Kos
9,2

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Astir Odysseus Resort & Spa***** bij :

144 reviews over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in het Nederlands

Schitterend

Vandormael, 15-8-2017

Prachtig verblijf, buffetten zeer ruime keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer goed onderhouden, sportfaciliteiten ruim voldoende, meerdere zwembaden, ...

Verblijf ligt afgezonderd, maar wel goede verbinding naar Kos stad via bus die stopt voor het hotel of huren van fiets.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ronduit Fantastisch

Carole Dobbelaar, 29-7-2017

Een geweldig resort met ontzettend vriendelijk personeel. Niets is teveel. De kamers zijn uitstekend verzorgd en schoon. Erg mooie zwembaden en de tuinen zijn prachtig. Het eten is super, geen avond hetzelfde in tien dagen tijd. Een leuk en vriendelijk animatieteam dat absoluut niet opdringerig is en altijd tijd maakt voor een praatje. Zeker een resort om nog eens terug te komen. Het enige kleine minpuntje wat voor ons niet eens een minpunt is, het hotel ligt wel erg afgelegen.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer

JP, 13-7-2017

Restaurants verplichten lange broek bij 40 graden ! Belachelijk !alsof dit en sterrenrestaurant is . Er werd geen oplossing aangeboden . Je mag wel binnen met een voetbal t schort maar niet met een geklede short . De manger vh hotel heeft onze klacht bijzonder slecht behandeld . Ze kon zichzelf niet bedwingen en verloor alle controle en kon geen oplossing voorstellen . Totaal onbekwaam . Eten in redto middelmatig . Personeel wel vriendelijk .

Nooit meer !

Gereisd familie in juli 2017
Ντένια Βρεττάκη,

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to upload your review regarding your stay with us. We always take our guests' feedback into serious consideration.

We regret to read that the dress code which applies at our restaurants at dinner led to your inconvenience. However, I would like to point out that the majority of our guests wish the compliance with the dress code since they are at a 5-star hotel. However and given the fact that we always do our utmost to satisfy the needs of every guest, we proposed certain alternatives in order for you to enjoy your dinner. Specifically, we proposed to give you a pair of trousers, we asked whether your wife could bring your dishes from the buffet, we offered room service and finally, we suggested that you enter the restaurant at around 21:00 o’clock that is not the peak hour. We regret that none of the aforementioned did not satisfy you.

Apart from the above, and as we were informed that you are interested in our amenities, please do not hesitate to contact us in case you wish to proceed with the purchase of any of our hotels’ amenities.

We hope to have the chance to welcome you back at our resort in the future and exceed your expectations.

Knap en goed hotel

Lizette Huysmans, 8-7-2017

Uitgestrekt en mooi recent domein, privéstrandje, veel zwembaden, ruime kamers,vriendelijk personeel,hygiëne ok,uitgebreide buffetten en verschillende restaurants. Minpunt is afgelegen ligging aan smal wegje waar je niet veilig kan wandelen. Met auto of taxi ben je wel snel jn Kos stad.

Uitmuntend !

Martine Goeman-Christian Dubois, 2-7-2017

Prachtig hotel gelegen op een uitgestrekt domein. Directe toegang tot het strand. Zeer goede gevarieerde keuken. Attent personeel met voldoende kennis van Engels, Duits en Frans. Nette kamers. Er is voor elk wat wils : zowel voor koppels met jonge kinderen als voor diegenen die aan rust toe zijn. De enige score onder de 9 is de wat geïsoleerde ligging.Er is weliswaar openbaar vervoer in de onmiddellijke nabijheid beschikbaar voor wie Kos-stad wil bezoeken. Voor wie langer dan een week verblijft en enkele excursies wil doen raden wij het vulkaaneiland Nisyros en het Asklepion aan.
Gereisd met partner in juni 2017

schitterend

VERMAUT DANNY, 8-6-2017

dit is een top hotel , eten super en verzorgd , kamers zeer ruim , zwembaden prachtig , bediening uitmuntend , wie hier iets negatief vind heeft thuis niks zeker

Alles erop en eraan!

