Appartement Denise (Psalidi) ***

Kos
Appartement Denise (Psalidi)
Denise (Psalidi)
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Denise (Psalidi) bij:

214 reviews over Appartement Denise (Psalidi) in het Nederlands

Zeer gezellig met goede kamers.

Mia Spraakman, 19-8-2016

Jammer dat het een beetje uit de route ligt, maar voor de rest helemaal top. Fantastische eigenaren Nikos en Effi die alles voor je over hebben om er een prima vakantie van te maken, niets is ze te veel. Goede fietsen te huur voor een prima prijs. Eten met een beperkte kaart maar lekker en goede restaurantjes in de buurt. Mooi zwembad en appartement. Ook voor alleenreizende, zoals ik, heel gezellig. Wat mij betreft ieder jaar een week daar is beter dan 2 weken ergens anders!
Gereisd alleenreizend in september 2014

Prettige sfeer in een gezellig complex!

Anoniem, 29-7-2016

Een geweldige twee weken hier doorgebracht.

De familie is ontzettend gastvrij en doen er alles aan om jou thuis te laten voelen. Je kan hier ontzettend goed eten voor een goede prijs, Katherina kan geweldig koken!

Prachtig aangelegen tuin, lekker zwembad, mooie horeca gelegenheid en daarbij fijne strandbedjes. Al met al een heel prettig complex!

De kamers zijn eenvoudig maar je leeft buiten en dus verwachten wij ook niet meer dan wij gekregen hebben.

Het klopt dat de bedden wat hard zijn, echter in Griekenland nog nooit een zacht bed gehad dus wat mij betreft geen probleem.

Dit complex is een absolute aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk, gezellig en ontzettend vriendelijk

Liselore, 20-6-2016

Bij aankomst blijkt direct hoe hartelijk de eigenaren zijn.

Het gehele verblijf word je iedere dag wel persoonlijk aangesproken en gevraagd Hoe je het hebt en of ze nog wat voor je kunnen betekenen. Er word alles aan gedaan om het je naar wens te maken. Het stel heeft 2 kinderen die je ook regelmatig ziet rondlopen. Wij hebben geen moment 'last' gehad van kinderen voor zover dat kan. Spelende en lachende kinderen zijn voor ons geen last. Ons appartement was klein en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Dit vonden wij totaal geen probleem aangezien we er alleen maar slapen en douchen. Alles was wel schoon en netjes. Fietsen naar Kos stad duurt voor de Hollandse fietsen ongeveer 10 min. De omgeving is erg leuk waardoor je er al bent voor je het door hebt. Vluchtelingen zijn er NIET op Kos. Je ziet er niks van en zal ook niet merken dat ze er ooit geweest zijn. Wij hebben een super tijd gehad bij Denise en raden het zeker aan!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Een heerlijk adres voor gezellige mensen.

Marianne Hoogweg, 19-6-2016

Wij hebben dit appartement last minutes geboekt. Het was voor mij en mijn kinderen heel belangrijk om op korte termijn weg te kunnen.

Effie en Nikos, de gastvrouw en gastheer waren aller hartelijkst. Het voelde alsof je in de "familie"" werd opgenomen. No nonsence-mentalitwit. Gewoon een stel leuke frisse hardwerkende mensen met hart voor hun gasten. Alle berichten over vluchtelingen zijn door de media flink opgefokt. Er was geen sprake van enige vorm van overlast. Sterker nog ...ook van de crisis, die er absoluut is, hebben wij niets gemerkt.

Opvallend was de vriendelijkheid. Ongelooflijk hoe geduldig en hartelijk de Grieken waren.

Ik raad dit adres van harte aan. T ligt 15 minuten fietsen van de Stad Kos. En er wordt genoeg gedaan om ons als gasten te vermakrn.

Wij hebben er genoten.

Dank aan de familie.

Marianne Hoogweg

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Anoniem, 12-6-2016

Zojuist terug gekomen van een leuke week bij Denise Appartementen!

De eigenaren zijn echt leuke en aardige mensen, niets is teveel. De appartementen opzich zijn niet heel bijzonder, maar je leeft toch de hele week buiten.

Verder is er een lekker zwembad met lekkere lichbbedjes, een gezellige bar en je kunt fietsen huren bij het appartementen complex.

