Hotel TUI Magic Life Marmari Palace ****

Kos
Hotel TUI Magic Life Marmari Palace
TUI Magic Life Marmari Palace
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TUI Magic Life Marmari Palace bij:

53 reviews over Hotel TUI Magic Life Marmari Palace in het Nederlands

Afknapper! Misleiden!

M westdijk, 10-10-2017

Beste mensen

Hou kan tui dit een 5 sterren Hotel noemen en tot magic life bombarderen?

Er staat op de website dat het culinair genieten is. Als ik dat lees, en ik moet blij worden van een tostie dan is ergens iets goed mis. Bij culinair genieten dan zouden mijn zintuigen bij elke hap eten moeten ontploffen.

Bij culinair genieten kijk ik er naar uit om Naar het restaurant te gaan. Nu denk ik alleen maar ik eet liever een zak chips leeg op m'n hotel kamer.

plus punten

Kamer is schoon

Personeel vriendelijk

Min punten

Entertainment

Eten ontbijt,lunch,diner

Het is gewoon misleiden wat erop de touroperator site staat.

Voor de rest even goede vrienden!

Gereisd met partner in oktober 2017

ONVERGETELIJKE REIS

Evi, 1-8-2017

Fantastische vakantie. Hotel is geweldig voor families met kinderen van alle leeftijden. Wij hebben een tweeling van 21 maanden en die hebben zich goed geamuseerd. We hebben zelfs 1 keer gebruik gemaakt van de babyclub en deze animatoren zijn gediplomeerd. Voor onze zoon van 6 waren er tal van activiteiten en een 611 club. Familiekamer was top! Twee ruime kamers en een ruime badkamer. Onze airco lekte en zonder te vragen of te klagen hebben ze deze meteen vernieuwd, na opmerking van de poetsvrouw. Personeel krijgt ook een dikke 10! Super vriendelijk, niets was teveel voor hen. Zelfs hotelmanager stond open voor tips voor verbetering. En tijdens de aardbeving stonden ze ook klaar voor ons en gaven ons veel informatie. Zelf had ons hotel geen schade. Eten was zeer gevarieerd! Zelfs voor de kinderen was er een kinderbuffet en werden ook gemotiveerd om lekker gezond te eten! Deze reis is voor herhaling vatbaar! En zeker te doen met kleine kinderen!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooi park maar wel wat minpunten!

Iris, 6-7-2015

Algemene indruk is goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is goed, veel keuze. Mooi verzorgd park. Nadeel in het restaurant was dat er niet genoeg plaats was voor alle gasten. Het restaurant ging 's avonds om 19.00 uur open maar tussen 19.00-20.15 uur hadden wij geregeld veel moeite om een plek te vinden. Als je uiteindelijk een plek bemachtigd had dan was de tafel nog niet schoongemaakt en opgedekt. Personeel kon dit niet bijhouden. Gevolg was dat je niet kon beginnen met eten omdat er geen bestek was. Erg jammer. Ook regelmatig waren onze glazen niet schoon en 2x een haar in het eten gevonden. Voor een 5-sterren hotel mag dit niet! Als ze hier iets aan zouden doen zouden wij misschien een keer terug keren maar nu niet. Verder in het hele park last van mieren! Nog nooit zoveel mieren gezien, zelfs in de slaapkamer.
Gereisd met partner in juni 2015
Tui Magic Life Marmari Palace Team, General Manager, 5-2-2016

Dear Mrs. Hulsebosch,

Thank you for choosing our Tui Magic Life Marmari Palace for your holidays and for sharing your impressions with other travellers.

And we thank you also for your remarks on our improvement. Rest assured that your opinion counts and we will take it seriously into consideration.

It would be our pleasure to welcome you again in our Club sometime in the future.

We wish you all the best!

voor relaxte vakantie met een gezellige drukte

1ngr1d, 22-10-2014

Zeer goede en stijlvolle accommodatie, eten is goed en afwisselend, iedere avond andere thema avond met bijbehorende gerechten. Personeel is ontzettend vriendelijk en servicegericht, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in een hotel/accommodatie, echt niets is te veel moeite en de meeste zijn ook wel in voor een praatje of een dolletje, en dat is een groot compliment waard. Alles is hier ook echt all-inn. Animatie werkt hard om de gasten de hele dag (sportief) bezig te houden, dus vervelen doe je je hier echt niet. Bar is 24 uur open en dat is gelijk een voordeel als een nadeel. Ik kon eigenlijk geen minpunten vinden hier, heb een heerlijke vakantie gehad. We hadden alleen een schoonmaakster die er flink de franse slag op nahield, andere gasten die ik sprak waren wel tevreden over de schoonmaak. Al met al een hele mooie accommodatie waar je als gast heerlijk in de watten gelegd wordt.
Gereisd met partner in september 2014

Dit is vakantie!