India, 6-6-2017

Voor ons was het de eerste vakantie als gezin met een dochter van 14 maanden. Wat een geweldig hotel is dit! Alles klopt gewoon! De familie kamer bestond uit 2 kamers waar onze dochter in alle rust haar middag dutje kon doen. In de kamer zijn verzorgingsproducten aanwezig en er is genoeg opbergruimte voor kleding en koffers etc. Alle lof voor de schoonmaaksters welke echt de hele dag hun best doen om alles zo keurig te houden. Het eten in het hotel is zo ontzettend goed dat ik me niet kan voorstellen dat er mensen over zouden klagen. Heerlijke gerechten vers van de bbq tijdens de lunch en een buffet in de avond waar je alleen al keuze hebt aan 30 verschillende salades gevuld met allemaal verse producten.

Het personeel doet er werkelijk alles aan om het voor de gasten perfect te maken. Het hotel ligt wat afgelegen maar met de taxi (12€) of met de bus stonden wij in 10 min in kos stad. Een leuke haven plaats met heerlijke terrasjes en gezellige winkeltjes.

Gereisd familie in juni 2017

Super vriendelijk personeel

heinz, 1-6-2017

Heerlijk tot rust gekomen en Kos stad is niet ver met de bus. Pittoresk stadje met vriendelijke mensen die in zijn voor een praatje. Nadeel van de all-in formele was de beperkte tijden, zoals vanaf 10:00 uur op het terras bestellen. Avondeten was ok, onbijt fantastisch.
Gereisd met partner in mei 2017

zeer mooi resort met ondermaatse keuken

gyselinck-maes, 25-5-2017

Zeer mooi en goed onderhouden afgelegen hotel. Mooie ruime kamer waar matras aan vervanging toe was. Vriendelijk behulpzaam personeel. Top!

Het eten was geen 5 sterren waard. Geen finesse, steeds opnieuw dezelfde gerechten, veel gebruik makend van (diepgevroren) industriële ingrediënten.

Warme borden voor de slaatjes/crudites, soms geen borden voor warme gerechten, ondermaatse huiswijn. Wij reizen reeds jaren in 4/5 sterren hotels, maar deze keuken laat te wensen over.

Gereisd met partner in mei 2017

Alles klopt hier. Echt 5 sterren!

Mvr Wischmann, 23-5-2017

Wij zijn hier in Mei 1 week geweest en dit resort is echt in 1 woord geweldig. Het ziet er exact zo uit als op de foto's en hier wordt ook constant hard aan gewerkt. De hele dag wordt de tuin bijgehouden, huisjes geverfd, zwembaden schoon gemaakt...

Kamer was erg luxe, boxspring, NL tv zenders, inloop douche met stortdouche, dagelijks aangevulde minibar, mega netjes en aan alles gedacht. Wij hadden een kamer aan een gedeeld zwembad (aanrader!!). Je duikt zo het enorme zwembad in, en dit was 1 van de 6 zwembaden. Heel rustig, iedereen privacy, eigen bedjes op eigen terras.

De hele dag door kon je eten en drinken wat je wilde (cocktails, processo, bieren). Ongelofelijk grote buffetten met dagverse producten. Wij zijn wel wat gewend maar hebben hier echt heerlijk gegeten, en voor iedereen wat wils! Nette service in restaurant, bediening werkt enorm hard! Lunchen lekker aan de zee met BBQ. Diner wederom erg goed, let op; mannen in lange broek verplicht!

Animatie is niet veel aan, aanrader is om met de bus naar Kos stad te gaan. Super leuke stad vol met winkeltjes en barretjes. Aanrader zijn "Sitar" en "Kantouni Music Cafe" voor gezellig terras, lekker eten en heerlijke cocktails. Vooral in 't weekend de place to be voor locals.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astir Odysseus Resort & Spa scoort een 9.23 uit 10 op basis van 217 reviews.