Hotel Horizon Beach Resort ****

Horizon Beach Resort

14 reviews over Hotel Horizon Beach Resort in het Nederlands

zeer goed hotel

Van Wersch, 30-9-2014

Hotel is een groots opgezet complex met een heel mooie tuin. kamers zijn verdeeld in huizen die 3 hoog zijn en verspreid liggen. Mooi zandstrand met altijd een windje en zodoende een ideale temperatuur. Eten in het restaurant is erg goed en uitgebreid, ook de taverna aan het strand heeft een uitgebreide keuze voor een heel schappelijke prijs.

hotel ligt wel afgelegen maar dat was onze keuze.

Gasten zijn voor 99,9% duitstalig.

Gereisd met partner in september 2014

Zeer mooi Hotel

Ilia Samaritakis, 2-11-2009

Direct aan een mooi zandstrand gelegen.Ideaal voor kinderen.

Heerlijk eten, top service.

Slechts 1 minpuntje, De mevrouw achter de receptiebalie (Katherina), ze komt mij niet vriendelijk over.

Ze lacht nooit!

De anderen dames daarentegen waren top!!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Mathilde ter Reegen-Smits, 7-6-2008

Wat een luxe; dit resort!

Prachtig gelegen; zeer verzorgd; prima kamers; geweldige ontbijt/diners; behulpzaam personeel.

Wel afgelegen; niets te "wandelen" en zeker niet te "fietsen"! Voor gezelligheid kun je beter rond de stad Kos een hotel boeken. Rond deze stad is het fietsen goed te doen; de rest van het eiland is ongeschikt voor fietstochtjes! ( Al zeggen de gidsen wat anders....... )

Resort wordt "bewoond" door Duitsers. (Mei 2008 )

Gereisd met partner in juni 2008

a.van ijperen, 16-10-2007

Vorig jaar eind september 2006 zijn we voor het eerst in dit hotel geweest en omdat het een geweldig hotel is zijn we dit jaar weer geweest. Weer eind september. Allereerst vinden we de ligging prachtig. Het ligt aan het strand lekker rustig en je kan kilometers lopen langs de zee. Als je van rust houdt is dit een heel goede bestemming. Het hotel heeft mooie schone kamers. Het eten is in buffetvorm echt heerlijk. De service is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk. Je kunt er fietsen huren een boottocht maken naar drie eilandjes een rondtoer over het eiland met de bus enz. Wij gaan zeker nog een keer omdat we weten dat het daar heel erg goed is.
Gereisd met vrienden in september 2007

Twee uitgeruste vakantiegangers, 30-9-2007

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een heerlijke zon-, zee- en strandvakantie. Klein minpuntje, de zeer luidruchtige animatie die uitgezonderd de zondag elke avond in het openluchttheater plaats vindt. Als je van rust houdt zorg dan voor een kamer ver van deze plek!
Gereisd met partner in september 2007

Sandra, 3-6-2007

Prima hotel,verzorgde kamers,mooie tuin,zwembaden netjes. Eten is heerlijk en warm,ontbijt altijd hetzelfde maar genoeg keus, avondeten steeds anders en héérlijke toetjes! Het hotel ligt ca.3 km van Mastichari,wij durfden het niet aan te lopen met een kindje van 13 mnd. in een buggy over een smalle weg waar auto's hard rijden. Kom je het complex niet af dan is 't ideaal. Anders met een huurauto,(kan je in t hotel huren) zodat je de omgeving kan bekijken,Kos is zo klein dat alles goed te berijden is. Wij vonden Mastichari niet bijzonder,Tigaki en Kardamena vonden wij veel leuker,wat meer reuring. Voor het hotel bushalte naar Kos en Mastichari maar hij gaat niet echt frequent. Een enkele reis per taxi naar M. kost 6 euro.

Er zitten erg veel Duitsers,iets minder Italianen. Wij waren de enige Nederlanders. Het personeel spreekt dan ook constant Duits. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd anders in juni 2007

Familie Spruijt, 17-8-2006

Net terug van 2 weken vakantie hier. Perfect hotel! Mooier kan bijna niet, aan het strand, 2 prachtige zwembaden, lekkere buffetten, bus voor de deur. Alles ziet er prachtig en netjes uit. Leuke animatie, alleen in het Duits en Italiaans maar voor een trampoline of kinderdisco maakt de taal niet uit!

Echt een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2006

Marianne Nieuwpoort, 27-7-2006

Een heerlijk rustig gelegen resort,

personeel is zeer vriendelijk en behuplzaam.

Het eten is zeer goed vooral het brood is super vers.

Dit complex is zeker aan te raden voor mensen die van rust houden.

Het dorpje is alleen wat ver weg voor in de avond om naar toe te lopen,via een duinpad of over een onverlichte weg.

Dat is het enige minpuntje.

Gereisd anders in juli 2006

Een ex vakantieganger, 9-7-2006

Mooi opgezet mankeerd niets aan. Eten een dikke 10. groot buffet ruime keus. Kamer en gehele complex super schoon. Wij vonden de zee niet geschikt voor kleine kids te wild. We zijn er geweest met 2 volw en 3 kinderen( 1van 5, 2van 3)

Entertaiment voor kids vonden wij te laat 20.45 uur En als je dan toch een min puntje moet geven nou er mochten wel meer openbare toilets aanwezing zijn, die is er alleen maar bij de receptie

Zijn er voornamelijk duitsers en Italieaanen. Wij waren eerst de enige ned. later kwam een stel ons versterken.

Super vakantie gehad ga er zo weer heen voor herhaling vatbaar!!!

Ps complex is veel mooier als de foto's in de gids doet overkomen

Gereisd familie in juni 2006

Fam. Muffels, 22-5-2006

Vanaf 7 mei 2 weken in dit hotel geweest met kind van 4,5 jaar. Uitstekend bevallen; heerlijk buffet, goede schoonmaak, een fijn en schoon zwembad (van ondiep naar diep max. 1,70,)kinderbad 50 cm. Goed strand met een heerlijke zee waar je nog tot ver kunt staan. Uitstekende service. Consumpties zijn prijzig (cappuccino 3 euro, fles water 3,20) Taverna aan het strand heeft een betaalbare kaart; Dagschotel 5 euro.

Weinig tot geen Nederlanders. Vooral gezinnen met jonge kinderen en 55 plussers.

Geldautomaat is er niet, hiervoor moet je naar Hotel Neptune op 2 km afstand.

Hotel heeft al 2 keer een Touroperator Award gewonnen.

Wij hebben er een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Horizon Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizon Beach Resort in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizon Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizon Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 19 reviews.