Kos
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline)**** bij :

317 reviews over Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline) in het Nederlands

Geweldig hotel!

Catootje, 10-8-2017

Goede kamers met fijne bedden. Lekker eten met voldoende keus. Onderdeel van de Kipriotis groep. Dit een mooi verzorgt hotel voor een betaalbare prijs. Maris Suites en Kipriotis Village zijn ook echte aanraders op dit geweldig eiland Kos! Ieder jaar proberen we weer terug te komen op dit gastvrije eiland. Helemaal geweldig de mensen op dit eiland!!
Gereisd met partner in augustus 2015

fantastisch

Dirk Schoppers, 7-7-2017

Alles was perfect.Eten prima, ligging prima, vriendelijk personeel en natuurlijk het mooie weer
Gereisd met partner in juli 2015

Eerste en laatste keer

Annelies V., 27-6-2017

- Gerenoveerd hotel, maar dat bestaat enkel uit een likje verf.

- Kamer was verouderd en versleten (vliegenraam kapot, oud tv'tje,...).

- Badkamer was heel klein, schimmel aan de tegels en de bodem van het bad was aangekoekt met kalk.

- Eten was goed.

- Zwembad valt kleiner uit dan de foto's doen uitschijnen. Ook weinig zonnebedden.

- Animatie was slecht: 3 jonge meisjes die vooral oog hebben voor jonge mannelijke gasten van het hotel. Elke dag dezelfde: aquagym (als de muziek werkt), pingpong en waterpolo. 's Avonds weinig ambiance.

- Vriendelijk personeel en goede ligging.

- We hadden een kamer met uizicht op de tuin, maar we zagen enkel het platte dak van het gelijkvloers en wat elektriciteitsdraden...

Gereisd met partner in juni 2017

Dear Annelies,

We hope you had a pleasant journey home!

Thank you very much for your time. We also thank you for your critical words, we take them seriously and will follow them up.

We are sorry if you have experienced something negative regarding the service.The satisfaction of the guests is very dear to us and we would like to apologize again!

Thank you also for your praise regarding our staff and the food.

We send you many greetings from Kos,

Fijne Vakantie

Swart, 2-6-2017

Kamers in orde, Badkamer oud maar netjes.

Eten goed, veel keus en personeel super.

Hotel ligt dicht bij Kos stad, Bushalte voor de deur perfect.

Voor strandliefhebbers wat minder dan moet je naar de andere kant van Kos.

Wij zijn geen strandmensen, ons hotel met zwembad was prima.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Dear Swart,

We hope that you had a pleasant journey home and we thank you for your review!

We are delighted that you have spent a lovely holiday on the island.

We are very pleased that you rate our service positively, as this is very important to us. We will be glad to pass your praise.

We sincerely hope to welcome you back again soon!

Sunny greetings from Kos

Goeie prijs/kwaliteit verhouding

erik, 1-6-2017

Vriendelijk personeel overal. Vier sterren is aan de hoge kant. All-in nogal basic. Kamers OK zonder meer. Netheid in orde. Keuken was prima met relatief veel variatie en behoorlijke kwaliteit. Het restaurant was redelijk rustig, en met mogelijkheid om buiten te eten. Zwembad eerder klein en soms problemen om ligbed te pakken te krijgen. Animatie nul en zeer weinig ambiance 's avonds. Op deze laatste aspecten na wel aan te raden.
Gereisd met partner in mei 2017

Dear Eric,

We hope you had a pleasant journey home!

Thank you for your praise regarding our staff.

We send you many sunny greetings from Kos,

Heel bijzonder

Els Wilborts-Swaanen, 25-9-2016

Prima hotel zeer lieve mensen in de staf en het personeel was geweldig
Gereisd familie in september 2016

Fijn hotel

Erica, 16-9-2016

Kom hier al negen jaar samen met mijn man en hebben het erg naar ons eten is lekker/goed ene dag minder als de andere dag(smaken verschillen) bedden slapen goed kamer netjes schoon heb je iets niets is teveel personeel allemaal even vriendelijk in puntje mis de Griekse muziek
Gereisd met partner in september 2016

de moeite waard om heen te reizen!!

straetman, 9-9-2016

enige wat ik hier kan aanmerken is ocharme en iets grootere tv.... personeel dat super vriendelijk is
Gereisd met partner in september 2016

Leuke vakantie gehad!

Wiebenga, 20-7-2016

Erg leuke vakantie gehad. Veel Fransen , Engelsen en Belgen. Eten is prima, niet geweldig. Ontbijt is wel goed. Zwembad is op goede temperatuur, niks bijzonders erbij. Weinig vrije bedjes laat in de ochtend. Service is uitstekend, hele aardige mensen. Het strand is NIET op 100 meter afstand. Je moet een kustweg aflopen, circa 300 meter. Animatie is wel leuk, maar doen weinig. Nissyros (Vulkaan eiland) en Zia (stad) zijn zekerk aan te raden.
Gereisd familie in juli 2016

Prijs kwaliteit Top

Luc, 11-7-2016

Vriendelijk personeel , accommodatie recent vernieuwd , goede ligging .

Minder is het strand , ligt over de baan van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline) in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kipriotis Hippocrates (smartline) scoort een 7.71 uit 10 op basis van 323 reviews.