Dave, 17-8-2014

Super goede accommodatie, aan t strand, super service gericht, super veel keus in eten en kwalitatief ook super goed, goed schoon onderhouden park met 5 zwembaden, voldoende parasols en ligbedden ook aan het strand, kamer schoon en ruim, en alles is ook echt all in.... Drankjes, eten, ligbedden ook aan t strand incl beachtowels, kluisje, airco (die dan bij ons helaas niet super goed functioneerde: duurde erg lang voor t een beetje cool werd), prijs kwaliteit geef ik dus een
Gereisd met partner in augustus 2014

Een aanrader

Denise & Celle, 27-9-2013

Sinds 2013 onder Magic Life , dus de beoordelingen van de voorgaande jaren zijn helemaal niet meer van toepassing.

Prima eten, lekker , warm genoeg en voldoende

variatie.

Domein is zeer verzorgd,netjes onderhouden en ook het personeel is vriendelijk en beleefd.

Uitgebreid animatieteam dat helemaal niet

opdringerig doet,avondanimatie en dansavonden

steeds stipt om 23u afgelopen ,geen luide

muziek aan de verschillende zwembaden .

Ideaal voor een rustige en ontspannen vakantie.

Buiten het hotel is er niets te beleven,maar de bus stopt er vlak voor en op 20 min.ben

je in Kos (2.90€ per persoon).

Grootste gedeelte van de gasten zijn Duitssprekend ,weinig Oosteuropeanen,ook weinig Nederlandstaligen.

Prima hotel voor een rustige of aktieve

vakantie ,ook voor de lekkerbekken een

aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

prachtig hotel

Yves, 25-8-2013

blijkbaar is er op een jaar veel veranderd want bij ons was wel alles all-in. Ijsjes aan de poolbar de hele dag, cocktails wat je wil (met locale alcohol, maar wie proeft dat verschil), ijskast waar je zoveel flessen water uit mag nemen als je wil. Zeker de Sissi bar (goede koffie en lekker gebak) en a la carte italiaan bezoeken, echt lekker. Vanaf 10u tot 18:00u kan je aan het zwembad pitta, frieten en bereide broodjes krijgen. Hoofdrestaurant elke dag met ander thema, dus hoef je geen 2 dagen hetzelfde te eten. Zwembaden op verschillende plaatsen en mooie, ruime familiekamer met scheidingswand. Ook de animatie 's avonds vonden wij OK. Geen overlast van muziek op de kamer. Het hotel ligt rechtover het waterpretpark, voor de rest is er wel niet veel in de buurt. Hoofdzakelijk Duitsers en Oostenrijkers, totaal geen problemen mee gehad. Enige minpunt is idd dat er handdoeken op de zetels gelegd worden aan het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super vriendelijk personeel

M van den Berg, 27-6-2013

Het Hotel ligt vrij afgelegen kos stad 25 min met ov, taxi€ 25,

Het Hotel is echt prachtig, heel veel zwembaden, mooie kamers ( ruime opzet en goed verzorgd, elke dag schoonmaak en schone lakens/handdoeken)

Gratis handdoeken voor de ligbedden ( ergens in de omschrijving staat dat je hiervoor moet betalen maar dat is niet waar) er zijn trouwens géén matrasjes voor de ligbedden!( best wel een nadeel)

Wel viel het ons tegen dat er te weinig parasols aanwezig zijn en ook hier weer handdoeken op de bedjes om het bed bezet te houden ( dit ondanks het dringende verzoek van het hotel om dit niet te doen! ) waardoor je zelf ook genoodzaakt wordt om hieraan mee te doen ( anders lig je dus constant in de zon), jammer genoeg is het aan het strand nog erger... véél te weinig bedden/parasols!

Voor Nederlanders is dit hotel niet echt geschikt... alles is gericht op de duitse/Oostenrijkse toerist.

Gereisd met partner in juni 2013

Echt een verwennerij

Lotte, 7-8-2012

De accomodatie en de kamers zijn zeer schoon, ruim van opzet, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De buffetten zijn meer dan prima, voor ieder genoeg keus, ook 10 min. voor einde buffettijd. Elke dag een schoon bed! Het hotel geeft een ultiem vakantiegevoel. Omdat de opzet een minidorp is en er 7 zwembaden zijn en een strand, verspreidt de menigte zich redelijk, maar tijdens het eten is het gigadruk. Animatie voor volwassenen stelt niet veel voor (voor kinderen wel). Al met al een geweldig hotel!
Gereisd met partner in juli 2012

Samonella opgelopen

seetje, 3-8-2012

In 2008 verbleven wij in dit hotel (geplaatst na overboeking) eerste dagen ging het goed maar eten was altijd koud, terwijl wij er als eerste waren. na een paar dagen is mijn man ziek geworden en terug in NL nog een week in het ziekenhuis gelegen, bleek salmonella te hebben opgelopen. Wij gaan uiteraard nooooooit meer terug naar dit hotel!
Gereisd met jonge kinderen in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Marmari Palace in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Marmari Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI Magic Life Marmari Palace scoort een 8.24 uit 10 op basis van 62 reviews.