Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline) ****

Kos
Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline)
Kipriotis Hippocrates (smartline)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kipriotis Hippocrates (smartline) bij:

29 tips over Kipriotis Hippocrates (smartline)

Glen, 13-7-2015

- Leuk dagje vertoeven in het aquapark.

- Het hotel biedt een quad - buggytoer aan met een animator. Deze is zeker de moeite waard! We zijn een hele dag onderweg geweest op leuke plekken.

- Maak gebruik van de andere zwembaden.

Rob Joling, 5-10-2014

Wij hebben ook 1 dag een Quad gehuurd wat zeker de moeite waard is voor het geld je kan op deze manier ontsnappen aan het "toeristische" stadje en kleine plaatjes opzoeken en de termen! Ook zijn wij in Zia geweest mooi klein plaatjes met bijzonder mooi uitzicht!

De 3 eilanden boottocht is heerlijk ontspannend en ook nog dolfijnen gezien!

silviajanssens, 20-9-2014
Maak gebruik van het zwembad van maris en reserveer voor hun buffetrestaurant 's avonds. Doe de a la cartes in village en huur een fiets!

Diana, 2-8-2014
Wil je voor deze locatie gaan.. Doe dan liever Maris ( die ook absoluut geen 5 sterren waard is) veel mensen liepen te klagen over beide locaties.
aad schipper, 19-9-2013
ga een drie eilandentour maken met een boot vanuit kos stad,daar boeken scheelt enorm
parmentier, 18-9-2013
zeer geschikt voor mensen met kinderen en voor mensen die minder makkelijk ter been zijn alles is rolstoel geschikt

vdbos, 1-9-2013

aperitief bij zonsondergang in bar van Panorama hotel (duur maar zeer lekker en sfeervol)

fietsen huren (opletten voor voetgangers, vooral in Kos stad), naar de thermen en noordkust

uitstap naar Nyssiros: zorg dat de boot vertrekt in Kardamena en niet vanuit Kos stad!

Bezoek aan Kos stad, overdag en 's avonds (fiets, bus of te voet)

Ann, 30-8-2013
fietsen gehuurd voor 4 dagen en 1 dag auto. Kos-stad is heel druk 's avonds, maar heel gezellig. prachtige zonsondergang te zien aan het strand rechtover het hotel.De all-in geldt ook in het Maris-gedeelte. Je kan ook in Village gaan zwemmen, maar drinken moet je wel betalen.
Christel, 11-8-2013
Huur een fiets voor weinig.
Ines, 31-7-2013
We komen zeker nog terug naar KOS. Zeer mooi eiland, met veel mooie plaatsjes. Nog één minpuntje: Wifi kon enkel tegen betaling. Ze vragen hier €50 per week voor, wat ik zeer duur vind. Op 2min wandelen van het hotel ligt een typisch grieks café (Spyros), waar je mits het drinken van een drankje, gratis op wifi kan. Wij gingen hier elke dag naartoe om onze mails te checken. In KOS-stad is bar H2O ook zeker een aanrader, hier krijg je gratis water en je geniet er van een prachtig uitzicht!