Het appartementen complex ligt ongeveer 10' fietsen van Kos stad en in de buurt zijn allemaal kleine strandjes. Mocht je naar een iets groter strand met barretjes willen dan moet je naar mylos beach of naar Tigaki.

Tevens heeft Kos erg veel leuke bezienswaardigheden en zijn er goede eetgelegenheden.

Wat betreft de vluchtelingen deze heb ik in de hele week op Kos niet gezien, dus twijfel je ga gewoon naar KOS.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige locatie!

C.J., 11-4-2016

Een fantastisch appartementencomplex waar veel gezelligheid heerst. Dagelijkse schoonmaak en restaurant waar je heerlijk kunt eten. Er worden gezellige avonden (bbq, karaoke etc.) georganiseerd o.l.v. een enthousiaste eigenaar (Nikos)! Vrij rustig gelegen op relatief korte (fiets)afstand van Kos stad.
    Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima complex!

Maaike, 24-2-2016

Wij zijn hier vorig jaar met ons gezin (kids 8 en 11) geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Kleinschalig hotel met een lekker zwembad en dicht bij het strand! De meningen hieronder lopen nogal uiteen… De bedden zijn inderdaad hard, maar zachter vind je ze niet in Griekenland. En als je geen spelende kinderen in een zwembad wilt tijdens je vakantie dan moet je toch echt een hotel boeken waar alleen volwassenen zijn toegestaan. Kos-stad met genoeg winkeltjes en restaurants is gemakkelijk te bereiken met de fiets, echt heerlijk! Denise is kwalitatief geen hoogstaand hotel, maar het is een netjes onderhouden complex. Simpel, maar netjes.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nooit meer

Ruben, 9-12-2015

Ik begrijp niet dat de cijfers zo hoog zijn voor dit complex.

Het enige wat positief was dat het personeel aardig is.

Maar de vrouw van de eigenaar loopt bijna elke avond rond over het complex en overdag hoor je haar schreeuwen tegen haar kinderen.

Verder zaten daar alleen maar vaste gasten in het horeca gedeelte elke dag blauw v/d rook dus daar hoef je als niet roker ook niet te gaan zitten.

Tot diep in de nacht veel lawaai en schreeuwende dronken Hollanders.

Zwembad was te koud om in te zwemmen volgens de eigenaar zat er net nieuw water in maar naar 8 dgn was het nog even koud.

Het app is erg smerig, bedden zeer slecht alles is daar verrot oud deuren die niet dicht kunnen, koken is onmogelijk. Veel last van zwerfkatten op het complex die ook via het keukenraampje (die niet dicht kan) binnen komen, op de laatste dag hebben we zelfs een rat binnen gehad overal lagen uitwerpselen ik heb de eigenaar erbij gehaald die zei dat er nooit geen ratten zijn daar, maar toevallig hoorde ik de dag ervoor ook de bovenburen tegen hem klagen over een rat dus...... Echt een nare vakantie gehad daar nooit en echt nooit meer!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2015

Afgelegen en geen keuken inrichting

Kirsten77, 19-10-2015

Lieve eigenaresse maar de appartementen liggen wel afgelegen. We hadden alleen Logies en met kleine kinderen wilden we dus ontbijten in appartement maar helaas weinig tot geen keukengerei. Slechts 2 messen en 1 vork en 3 lepels... Vervelend dus. Zwembad voor peuters lag in schaduw. Prima als het heel warm is natuurlijk maar in naseioen minder leuk. Badje kon niet opwarmen in zon en was dus ijskoud en ongeschikt voor onze jongste dochter. Best leuk gehad al met al maar niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Gezellig kleinschalig

Jan van Dijken, 19-10-2015

Vriendelijk beheerders paar, schone appartementen , gezellige bar/restaurant, mooi zwembad, prachtige tuin , op de fiets 10 minuten van Kos stad, strand op loopafstand. Eigen fiets verhuur. Regelmatig activiteiten bij de bar van het verblijf. Kortom een aanrader.
    Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Denise (Psalidi) in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Denise (Psalidi) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Denise (Psalidi) scoort een 8.4 uit 10 op basis van 216 reviews.