2x per week incl. handdoeken, wc papier en afvalbak met gebruikt wc papier.

-De achterdeur van de studio was niet afsluitbaar, het slot was blijkbaar stuk.

-De airco moet betaald worden.

-De douchekop moest je vasthouden, de beugel waar hij in hoort te hangen was afgebroken.

-De badkamer was doorweekt na het douchen, zelfs als je het voorzichtig deed, hierdoor had je meerdere handdoeken nodig om de vloer droog te krijgen, wat dus weer een probleem was wegens het weinig verschonen van de handdoeken.

-De accommodatie heeft absoluut geen sfeer, het is er ronduit saai en de toegangsweg bestaat uit zand met keien.

-De parasols bij het zwembad zijn oud en laten te veel zon door, de bedjes zijn slecht.

-De keukeninventaris is minder dan minimaal.

-De eigenaar spreekt alleen Grieks, de barman spreekt wel Engels, maar die is niet uiteraard altijd aanwezig.

-Een waakhond zeer dichtbij ligt 24/7 vast gelijnd en blaft ongeveer net zo lang.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijne vakantie, accomodatie kan beter

-, 3-8-2015

Eigenlijk geboekt bij een naastgelegen complex, Socrates Studios. Helaas complex overboekt en uiteindelijk voor Garden City gekozen om de ligging. Bij aankomst werden wij niet al te vriendelijk ontvangen, aangezien er geen Engels gesproken werd. Er werd geholpen met onze koffers en we werden begeleid naar onze kamer. Bij aankomst inderdaad over de eerder gesproken hond gezien, die nogal angstaanjagend blaft.

De kamer was oké, we hadden een kamer op de eerste verdieping. De kamer was erg schoon, maar verouderd en aan de kleine kant. De airco werkt erg goed en is gratis en er werd elke dag schoongemaakt, inclusief nieuwe handdoeken. De badkamer is echter echt erg klein en er is geen mogelijkheid tot ophangen van de douchekop, 'kon niet gevonden worden'. Hond hoor je niet meer na een paar dagen, wel vervelend.Socrates is echt een betere optie voor je geld. We voelden ons niet erg welkom in het zwembad, zitten vooral vrienden van de eigenaar, maar wel erg leuke vakantie gehad op Kos!

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Garden City bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Garden City in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Garden City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Garden City scoort een 5.11 uit 10 op basis van 11 reviews.